Praatgroep Het Kruidenmysterie

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 20 Februari 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Top, dank je wel!

Ik ben van plan morgen in 1 keer die 100 (nou ja, heb er 7 al gedaan) schatten te zoeken en alle bonussen dus tegelijk te activeren.
    Dan in 8 uur de zaadjes erdoorheen jagen. Dat wordt veeel gewas en met die ep bonussen ook veeeel ep.
    Gaat wel supermest kosten, maar dat moet kunnen voor een keertje.
    En het zal niet lukken op grote akkers, daar is niet genoeg tijd voor dan binnen die 8 uur.

2. AHaW70

AHaW70 Forum-hertog

Er staat 1000% EP op ALLE gewas. Niet alleen op eventgewas

Ik heb nog niets gedaan. Heb nu 927 glasscherven en 540 lijmpotten. Als ik de glasscherven op 1200 heb, (wss maandagochtend) dan ga ik lijmpotten bijmaken met veredelde krokussen en dan ga ik aan de slag met het spelletje.
    De laatste 100 glasscherven hoop ik dan nog uit de bomen aan de randjes te krijgen, en anders nog even fokken.

Laatste bewerkt: 23 Februari 2019
    jolanda13, Katinka1700 en farmermikkie vinden dit leuk.
  3. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Ik heb zelf in het begin ook met kleine akkers gewerkt. Iets minder opbrengst t.o.v een groot veld. Dit ic.m. alles er op er aan, onschuld en dergelijke erbij. Wat jij schrijft idd. is het met kleine velde wel beter te happen, dat jij zo snel mogelijk zoveel mogelijk bonussen ineens mee of achter elkaar pakt.

Misschien in de FAQ dat weet ik niet. Als men op het kistje gaat staan bij de 100, staat er: * EP-bonus bij alle velden voor Eventgewassen: 1000% nog: 24:00 h.

*Letterlijk over geschreven.

jolanda13, Katinka1700 en farmermikkie vinden dit leuk.
  4. farmermikkie

Oeps, foutje in de faq dus. Het spel is leidend, dus zal ook de laatste bonus alleen over eventgewassen ep geven.
    Fijn om te weten :)

jolanda13, Katinka1700 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  5. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Ik heb de eerste wolkenrij binnen. o_Ok ik had een chronische tekort aan blauwe waterbes. Maar door de boosters komt het allemaal goed. De ene kant waar je de zaadjes krijgt nog 18x spelen. De andere kant ben ik ongeveer op de helft. Alles staat nu vol met eventgewas. Wat ik over heb gaat de markt op. Vind dit wel een pittig event. Maar dat maakt de uitdaging goed

jolanda13, lonnie57 en kakelot69 vinden dit leuk.
  6. Margreeth

Margreeth Forum-expert

Allebei de methodes kloppen als een zwerende vinger hoor Pillow en Kakelot, dus ik weet nu op welke markt ik zit :D

jolanda13 en kakelot69 vinden dit leuk.
  7. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Ik heb nu beide wolkerij binnen. Ik hoef nog maar 225 cactusschimmel. En van de kisten moet ik er nog 16. Maar heb toch al goed verdiend op de markt met de andere 2 te verkopen. Ik ga nu de zaadjes maar even ruilen.

jolanda13 vindt dit leuk.
  8. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

ik heb beide geprobeerd en weet nog steeds niet op welke markt ik zit.......:wuerg:

9. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

huh als je de link gebruikt is het makkelijk alleen even id ingeven , alleen het nr

10. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Volgens onze informatie (van vandaag) is de tooltip onjuist

Niet toegestane links
    Eerder in dit draadje heb ik een link verwijderd naar een niet toegelaten Duitse fansite.
    In de sectie hoofdkantoor kun je zien naar welke fansites een link op het forum is toegelaten.
    Van deze verboden fansite is bekend dat ze gegevens van deelnemende spelers verzamelt en gebruikt voor eigen doeleinden.
    Geef aub geen accountgegevens op via links naar deze verboden commerciële zgn fansite.
    Wij kunnen je niet helpen als je gegevens op deze wijze op straat komen te liggen!

Ik noem hier de naam niet opnieuw, wie de post waarin de site genoemd werd gelezen heeft weet om welke site het gaat. En wie het niet gelezen heeft, gelukkig maar.

Alleen sites genoemd in deze OA https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/lijst-van-de-officiële-farmerama-fanpages.4859/ mogen worden vermeld op dit forum en zijn betrouwbaar. Deze lijst wordt elk kwartaal of vaker indien daarvoor aanleiding is gecheckt en eventueel aangepast.

11. Paulien64

Paulien64 Regelmatige auteur

Ik heb de wolkenrij binnen en nu wil ik de items er op zetten en dan krijg ik steeds het scherm van het kruidenmysterie. Zijn alle item nog niet binnen of zo? Ik dacht: als ik die wolkenrij binnen heb kan ik wat rustiger aan doen! Ik snap het niet erg. Kan iemand mij helpen? Groeten en succes met het event! Paulien64

12. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Als je terug wordt gewezen naar het eventscherm, dan denk ik dat je op de verkeerde wolkenrij klikt.
    Er zijn er twee te verdienen, eentje links met allemaal lege wolken, en eentje rechts met verplichte items.

Helaas hebben de wolkenrijen verkeerde icoontjes, de wolkenrij rechts heeft als icon een scbatkistje. Maar hoort dus echt bij het andere rijtje.

jolanda13 en -freedom5555- vinden dit leuk.
  13. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ik heb beide wolkenrijen en ga nu bd verdienen op de markt, dit levert een mooi kapitaaltje op.:D
    Ik hoop niet dat 1 van jullie op mijn markt zit want ik verkoop tegen topprijzen;)

jolanda13, harm-jan70, farmermikkie en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. herma1234

herma1234 Forum-commissaris

Zie ik wat over het hoofd, sta links 36 en rechts 36 maar kan de items niet plaatsen in de wolkenrij, snap er niks van:p
    of heb ik ze nog niet

15. farmermikkie

Er zijn 2 wolkenrijen dit event. Probeer de andere wolkenrij eens.

16. herma1234

herma1234 Forum-commissaris

Daar mag je zelf weten wat je plaatst, bedoel je die. Ja gelukt moest eerst de wolkenrij met lege plekken vullen. Dank je

jolanda13 en farmermikkie vinden dit leuk.
  17. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Hmmm heb hier iets geks ...al een paar keer in en uit gelogd ook , had het gister ook al 1 of 2 keer ...Maar dus het volgende
    Na het schatzoeken ...blijf ik maar terug keren bij het schatzoeken ..Het andere scherm springt of we of komt niet ..o_O
    Nu kan ik dus niet mijn kistjes met zaadje openen en gaan zaaien ..:eek:
    En ik wil nu nog niet meer schatgraven , want dan krijg ik een plus 2 bonus die ik nu nog niet wil ...

Ben ik nu weer de enige met dit raars :(

EDIT : heb al gevonden denk ik ...xD:oops:

Laatste bewerkt: 24 Februari 2019
  18. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

als ik mijn id ingeef werkt het vergrootglas van de zoek functie niet....:oops:

19. thea1963

thea1963 Forum freak

Hier sta ik nog links op 13/14 en rechts bij stap 23 en heb nog 22 kasjes staan om weg te spelen dus de wolkenrij is in zicht
    De pottenlijm willen hier niet echt uit de grond komen -.- , heb nu nog 6 potten lijm en 206 glasscherven

20. Margreeth

Margreeth Forum-expert

• dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    Mikmak niet die link gebruiken maar de tip van Kakelot, ff terug scrollen en dan lukt het wel.

Ik heb -tot mijn verbijstering- allebei de wolkenrijen binnen! :music:xD

Laatst bewerkt door moderator: 24 Februari 2019
    jolanda13, farmermikkie en kakelot69 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.