Praatgroep Het leven van een parkwachter

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 12 November 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Zolang de oogstbooster loopt, alles wat nog binnen de looptijd klaar is en daarna:
    Sieritems xD
     
    jolanda13 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  2. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Ik heb al 5 velden met sieritems staan zitten ook de gewone siervelden al tussen
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Hier zijn de velden Oceaan en bergen nu klaar, alleen nog de laatste rugzakken in de jungel.
     
    jolanda13 en farmermikkie vinden dit leuk.
  4. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Zo snel klaar :eek: En alleen maar siertems items??? Is dat niet vreselijk saai? Ik vind alleen stallen of veldjes al saai:oops:
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Ja waarom alleen maar sier items ? Er zijn toch tig spullen nodig om een quest af te maken ? En alleen maar stallen is heerlijk als je heel vaak alles met de hand moet oogsten, zoiets moeten ze vaker doen :inlove:
     
    jolanda13, catootje65 en Dahlia76 vinden dit leuk.
  6. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Er zijn 4 vaste siervelden en ik gebruik dan ook kristalwaterval als sierveld ,
    dan hou ik nog 5 velden over om normaal te spelen
     
    jolanda13 en Dahlia76 vinden dit leuk.
  7. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik heb niet veel quests meer. Alleen fokquesten, die zo'n beetje in level 9 zitten en daar ga ik niet mee verder voorlopig. Zinloos.
    En verder wat quests waar de nieuwste dieren/vruchten worden gevraagd. Dus die stallen en bomen staan op de akker, als ik ze heb.
    En dan nog 2 hele saaie waar ik 2 gewassen nog moet leveren. Gewoon geen zin in. Ik kan ze ook in het rode mandje kopen, dan kom ik er ook.

    Dus ik doe eigenlijk alleen events, en tussendoor staan er sieritems, en de laatste tijd had ik op Bahama ook xxl bomen staan.
     
    jolanda13, -freedom5555- en Dahlia76 vinden dit leuk.
  8. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Zit er geen sieritem met schaapjes bij ?????????
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  9. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb geen idee. Ik doe eigenlijk maar wat met dit event. Maak er een rommeltje van. :wuerg: Ga eens even neuzen of er nog iets is wat op een schaap lijkt. xD
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  10. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Aangezien de drops bijzonder goed vallen heb ik mijn plan om alleen maar vlinders neer te zetten op de farm maar laten varen. Er staat nu een allegaartje aan (werk)stallen die ik nodig heb voor de quests, want in tegenstelling tot Farmermikkie heb ik daar nog meer dan genoeg van open staan xD

    Om het hele event te halen heb ik nog zo'n 700 rugzakjes nodig, dus dat gaat gemakkelijk lukken.
     
    jolanda13, LucieSchreurs en farmermikkie vinden dit leuk.
  11. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Als je veel met de hand moet doen, zijn stallen wel makkelijk ja. Zou dan zelf denk ik, wat grote velden er tussen leggen, voor de variatie :p Mocht ik ooit zover komen, dat ik alle questen af zou hebben, dan zou ik in de handel gaan. Gewoon gezellig met boompjes en roze stallen op mijn roze boerderij :inlove: Voor mij iets rustgevender om naar te kijken, dan alleen maar sieritems. En de events spelen natuurlijk xD
     
    jolanda13, kakelot69 en schaapje52 vinden dit leuk.
  12. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Hier ook nog genoeg openstaande questen, dus ik heb ook de dieren/produktstallen erop staan die nodig zijn. Ik was in de oceaan eerst begonnen met alles inleveren, maar kwam er opeens achter dat sommige stappen niet nodig zijn en ook niet veel opleveren. Nu dus aan het opletten wat ik doe. xD
    Wel heel blij met de manta en de paling.
     
    jolanda13, Dahlia76, -matthias1952- en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik vind een combinatie van stallen, gewassen en bomen ook het leukst. Als ik geen eventgewassen hoef te kweken heb ik zoiets ook altijd op staan, liefst met flink wat roze inderdaad.
     
    jolanda13, Dahlia76 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  14. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Hier nog 85 di nodig en dan klaar. Ik heb altijd overal alleen maar stallen en bomen staan, voor het gewas koop ik iedere dag de rode mandjes.
     
    jolanda13 en Dahlia76 vinden dit leuk.
  15. john-j

    john-j Forum-hertog

    ik kan al niet verder op het eerste veld.
    ik ben daar een jokerpauw nodig en die heb ik niet
    ook heb ik ondertussen geen pauwen meer
    zijn op gegaan bij het fokken.
    en toen ik eindelijk er was sprong hij over.
    op de markt zijn ze veel te duur en ik wil alles zelf maken

    iemand nog een idee?
    mvg john-j
     
    Laatste bewerkt: 14 November 2019
    jolanda13 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  16. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Alles vol pauwenstallen zetten en nog een keer fokken? Zou je er wel een willen geven maar dat kan helaas niet
     
    jolanda13 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  17. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Hoe bedoel je dat ?
    Met stallen 5 uur geen extra di ????
    Welke stallen moet je erin zetten dan ?
    Gr Tineke
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  18. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Wanneer je stallen van ongeveer 12 uur zet met de ambachten
    heb je kans dat je van iedere stal na de " broedtijd " een drop krijgt.
    Je kunt die stallen npg wel 5 uur langer laten staan maar dat levert geen extra drops op.
    Dus zet die stallen neer die je weer kunt oogsten als ze " klaar" zijn...
     
    jolanda13 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  19. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    stallen die langer dan 5 à 6 uur duren geven blijkbaar 1 drop
    als je langer durende stellen zet, moet je langer wachten op drops en als je kortere stellen zet, dan heb je minder kans op een drop.
    vinc05 was mij net voor, maar dat is net wat ik wou zeggen.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  20. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Nee dat is niet zo
    Op tijd je stallen oogsten direct als ze klaar zijn
    dan krijg je per 24 uur evenveel drops of ze kort of iets langer duren dat is wat ron bedoeld
    Maar niet langer dan 12 uur want die geven hier tenminste al 1 op 1 aan drops
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.