Praatgroep Het leven van een parkwachter

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 12 November 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sprookje

    sprookje Regelmatige auteur

    Heb nu net weer geoogst en heb de paling binnen. Wel een leuk, origineel bedacht event.
    De drops willen bij mij niet zo dus als ik toch besluit om voor alles te gaan halen wordt dat
    uitproberen wat beter dropt (ik heb maar een neon kip en konijn) anders wordt dat een zware
    dobber. Ik heb wel wat gefokt maar meer voor openstaande questen want alle gevraagde dieren
    en fokdieren heb ik op voorraad.
     
  2. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Oeps dat is nou jammer de bubbelthee gaat niet door ik heb er geen slot meer voor, inderdaad het voer is zo klaar dus laat ik ze lekker staan.
     
  3. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik sta nu voor de paling. xD Eerst weer 50 di sparen voor de paling. Moet je op baha ook stallen zetten voor dit event????? Lees steeds de Koala, vandaar mijn vraag.
     
    harm-jan70 vindt dit leuk.
  4. woeffie71

    woeffie71 Actieve auteur

    Ja schaapje baha telt ook mee voor het event
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  5. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron


    Stuur met het volgende ruilevent maar een duifje, heb wel een harkstal voor je.

    Hier staan gewoon alle stallen en reuzestallen op. Ik kijk niet naar de tijd maar naar de verschillende stallen en werkstallen. Vind voorraad belangrijker, die drops komen vanzelf wel
     
  6. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Dan gaan er morgen ook stallen op. Staat nu nog gewas op. Niet gelezen dus of over het hoofd gezien.
     
    Reggaefeeks en woeffie71 vinden dit leuk.
  7. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Welke harkstal bedoel jij? De werkstal van de egel. Maar wat heeft dat met waaiers en pauwen te maken?

    Hier de manta en de paling ook binnen. Erg blij mee. Had met het laatste event al geluk dat ik een manta kreeg. Nu dus 2 op het landje staan en die paling er bij. Op naar de volgende stal.
    Leuk event, allemaal dieren er op. Ik kijk niet naar de tijd maar na de dieren die ik niet ruim op voorraad heb of die ik nodig heb voor een openstaande quest. Zal wel goed komen. Ben vandaag wel vergeten om een ambacht te eten. Hoop dat ik daar morgenvroeg aan denk, heb er voldoende en verkorte tijd is nooit verkeerd natuurlijk :).
     
    Reggaefeeks vindt dit leuk.
  8. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Je kunt een harkstal halen uit de coop quest broers tegen wil en dank en daar heb je waaiers voor nodig (pauwenwerkplaats)
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  9. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Leuk event hoor!
    De oceaan is leeggevist, alleen de valentijnsverrassing heb ik laten zitten.
    De bergen zijn ook bedwongen.
    Morgen de jungle in, lekker warm.
     
    lonnie57, BoerAnnelies, kakelot69 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. boermars

    boermars Forum-hertog

    Ik heb 255 DI opgehaald,
    Lekker hoor, nu even kijken hoe het tactisch in te leveren voor die palingrokerij.
    Geweldig event dit! Mede met de 3 bonussen die ik ingezet heb, kreeg ik heel veel dieren binnen.
    Gelijk maar wat schildpadjes verpatsen.
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  11. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    snap er niks van...alles staat vol stallen maar zo weinig drops....:oops:....heb nog maar 2 stappen kunnen maken.
     
  12. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Alles vol met stallen?
    Dus op de zes velden die drops geven heb je ruim 150 stallen staan? (Staan vast nog wat bomen).
    Dan zou je na twee oogsten toch wel minstens 200 drops moeten hebben.

    Probeer steeds stallen te zetten van een duur dat je weer kan oogsten. Gemiddeld zal het aantal drops gelijk uitkomen. Een stal die vijf uur wacht om geoogst te worden geeft echter geen extra drop.
     
  13. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Heb nu 244 drops en een vliegende geit :p Heb qua stallen maar van alles neer gezet. Beetje gelet op wat ik in voorraad heb. Daarnaast ook gewoon bomen en veldjes. Net een oogstbonus gedraaid en had al een stallenbooster aangezet dus voorraad schiet wel op zo:D Leuk event:inlove:
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  14. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Hier bij de laatste 3 opdrachten bij de bergen en dan nog de wolkenrij. Heel erg leuk dit event, met prachtige prijzen. En alle voorraden dieren kunnen weer aangevuld worden. Goed bezig BP
     
    lonnie57 vindt dit leuk.
  15. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    De harkstal zit in de quest Broers Tegen Wil en Dank, en daar moet je heel veel waaiers leveren :D
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  16. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Jippie eindelijk kunnen oogsten vandaag. xD Maar de paling en manta zijn binnen. :music: Nu eens even kijken wat ik ergens anders nog voor leuks kan binnen harken. :music:Ik heb niet alles gedaan bij de oceaan. De schildpadden en susi supermest en onderwaterschat heb ik niet gedaan.
     
  17. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Net laatste 2 opdrachten in bergen geleverd , ben nu klaar met event.
    Verder met voorraad weer aanvullen
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  18. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Hier nog 60 drops, dan ook klaar.
    De stallen oogstbooster loopt nog tot vanavond, dus nog maar even stallen erop en dan weer ombouwen.
     
  19. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Hier nog zo'n 450 (uit het hoofd geteld) rugzakken dan is dit event hier ook klaar.xD:p
     
    lonnie57 en farmermikkie vinden dit leuk.
  20. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Wat ga je er dan opzetten
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.