Praatgroep Het lichtjesspoor

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 19 Juni 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. connie1959

    connie1959 Gelegenheidsauteur

    ok fijn djw voor de snelle reactie:D
     
    jolanda13 en -freedom5555- vinden dit leuk.
  2. dutchboy

    dutchboy Alwetend orakel

    Morgen nog 1keer vlammenaltaar oogsten en inleveren en dan is het klaar kom nu 1 wierookpoeder tekort .
    Event is mij reuze meegevallen nu heb ik wel alle VM velden vrij gespeeld en slijmmolen ook al in bezit/

    iedereen nog veel succes
     
    jolanda13 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  3. sprookje

    sprookje Regelmatige auteur

    ik heb nu eindelijk slijmmonster vrijgespeeld. hierdoor heb ik tot nu toe geen eventgewassen kunnen zaaien.
    dus ik denk niet dat het zinvol is voor mij om dit gehele event te proberen te halen. Ga ik lekker voor de vele
    questen die nog open staan verder. Succes een ieder die wel meespeelt.
     
    jolanda13, farmermikkie en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  4. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier is nu de slijmmonsterkuil binnen. :D Maar ja, moet nu nog zo veel gewas dat ik dat nooit meer ga halen. Ben nog bezig met het andere gewas om nog het griezelig boerderij altaar te kunnen halen. Meer zit er niet in.

    We ploeteren weer vrolijk verder. xD
     
  5. boesje46

    boesje46 Forum-commissaris

    Zo ook beide event's uitgespeeld en die nog bezig zijn veel succes .
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    even vol houden schaapje ondanks de warmte ;)
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  7. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik heb het event afgerond, de brandende mummie is voor jou als je hem zelf niet haalt. Misschien dat je zelf dan nog het altaarsieritem kan halen.
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  8. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Wel jammer dat ik gelijk de eerste stap niet kan behalen. Ik kom 5 marshmellowspook te kort en deze heb ik zelf niet, dus kan ik niet verder. o_Ok de DI blijven een beetje steken. Maargoed ik vind de opzet wel heel leuk bedacht.

    Edit: zie nu pas dat je de marshmellowspook uit de winkel kan halen. Ik dacht dat hij uit mysterieus stekje kwam. Lekker slim:oops:
     
    boermars, -matthias1952- en jolanda13 vinden dit leuk.
  9. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb het tiki boerderij altaar gehaald. :wuerg:xD Die wilde ik juist niet hebben. xD Nu maar weer verder op jacht naar het griezelig boerderij altaar. :music: Die andere ga ik niet halen en de 2 wolken ook niet.

    We pruttelen maar weer verder. Eerst koffie. xD
     
    -matthias1952-, -mikmak- en janniekwak vinden dit leuk.
  10. Lieve

    Lieve Halfgod

    Ja hier ook en ze staan wel degelijk in de inventaris
     
  11. jennyfarmer

    jennyfarmer Alwetend orakel

    Hier precies hetzelfde. Ben al een half uur aan het puzzelen, maar ik ben dus niet de enige.
     
  12. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Ze hebben een bijzondere lading en moeten dus eerst op het land voor ze op de wolkenrij kunnen.
     
  13. jennyfarmer

    jennyfarmer Alwetend orakel

    Je hebt gelijk, helemaal overheen gekeken. Iets van te veel bomen in een bos of zo......
     
  14. Lieve

    Lieve Halfgod

    dank je Enk, sta dat ergens vermeld
     
  15. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

  16. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Wolkenrij 1 is bijna binnen. Nog een paar dropitems te gaan. Andere wolkenrij wordt hem niet. Heb geen Marshmallowboom en geen slijm en nog te weinig ruimte om alle gewassen te halen. Marshmallow afgekocht voor 5 tg en zo wel de horrortomatenstal kunnen halen. En met een beetje geluk kan ik ook nog een stuk van het Paddenstoelenwoud vrijspelen :pxD
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  17. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    yes...de wolkenrij binnen....:music:....heb meteen alles op de wolkenrij gezet.....:oops:...stom hé
     
    boermars en farmermikkie vinden dit leuk.
  18. boerinnetje70

    boerinnetje70 Gelegenheidsauteur

    Ja ik heb ook wat gemist nog nooit van een slijmmolen gehoord dus einde van het spel En ik maar druk bezig om die Horror Tomaat te voeren maar er kwam maar geen slijm
     
    Laatste bewerkt: 25 Juni 2019
  19. liaab

    liaab Regelmatige auteur

    Zo klaar.
    Maar nu wil ik mijn stallen en werkstallen weer terug plaatsen, maar ik weet de gegevens niet meer allenmaal z.a. wat voor voer heb je nodig. Waar kan ik de gegeven van de spook stallen vinden ?
     
  20. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik ga nog net wolkenrij 1 halen. En dat is veel meer dan ik had verwacht, want ik was eigenlijk van plan om alleen de horrortomatenstal even binnen te halen en de sieritems+ van het bahadeel. En nu dus zomaar per ongeluk nog een wolkenrij ook, wat een feest xD
     
    -freedom5555-, Dahlia76, janniekwak en 2 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.