Praatgroep Het leven van een parkwachter

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 12 November 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Je moet toch stallen zetten voor de drops dat is wel fijn bij dit event meteen lekker aanvullen of bijmaken om te leveren
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  2. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    doe het maar. schildpadden zijn op mijn markt héééééél veerl waard
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  3. boermars

    boermars Forum-hertog

    Jawel dit is nou een event dat ik leuk vind in deze vorm. Geen eventgewas bevalt mij wel.
    Ik heb de stallen en werkplaatsen gemixed erop gezet. Wel in roze of rode of neon versies.
    En bedankt voor de babyboom die eraan komt!
    Op de tijd letten dus.
    En ik moet opletten met de vlindercocoon die geeft ook nog +1 op mijn gewone stallen.
    En ik heb nog een oogst en werkstal en stalbonus even uitkienen datwel dus, kom slots tekort van goud hahahahaha:p
    En die palingstal die je kan binnenhalen geweldig toch.

    @miekje9 bedankt voor de tabel, ik heb 1 dier niet(jokerpauw), maar die ga ik fokken natuurlijk. Thanks
    succes allemaal
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ah, dit vind ik nog eens een leuk event! Tot mijn verbazing heb ik alle fokdieren ruim op voorraad, alleen de jokerpauw heb ik moeten kopen :cry:xD

    Schildpadden en adelaars heb ik ook niet voldoende, dus daar de stalletjes maar van neergezet dan komt dat in de loop van het event wel in orde.

    Dat was bij mij afhankelijk van de voervoorraden xD

    Op de farm heb ik bevers en vissen staan (en schildpadden/adelaars natuurlijk), op baha koala's.

    Na start event ga ik het eerst proberen met vlinders en koala's, met valentijnsverrassing en eierpunch om de boel wat sneller gaar te krijgen.
     
    Laatste bewerkt: 13 November 2019
    boermars en kroy62 vinden dit leuk.
  5. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    gezien het feit dat ik naast de drops alleen de jokerpauw mis, ga ik mij er ook aan wagen. Prijzen zijn zeker de moeite waard.
    Succes allemaal!
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  6. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    En Boermars ook de eventueel nog niet ingeleverde seizoensmuntjes
    even voor 14.00 uur inleveren.
    Dan kunnen die ook nog even een (4 uur ) meehelpen....
     
    _Jeanie_ en boermars vinden dit leuk.
  7. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Mis alleen de vliegende geit. Dacht laat ik vast wat geitjes fokken. Veertig stalletjes met gewone geiten gevuld. En jawel.......... een Rambo CK :oops:xD Na tweeën gaan we weer verder :p
     
    Reggaefeeks en boermars vinden dit leuk.
  8. boermars

    boermars Forum-hertog

    Daar zit ik op stap 10 en voor 11 moet ik best wel veel inleveren...maar ik ga nog even kijken voor de oranje munten, misschien zit daar nog wat leuks in, die vergeet ik vaak:cry:
     
  9. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Ik heb ook stap 10 ingeleverd.Kistjes altijd leuk.
    Maar ja volgens mij zijn de blauwe beloningsmuntjes
    die ik nog dacht te hebben verdwenen, jammer.
     
  10. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Zo, het palingaquarium is al binnen. Nu een beetje met de pauwen fokken want de rest heb ik op voorraad.
     
    boermars en schaapje52 vinden dit leuk.
  11. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier ook begonnen. Ik kreeg 100 di, dus kan er al 4 inleveren, 2x 50 di en 2x iets van dat vis gebeuren. Nu de eerste 4 klaar. Nu weer wachten op de di. xD Nu eerst weer schildpadjes verzamelen. Heb er nu 13. :music:
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  12. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Van 4 velden stallen en werkplaatsen totaal 244 drops.
    Bergen afdeling bijna klaar nog 56 drops.
     
  13. Roos

    Roos Forum-hertog

    0, 1, 3, 4, 6, 9 staat er... dus ook het bos. Daar kreeg ik precies, alles bij elkaar opgeteld, nul drops :wuerg:
    Ik had een hele kudde gele kameleons staan. Ik zit nu nog met m'n wenkbrauwen omhoog. Mis ik iets?
    Verder niet te klagen. Heb totaal 207 rugzakken, dus meer dan ik dragen kan.
     
  14. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Hier alles geoogst en heb 212 DI gekregen. Valt nog wel tegen, maar ach we zullen zien hoever we gaan komen.
     
  15. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    je kunt ook zonder de schildpadjes links omhoog lopen naar de palingrokerij:p
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  16. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier 252 di's gekregen van me 6 velden met (werk)stallen
     
  17. -elvira101-

    -elvira101- Forum-expert

    hier het palingaquarium al binnen:inlove: heel blij mee deze had ik nog niet
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  18. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Hier ook het palingaquarium binnen!
    Ik had 222 drops van al mijn velden met stallen.

    Heb nu kaasbolletjes en valentijnsverrassing gebruikt en op 3 velden vlinders neergezet. Ben benieuwd of deze wat droppen. Dus tips hoe jullie het doen zijn welkom :p
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  19. Tonnie-Hovenier

    Tonnie-Hovenier Junior expert

    Goedemiddag allemaal ik heb ook alle velden vol gezet met stallen en werkstallen en had nog een bounus plus 1 voor werkstallen kreeg 167 rugzakkie,s valt beetje tegen maar nog 30 stuks en dan heb ik ook die paling stal en ga dan voor de mangastal die had ik allebei nog niet....ik doe niet mee met de Najaars-event moet te veel inleveren ... wens iedereen nog een hele fijne dag en veel succes
     
  20. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Hehe:mad::eek:, na vele fokken zowel de 2 zwarte woudlopers:D;) als de vliegende geit:music::p binnen.
     
    vinc05 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.