Praatgroep Het Kruidenmysterie

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 20 Februari 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Pillow_

-Pillow_ Forumkoning

Dit is echt heel raar moderator
    ik heb de link namelijk gevonden in het archief hier op deze site !!

Daar staat de link gewoon nog steeds dus.

jolanda13 en kakelot69 vinden dit leuk.
  2. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Sta links op 30, rechts op 33 en heb 19 kassen staan. 9 potten met lijm en 139 glasscherven. Ik ga nu eerst een paar dagen DI verzamelen en dan pas alles zaaien. Sta nu voor die oogstbonus dus ik wacht nog wel even met inleveren ;).

jolanda13, farmermikkie en kakelot69 vinden dit leuk.
  3. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Dan zou ik de bomen en stallen even weghalen als ik jou was, en gewassen neerzetten. Veredelde anjers met SM of zo, als je dat hebt. En dan wel op grote velden anders is het zonde van je SM.

jolanda13 vindt dit leuk.
  4. -Pillow_

-Pillow_ Forumkoning

Heb het even voor je terug gezocht, maar deze link staat in de draad van Herfstsprong 2017 !
    Iedereen kan hem vinden door simpel in zoekfunctie naar nummer van de markt te zoeken.

5. thea1963

thea1963 Forum freak

alleen op de randjes staan hier nog bomen, doe nu 2 keer per dag anjers erop, vanavond speel ik totaal 30 kasjes weg, gaan de 8 uurs eventgewassen erop en dan morgen de rest van de kasjes en dan nog wat extra ep binnenhalen vanwege de happy gewassen dag en de ep boosters van dit event:music:

6. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

b

bij goudbladdje staan gewoon namen en allemaal de zelfde prijzen...ach is ook niet belangrijk......;)

7. Lieve

Lieve Halfgod

Die oogstbonus hier zijn toch zelf aan te zetten toch?
    heb er 1 staan +1 dat zou die uit stap4 zijn maar die van stap 10 is nergens te vinden dat is +2 voor 8u
    Vind wel dat ze dat mogen melden als die direkt van start gaan

8. thea1963

thea1963 Forum freak

uit de faq:

Beloningen

In dit event zijn 2 wolkenrijen te verdienen!
    Daarnaast zijn er in de linker inleverkolom een aantalbonussen (oogst of EP)te verdienen; let wel op,deze gaan in direct als je hebt ingeleverdin die stap dus daarniet inleveren net na het oogsten en zeker niet voor het slapen gaan!

jolanda13 en herma1234 vinden dit leuk.
  9. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Dat is ook heel duidelijk gemeld, in de FAQ.

Zodra je het spelletje speelt waarmee je de oogstbonus wint gaat die bonus meteen in, dus met dat ene spelletje zet je de bonus aan zeg maar. Als je dan geen gewassen hebt om te oogsten kun je beter wachten met dat ene spelletje en eerst meer kasjes maken.

10. Lieve

Lieve Halfgod

:oops: sorry heb ik over gelezen dan
    Vind het niet leuk meer zo , tegenwoordig teveel veel teveel uitleg en regeltjes om nog maar te zwijgen over random
    zit met veel valleirozen, waterbes en schimmelcactus kunnen niet volgen
    in de kisten moet je geluk hebben en dan blij zijn met een tip dat je om de 2 zoekactie beter een nieuwe vraagt of je hebt maar 1 kist

Je verbouwt meer je farm dan wat anders en dan nog word je teleurgesteld

Het is nogal vermeld wanneer is gewoon terug een simpel event

Laatste bewerkt: 24 Februari 2019
  11. Margreeth

Margreeth Forum-expert

Je moet de allerlaatste goudblaadjes nemen die op de markt worden aangeboden (die dus het duurste zijn) en dan bij de prijs het cijfer achter de komma. Bij mij is dat 20. Niet belangrijk maar wel leuk om te weten toch ;)

12. vinc05

vinc05 Forum freak

ik heb veldjes staan met gewas . heb tot en met 60 ingeleverd . wac erop .
    groene drup en super mest .
    volgens de gegevens die ik zie moeten er 25 zaadjes per veld komen .
    heb er net 20 ge oogst van kortste gewas en 43 van blauw maar komen lang niet voldoende zaadjes .

13. herma1234

herma1234 Forum-commissaris

wow 10 zaadjes voor 2.300.000:)

jolanda13 en farmermikkie vinden dit leuk.
  14. Marianne632

Marianne632 Junior expert

Hou rekening met het feit dat de molen er iets meer dan 6 minuten over doet om 1 lijmpot te maken ( tenzij je een abb. op de molen hebt, dan gaat het sneller)

15. -Pillow_

-Pillow_ Forumkoning

jeetje ik ga ineens als een zoef de haas door het event heen
    had kasjes gespaard en besloot vandaag maar eens aan de slag te gaan
    +1 bonus +2 bonus en twee bonussen voor ep
    snel kistjes zoeken mbv van kruisje methode dus 9 kisten per keer

zoef, zoef, 1e wolk ook binnen, schiet rechts omhoog
    zoals het er nu uit ziet ga ik de laatste 4 uur de +3 voor 4 uurtjes er nog bij krijgen ook
    of die spaar ik op voor morgen en doe ik plus 6
    woopie woop

dat is nog eens leuk :D

boermars en jolanda13 vinden dit leuk.
  16. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Wat is iedereen weer snel zeg, ik ben nog aan het ploeteren. Ik zou de markt wel leeg kunnen kopen, maar dat kost me echt super veel. Sta links bij 21, 7 in de schuur staan, maar wil er graag 10 hebben zodat ik de bonus van +2 optimaal kan gebruiken. Dat word dus morgen. Scheelt dat het event tot woensdag duurt.
    Heb het idee dat de markt goedkoper gaat worden en niet zoals de vorige keer.

Rechts sta ik op nummer 39. Tot 50 voor de staak is nog een heel eind, maar als ik mijn kastjes ga spelen, de +2 kan gebruiken dan moet ik er wel komen. Heb nog goed vertrouwen er in. Andere event wat minder :(

jolanda13 en -Pillow_ vinden dit leuk.
  17. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Dank je wel, heb het draadje meteen verwijderd.
    Het is toen kennelijk aan onze aandacht ontsnapt, vervelend maar niets tegen te doen, dit blijft mensenwerk.

Deze commerciële site is in 2012 haar toelating kwijtgeraakt vanwege eerder genoemd misbruik.

Wie de link heeft gebruikt kan het beste zijn pc/laptop op malwate checken https://www.malwarebytes.org/antimalware/https://www.malwarebytes.org/antimalware/ (gratis versie kiezen) en daarna haar/zijn wachtwoord wijzigen. Niet vergeten te bevestigen via de mail! Want de e-mailverficatie is belangrijkste bescherming tegen diefstal van je account.

jolanda13 en -freedom5555- vinden dit leuk.
  18. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

De 8 uur alle oogstbonussen zitten er hier bijna op. Het laatste gewas staat op grote akkers.
    Links en rechts zijn klaar, en ik heb me werkelijk scheel verkocht aan eventgewas.
    Voor een volgende keer (reminder voor mezelf haha): alle bonussen tegelijk activeren, wanneer de 100 kassen binnen zijn.

2,2 miljard bd (ja, echt waar) erbij inmiddels dankzij de verkoop. Ben nog nooit zo farmrijk geweest.

Ik vond het natuurlijk een topevent :music:

Reggaefeeks, liaab, jolanda13 en 6 anderen vinden dit leuk.
  19. thea1963

thea1963 Forum freak

Dat kan ik begrijpen ja xD , maar dat moet aardig wat SM hebben gekost

jolanda13, farmermikkie en harm-jan70 vinden dit leuk.
  20. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik heb tijdens die 8 uur durende bonussen alle gewas met supermest bestrooid. Hoeveel ik heb verbruikt,weet ik niet, maar het was het me wel waard.
    Ik had ongeveer 1000 zaadjes, dus zal rond de 1000 supermest zijn geweest.

Edit: ik heb ook nog veredelde instant klaar gewassen gedaan de 1e middag van het event. Dat was nog eens 600 supermest.

jolanda13 en harm-jan70 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.