Praatgroep - Het mierenspoor

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 8 Januari 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

xDxD

jolanda13 vindt dit leuk.
  2. -Dobbertje-

-Dobbertje- Forummeester

éh, zomaar een ideetje, als je nu eens de laatste veld niet met kwart akkertjes stopt maar met hele velden grotendeels, wac werkt niet, dus ook zelfde winst met oogsten hele of kwart akkertjes, maar scheelt misschien wel met laatste gewas wat je moet hebben,
    misschien knappe kop hier die het voor je uit kan rekenen ?

heb ik nu iets doms gezegd ? ...ben grijs en niet blond...of wel-.-

jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  3. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Ik denk stiekem en eigenlijk hoop ik het dat schaapje al zoveel mogelijk grote velden heeft liggen:wuerg:

_Jeanie_, jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  4. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik heb eerst alle grote velden gelegd, toen aangevuld met halve en de rest is kwart.

jolanda13 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  5. fairie

fairie Commandant van het forum

Voor de gewassen maakt het inderdaad niet uit. Maar voor de DI's kan het wel schelen. Zoals altijd krijg ik op kleine veldjes meer DI's dan met grote velden. Bij ieder verschilt het waarbij je meer DI's krijgt dus ik spreek alleen voor mezelf. Mieren moet ik er nog 20 dan heb ik ze compleet. Gewassen loop ik denk ik wat achter. Daar heb ik er pas 2100 van.

jolanda13 en sprookje vinden dit leuk.
  6. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

ik heb mijn velden ook zo ingedeeld en heb 187 mieren over nadat ik alles had ingeleverd. (met 1 x sieritem) maar als je telkens alle gewassen moet inleveren om de extra 5 te kunnen krijgen zal je ook alle mieren van de voorlaatste stap moeten hebben voor je aan het laatste vakje begint.

7. sprookje

sprookje Regelmatige auteur

Misschien scheelt het, bij mij maakte het in vorig event niets uit en ook al ben ik nog bezig met de gewassen en zag ik veel later pas
    dat in de quest bij 3 ook al een sieritem te krijgen viel die mieren geeft (dacht eerst alleen einde 6) heb ik nu al genoeg mieren om straks de een na laatste in te leveren. Dus het valt ook met grote velden te redden en ik heb sommige dagen maar 2 of 3 x kunnen oogsten omdat ik te druk ben in rl.

8. schaapje52

Ik begin vandaag aan vakje 13. xD Heb nu 60 mieren van de 100 in de schuur. :music:Nu weer sparen voor 655 gewassen.

9. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

zal toch moeten lukken hoor buurtje.

10. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

De kans op 1 dropitem uit 4 kwart-akkers is even groot als de kans op 1 dropitem uit 1 hele akker.

11. schaapje52

Ik krijg natuurlijk uit elke oogst ook weer mieren. :D Als ik dan de gewassen bij elkaar heb voor vakje 13 dan heb ik misschien ook de mieren wel. :music:

-matthias1952- en jolanda13 vinden dit leuk.
  12. pino460

pino460 Forum-hertog

Ik heb voor jou een mooi toilet gevonden kun je ook nog rond rijden heb je ook nog wat te kijken xD

jolanda13, Margreeth, _Jeanie_ en 7 anderen vinden dit leuk.
  13. maansteen8

maansteen8 Forum-baron

Hier de Quest klaar nu nog de laatste 795 zijden mos bij elkaar harken maar dat gaat vandaag wel lukken maar aan de bedrijvige mierenhoop hebben we niet zoveel vind ik. Verder leg ik ook altijd grote velden met aan de rand kleine akkers.

14. schaapje52

Prachtig karretje.

xD Kan ik ook bij de buurtjes op de koffie. ;) Het is een soort scootmobiel toilet.

jolanda13 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  15. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ik heb zojuist de rij geactiveerd, en voor de quest moet ik nog 16 boomtakjes. Lekker op tijd klaar dus :D

jolanda13, BoerAnnelies en schaapje52 vinden dit leuk.
  16. schaapje52

Hier weer een rondje geoogst. xD Nu 93 mieren van de 100. :D Gaat nu alleen nog om het gewas wat ik binnen moet harken. 8)
    o_Ok bij de takken net nog weer kunnen inleveren. Nu aangekomen bij 6 en 240 takken nog nodig.

17. Jacq57

Jacq57 Regelmatige auteur

hier laatste keer mos op het eventveld en dan is het event klaar, zonder de extra mierenhoop gedaan en nu al 208 mieren over en van de takken kan ik al een vreugdevuur maken, daar wacht ik wel ff mee want nu waait het te hard;).

jolanda13, farmermikkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  18. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

De wolkenrij binnen
    Alleen de takken willen niet. Moet er nog 236 voor de laatste.
    Hoop dat er nog wat buurtjes zijn die nog een takje over hebben.
    Die zijn niet zo scheutig met het geven. Geef zelf wel iedere dag aan 15 buurtjes een cadeautje

19. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Ik schat dat ik nog 2-3x oogsten moet en dan is de wolkenrij binnen. De 'ondersteunende" quest al een poos klaar dus morgen alles binnen :).

20. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Net begonnen met de laatste fase van het event. Ik heb dus nog een kleine 800 eventgewassen nodig, dat word hem vandaag niet voor mij, maar ik ga het event wel halen. Ondanks dat ik morgen en dinsdag werk. Die paar keer oogsten kan ik in de avond en tussendoor.

De ondersteunende quest ga ik niet halen. Ik sta nu bij fase 5 waar ik 180 in moet leveren, daar heb ik er 80 van op voorraad. Stel dat haal ik wel dan zit ik bij 6 met nog eens 240 takjes. Onmogelijk dus. Het is niet anders.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.