Praatgroep Het Kruidenmysterie

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 7 Augustus 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thea1963

thea1963 Forum freak

Hier is er nog geen postduif gearriveerd, zal mijn postduif eens op pad sturen :p

Ik heb net 1 valleiroos kunnen kopen van iemand die 20 keer er 1 aanbood -.-
    (dat schiet op :wuerg:xD )

Laatste bewerkt: 13 Augustus 2018
    Borkie vindt dit leuk.
  2. vinc05

vinc05 Forum freak

JA lukt dus niet gaat allemaal naar een ander.
    Vooreerst ga ik even rusten.
    tot morgen

Borkie vindt dit leuk.
  3. Slimmekip

Slimmekip Forumleerling

Ik merk dat ik de 3 bonenrij niet ga halen. Ik dump nu alles wat ik heb op de markt. Heeft iemand anders er nog wat aan. Ik vond het een onmogelijk event, met teveel onzekere factoren. Wel jammer van mijn supermest, heeft niets geholpen.

Borkie vindt dit leuk.
  4. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

de markt hier begon langzaam wat te tonen, heb de 2e staak binnen. Ga mijn restproducten nog even verkopen en dan zie ik morgen weer verder.

Borkie en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  5. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Er stond wat op mijn markt, maar bij dat ik er op klikte was het al verkocht :(

Sta trouwens bij vakje nummer 66 voor 220 cactusschimmel waar ik er nu 32 van in de schuur heb staan. Zonder bonussen heb ik dus 21 zaadjes nodig om die stap te maken. Zonder de markt dus niet meer haalbaar. Mocht ik die op welke tover manier wel halen dan komt dat zelfde plantje weer terug bij nr. 68...

Ik vraag mij af of het nut heeft voor mij om morgenvroeg die laatste uren hier nog mee bezig te gaan of dat ik er gewoon mee moet stoppen en mijn verlies van een mooie staak moet nemen. Iemand tips???

Oh ja nu ga ik slapen :).

:inlove: wie gooide daar wat op mijn markt, heb er 46 kunnen binnen harken. Die van 40 stuks waren zo weg. Kon mijn ogen niet eens geloven en hop weg waren ze. Daarna 3 losse gekocht. Nu dus 78 in de schuur, dus nog 16 zaadjes nodig...
    Zit hier over een uur nog, er komt van alles op de markt... Alleen ben ik niet snel genoeg...

Laatste bewerkt: 13 Augustus 2018
    Borkie vindt dit leuk.
  6. jennyfarmer

jennyfarmer Alwetend orakel

Zo, ik heb het helemaal gehad met dit event!! Veel te weinig drops en raar verdeeld zaadjes. Ik speel nu meer dan 8 jaar en heb nog nooit zo'n willekeurig en moeilijk event meegemaakt. Voor het eerst heb ik een mandje gekocht: weggegooid geld!! Als BP zo doorgaat blijven er weinig spelers over. Mijn kuikens (en ik heb er al heeeeel veel gehad) haken allemaal af. Het is geen leuk spel meer!!

Borkie, dutchie47, jolanda13 en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. ghs4

ghs4 Junior expert

Hier toch bijna klaar met het event, dankzij de markt vanmorgen. Alles wat uit de kistjes komt zaai ik nog even, kan ik een ander misschien ook blij maken.

Borkie vindt dit leuk.
  8. knoepertje

knoepertje Oudgediende

als er nog iemand een glascherf heeft weg te geven ..... graag :oops::)

Borkie vindt dit leuk.
  9. jopie

jopie Forumkenner

ze hadden beter de event-gewassen een hogere marktwaarde kunnen geven dan hadden de boeren wel door gezaaid en die kunnen verkopen
    bij mij waren ze vrij hoog in het begin al en nu natuurlijk torenhoog
    dus ik heb gewoon door gezaaid
    bij mijn dochter was dat niet zo en nu nog niet zo heel hoog dus die is gestopt nadat ze het event klaar had

Borkie en Nella58 vinden dit leuk.
  10. Lieve

Lieve Halfgod

heb nu eens uitgeteld op 90 kistje heb ik 144 zaadjes dat ongeveer 1.5
    daar had ik 21 kastjes voor nodig of 336 lijmpotten en 273 glasscherven nodig je hebt maar 3 velden die meedoen
    Of anders moeten ze de events langer laten duren, ik zit L 158 en kan het niet halen, als je geen oogstbonus had vergeet het

Laatste bewerkt: 14 Augustus 2018
    knoepertje en Borkie vinden dit leuk.
  11. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

ik ben al aardig ver gekomen, gisteren, vannacht en net mooi wat kunnen kopen. rozen op voorraad, de rest loopt nog achter. Krijg er wel iets vertrouwen in, gezien iedereen alles op de markt gooit.
    zou fijn zijn als ik een keer een grote pak ipv van die 1 of 10 stuks.

Borkie vindt dit leuk.
  12. keukendeur64

keukendeur64 Forum prof

Ben niet ver geraakt. Eerste staak nr 38. Vond het wel leuk maar niet haalbaar...

Borkie vindt dit leuk.
  13. jannynijenbrinks

jannynijenbrinks Doorzetter

geen manden kopen, wij zetten na het oogsten ook alles op de markt.

Borkie en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  14. Reggaefeeks

Reggaefeeks Forum-baron

Het event is afgerond. Het heeft me ruim 200 Sv gekost en mijn SM voorraad van 1430 is geslonken naar 92. o_Ok 150 tg gespendeerd om di te kopen. Dure les maar ben erg blij met de wolkenrijen! Lekker iedere dag een heerlijke courgettetaart eten en een Lentekrans omhangen

15. Anrah

Anrah Gevorderde

Ik investeer best veel in Farmerama, als ik dat niet gedaan had, was het nooit voltooid, nu heb ik alle drie de wolkenrijen.
    Wel voor het laatst dat ik aan zo'n wazig, peperduur event mee doe.
    Een aanslag op mijn mest, supermest, sushisupermest, mijn portemonnee en geduld.
    Jammer.

16. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Stomste event ooit >:( ...Hier toch de lente- krans wolkenrij gister binnengehaald ..
    en zie nu dat de gewone EP rij ook binnen Hofjes bereik is ...maar dan heb Hofje nog wel 42 lijmpotten nodig :cry:
    Heb zelfs de Roze-konijntjes al SV gegeven ...moet niet gekker worden :wuerg:
    Wie er misschien per ongeluk nog 1 over heeft :oops:

17. fairie

fairie Commandant van het forum

Van het 2e account hier in huis zijn er nog 4 DI's weg te geven. Stuur maar een pb naar ben_sonic1985 en zet daarbij welke je dan wilt hebben.

Zelf heb ik nog 3 glasscherven nodig voor de +3 oogstbonus van stap 47. Wie wil en kan mij daar aan helpen?

18. -Angelgurl-

-Angelgurl- Grote forummeester

Ik heb de eerste wolkenrij gehaald. Heb daarvoor wel een mandje gekocht omdat ik het anders niet zou halen. Maar ik vond het zonde dat ik er 3 kistjes vanaf zou zitten.

Wie nog iets nodig heeft kan Angelgurl (2e acc) een berichtje sturen. Kan nog 4 dingen weggeven.

Borkie vindt dit leuk.
  19. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

heb je een glasscherf gestuurd :)

Hier nog 24 potten met lijm nodig inmiddels ...Hofje maakt het wel weer spannend :cry:

Borkie vindt dit leuk.
  20. kaouki

kaouki Forumleerling

Ik vond het een lastig event met te veel onzekere factoren, 2 bonenstaken gehaald. De rest maar op de markt gegooid. Kunnen andere er blij mee zijn. Het is ook binnen en split seconde verdwenen. Dus weinig zullen het maar gehaald hebben. Al met een al een waardeloos event.

Borkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.