Praatgroep Het lichtjesspoor

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 19 Juni 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekie991

    Koekie991 Forumleerling

    wolkenrij 2 is klaar en ik kan nergens wolkerij 1 vinden wie kan mijhelpen:cry:
     
  2. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Kijk eens bij je incomplete wolken. Dat is de een na onderste met de witte en grijze wolkjes. Je moet wel eerst de items op je land zetten voor ze er op kunnen
     
  3. Koekie991

    Koekie991 Forumleerling

    Enk bedankt ik raak te al gestrest van de hitte grapje;)
     
  4. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Event gehaald, blij mee.
    Ik zat de hele tijd maar op die DI vuursteen dat ik daar er meer dan 600 voor moest hebben, had ik ze eigenlijk kon ik nog niet verder :(. Kwestie van echt niet goed lezen of eigenlijk gewoon wat minder tijd in de farm steken.
    Slijm werkplaats in hier binnen en dus 2 staken, zonder dat ik mij in bochten heb moeten wringen.
     
    -mikmak- en farmermikkie vinden dit leuk.
  5. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Alles binnen om het event af te maken, behalve de slijmmolen.....
     
  6. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Ik heb gisteren niet opgelet en al mijn slijm ingeleverd in een permanente quest. Gelukkig ben ik vandaag thuis en kan ik nog 4 porties maken door supervoer te gebruiken. De rest is binnen, dus dan zou ik het event toch nog moeten kunnen afwerken.
     
  7. bepsels

    bepsels Forummeester

    ik kan nog geen slijm maken, dus ik red niet alles. Wel 1 wolkenrij binnen.
     
    -freedom5555- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.