Praatgroep Het leven van een parkwachter

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 12 November 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sprookje

    sprookje Regelmatige auteur

    Ik had op mijn hoofdakker gewone gewassen maar verder alle velden (ook bh) met dieren en werkplaatsen
    en heb 127 DI behaald. ik ga in ieder geval voor de paling want die heb ik nog niet en een derde manta en chinchilla
    is ook nooit weg. De rest van de te behalen prijzen ga ik nog over nadenken want die zijn voor mij niet zo interessant.
     
  2. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    De door mij zo gewenste:inlove::D stalletjes zijn ook reeds binnen.
     
  3. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Whoeiiii, de Paling en Manta binnen. Dit event kan al niet meer stuk voor mij.:p
     
    bepsels en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    216 rugzakjes en dan moet ik een heel veld bevers nog oogsten :music:

    Ik vind het nu al een fantastisch event xD

    Edit: de paling is binnen, en mijn (tweede) manta komt over een uurtje ook aangezwommen. Hoera!!

    Edit 2: fokken ga ik niet meer doen. De benodigde fokdieren heb ik allemaal toch al in bezit en de stallen droppen prima dus ik hou de rest van mijn SV mooi bij me.
     
    Laatste bewerkt: 13 November 2019
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  5. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    alle fokdieren zijn hier binnen, nu wachten op de drop. Leuke opzet van event!
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  6. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Weet iemand de minimale tijd die nodig is voor een stal om een drop te geven , zonder ambachten.
    Ikzelf dacht 10 uur weet iemand dit zeker?? :p Of heeft dit al eens uitgeprobeerd.
     
  7. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik dacht 12 uur
     
  8. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Mijn ervaring is 12 uur.

    Maar je kunt nog flink verkorten met valentijnsverrassing (-10%) en eierpunch/kaaskoekjes (-5%) en er zijn ook nog rijen die de stallen verkorten (in ieder geval de rij Carnavalskoningin).

    Als je werkplaatsen wilt verkorten kun je voorjaarsboeket (-10%) en taaitaai (-5%) gebruiken.
     
  9. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    De benodigde fokdieren (incl. de pauw dus) zijn binnen.;):p Nu nog alleen de rug tassen aantallen.
     
  10. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    Wat dacht je van neon kippen... 8)

    Gemiddeld 12 - 16 drops op 42 stallen, elke 2.05 uur klaar zonder versnellers.
     
    LucieSchreurs en schaapje52 vinden dit leuk.
  11. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Niet iedereen heeft 42 neon kippen en de tijd om elke twee uur te oogsten.
     
    boermars en harm-jan70 vinden dit leuk.
  12. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Heb jij dan 42 neon kippenstallen ???

    Ik heb er maar 1 :cry:

    Ga denk ik wel voor de 12 uurs stallen met versnellers, lijkt in mijn geval het beste.:oops:xD
     
    harm-jan70 vindt dit leuk.
  13. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Van 3 velden 12 uurs stallen tussen de 40 a 45 aan drops per veld. Voor vanavond langere tijdsduur stallen. Morgen ga ik het eens proberen met 10 uurs stallen plus ambacht producten. Eens kijken hoe dat loopt. Op Baha weet ik het nog niet daar staat het vol met koala stallen die duren langer ik gebruik voor het oogsten jasmijnbubbelthee krijg je 1 koala extra ;)
     
  14. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende


    Die tijd heb ik ook niet. Maar zoals het er nu naar uit ziet, met deze droprate, ga ik de paling en de manta nog wel halen met één veldje Neonkippen.

    Baha staat vol met bomen, blijft vol met bomen staan. Dus die doet niet mee.

    Indien nodig kan ik er 3 velden vol mee zetten.:oops:


    Stuur mij met het volgend ruilevent maar een berichtje, krijg jij er wel één van mij. Hoef niets terug. Wel zuinig op zijn, ze zijn zeer zeldzaam tegenwoordig.xD
     
    boermars, Reggaefeeks en HofvanDromen vinden dit leuk.
  15. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Oh ja, dat denk ik ook wel.

    Maar als tip is jouw strategie natuurlijk niet echt bruikbaar.
     
    Paddington28b en harm-jan70 vinden dit leuk.
  16. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    2x 37 rugtasjes uit 2 veldjes roze konijnen ..De manta is hier dus ook mooi binnen ..net zoals de paling 8)
     
    schaapje52, harm-jan70 en kakelot69 vinden dit leuk.
  17. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb ook koala's staan. Niet zozeer vanwege de jasmijnbubbelthee als wel vanwege het voer dat zo lekker snel klaar is xD

    En met ambachten kun je ze nog met gemak twee keer per dag oogsten.
     
  18. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende


    Het kan dus ook met roze konijnen, zie de posting van Hofje hier boven.xD

    Roze en neon konijnen zet ik er enkel in de nacht op.
     
    schaapje52 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  19. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Nou dan ga ik in de neon kippen en roze konijnen volgend ruilevent. xD Is alleen niet meer aan te komen. 2 farmers zijn schat en schat rijk. :music: Nou tis jullie gegund hoor. Ik doe het met schildpadden en lieve beestjes, lukt het ook......vast. :D Ben wat langzamer maar komt vast goed.
     
    harm-jan70 en kakelot69 vinden dit leuk.
  20. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nah, fok ik zomaar ineens toch een jokerpauw, dus nu heb ik er twee xD

    Ik heb die tweede maar te koop gezet, dan heb ik in ieder geval mijn BD er weer uit xDxD

    Edit: en nu ga ik echt niet meer fokken hoor. Beloofd. Ik moet trouwens nog een paar pauwen overhouden, voor de waaiers. Anders komt die harkstal er nooit.
     
    BoerAnnelies, Reggaefeeks en schaapje52 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.