Praatgroep Het leven van een parkwachter

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 12 November 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Valentijnsverrassing voor de stallen, gebruik ik altijd.
     
    -freedom5555- vindt dit leuk.
  2. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    we zullen er wel moeten op letten als we fokken om rugzakken te krijgen!:p
    BBD begint om 10 uur. de rugzakken komen pas na 14 uur! ;)
     
    boermars, farmermikkie, vinc05 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Bedankt voor de Tip ik heb er 270 van in de schuur staan nooit gebruikt :wuerg:
     
    farmermikkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  4. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    misschien enkele op de markt gooien? de prijs lijkt mij oké voor een product dat we gratis krijgen.
     
    -freedom5555- vindt dit leuk.
  5. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Heb alleen de Vliegende Geit niet en heb de laatste schildpadden op de markt moeten kopen a 231.000 per stuk :wuerg: Verder alles op voorraad, behalve de drops natuurlijk :p Stallen nog geen idee welke ik ga gebruiken :oops:
     
  6. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Eerst had ik willekeurige stallen geplaatst van dieren waarvan ik er niet zoveel had. Maar hier las ik dat lange stallen voor de 1e keer beter waren, dus alles weer veranderd :p
     
  7. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Dat is ook een goeie, ik zit nooit op de ambachtenmarkt. Ik ga eens even kijken daar bedankt ;)
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  8. klakje

    klakje Oudgediende

    Wel grappig de aanbieding van supervoer opschieten staat er, duurt nog maar 1464 dagen.
     
  9. Selvi51

    Selvi51 Gevorderde

    voorjaarsboeket 10% snellere werkplaatsen :)
     
    lonnie57 vindt dit leuk.
  10. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    http://www.farmerama-fan-speciaal.nl/downloads/pdf/effecten ambachten.pdf

    hier staan er nog een paar in
     
    herma1234 en -freedom5555- vinden dit leuk.
  11. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ik ga nu gewoon de boel vast omgooien naar neon stallen en dieren die aangevuld moeten worden.
    Ga denk ik 1 veld behouden voor mijn gewassen, dan kan ik die nog wat aanvullen. Baha staat al grotendeels vol met stallen, werkstallen en bomen. Daar ga ik het overgebleven veld ook vol zetten met stallen, maar mijn bomen blijven staan.

    Leuk alleen maar stallen en werkstallen. De prijzen zijn ook erg mooi. 2 stallen die ik nog niet heb daar doe ik het wel voor en geen eventgewas wat op tijd geoogst hoeft te worden. Morgen maar op de handen gaan zitten om niet te vroeg te oogsten ;).
     
  12. dutchboy

    dutchboy Alwetend orakel

    Vraagje : ben het even kwijt is het beter bomen XXL of werkplaatsen om met zoveel mogelijk drops te starten?
    De prijzen zijn mooi maar top 3000 lijkt erg ver weg maar event op zich prachtig.
     
    vinc05 vindt dit leuk.
  13. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Drops komen uit stallen en werkplaatse niet uit bomen dus zou maar stallen en
    werkplaatsen doen
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  14. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Laatste bewerkt: 12 November 2019
  15. dutchboy

    dutchboy Alwetend orakel

    bedankt goed lezen is ook een kunst :p
     
  16. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Butsmuts en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  17. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    helemaal met je eens
    maar ja voor sommigen lukt dat echt niet en daar heeft de rest voordeel mee:p
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  18. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Leuk event zo te lezen. xD Mooie prijzen. Ik wil wel graag de paling en manta halen.:music:Veel nieuwe dieren heb ik niet dus dit is erg leuk voor wat nieuws op mijn erfje.

    Ik ga maar weer eens proberen mee te doen en zie wel of het wel of niet lukt. Eerst nog maar eens even goed alles doorlezen.
    Kan je ook alleen degene doen waar de paling in zit/ kan je daar ook mee starten.

    Iedereen veel succes en speelplezier. :music:
     
    Laatste bewerkt: 12 November 2019
    -matthias1952- en gelderblom vinden dit leuk.
  19. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Je mag kiezen welke je start en mag ook de hele tijd heen en weer hobbelen

    Echt wat voor schaapje dus beetje hier en beetje daar:p
     
    janniekwak en schaapje52 vinden dit leuk.
  20. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    :D Top dit event! Dan kan schaap mooi meedoen en een beetje van dit en dat halen. Lukt het niet heb ik toch wat. xD
    Begint al goed hier. Ik heb geen schildpad xDnet gister alles ingeleverd bij een quest. 8) Nu maar gauw schildpadden op het land gezet. :music:
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.