Praatgroep Het Kruidenmysterie

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 7 Augustus 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Zet hem op buuf. xD Hopelijk krijg je van alle zaadjes genoeg om door te kunnen stomen. xD Nu lees ik net dat je een prachtige uitslag heb van alle 3. Super hoor!

-matthias1952-, Daxter1966 en Borkie vinden dit leuk.
  2. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

en alweer niet 1 zaadje voor de rozen uit 6 kistjes
    wel net 2 roosjes gekocht op de markt

Borkie, Daxter1966 en schaapje52 vinden dit leuk.
  3. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Je hoort het nog wel hoe lang het gaat duren om het event af te ronden . De oogstbonus uit het rad werkt ook op het volle maan veld dus de katten feeën gaan ook als een raket
    Als je alles in een keer doet zoals ik gaan de algoritmen niet zo snel tegen werken . Met dat tempelevent heb ik ook eerst alle sleutels gemaakt . Ik wens je wel veel succes met de zoektocht naar de valleiroos . Helaas zit je niet bij mij op de markt

schaapje52 en Borkie vinden dit leuk.
  4. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

ik zal de volgende keer niet zo ongeduldig mogen zijn en moeten afwachten zoals jij nu gedaan hebt. ik las de miekje9 het ook zo deed.

schaapje52, Borkie en Daxter1966 vinden dit leuk.
  5. schaapje52

Buur, wij zitten in dezelfde grabbelton te grabbelen xD zitten alleen geen roosjes in. :eek: Een ding weet ik wel, die kamelen bij mij eten zich tonnetje rond aan die cactus en smakken dat ze doen. xD

Ik vind het een leuk bedacht event met meerdere leuke onderdelen, maar als het niet lukt om roosjes te bemachtigen, dan kan je niet verder. Helaas niets aan te doen. Ik probeer nu nog de 6 kistje te krijgen aan de linker kant voor de wolk, maar zaaien doe ik niet meer. Ik loop al vanaf het begin achter de roosjes aan erg jammer, maar het is niet anders. Ik heb rechts al vele leuke prijsjes gehaald. Zo sluit ik het event maar af met de mooie prijsjes. :music:

6. Daxter1966

Je kunt nog op de markt kijken .De valleirozen worden hier per 10 verkocht voor 430 bd . Ik denk dat iedereen die dezelfde strategie heeft als Miekje en ik hun overschot de komende dagen op de markt gaat gooien

7. schaapje52

Ik heb vierkante ogen van het kijken op de markt, hier niets te koop. :wuerg: Ik ga vanavond alles op de markt zetten, alleen maar cactus, cactus en nog eens cactus. xD

Borkie en Daxter1966 vinden dit leuk.
  8. Daxter1966

Via de winterwortels en opzij klikkend alvast in de valleiroos gaan zitten . Op de 1 klikken om steeds het spel te blijven verversen

Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  9. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

1e fabrieksupgrade is binnen, nu weer wachten op de volgende oogst met roosjes.

farmermikkie, Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  10. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Hoe bedoel je dat, Daxter? Op de 1 klikken... echt op het cijfer 1?
    Ik klik telkens op de pijltjes van rechts naar links naast het plaatje van het gewas... zodat ik telkens van de cactusschimmel naar de valleiroos heen en weer ga:oops:

Daxter1966 en schaapje52 vinden dit leuk.
  11. schaapje52

Ik ben Daxter niet, maar je moet inderdaad op cijfertje 1 blijven klikken. Ik had zojuist de koop van mijn leven. xD 1 valleiroos voor 210 BD. nu nog 209 te gaan ivp 210. xD

12. Daxter1966

Dat kan ook maar onderaan als er niets aangeboden word staat een 1 met een streepje eronder . Daar moet je op klikken om te verversen . Dat was ooit de uitleg van DDD die heel veel handelde op de markt . Het beste is om in het vakje te blijven staan van het gewas wat je wilt hebben.

13. Borkie

Ja, maar welk cijfer 1? Op het toetsenbord?:oops:

Edit:
    Ok Daxter, duidelijk xD

Daxter1966 en schaapje52 vinden dit leuk.
  14. Daxter1966

Gelukkig het lukt me nl niet om een boerderijfoto van de markt te maken haha

Reggaefeeks en Borkie vinden dit leuk.
  15. hoppetje

hoppetje Regelmatige auteur

ook hier op de markt markt 17 niets te koop. kom lijmpotten te kort en zakken te maken en uit de kistjes blijven hier net als bij meerdere de roosjes achter

Borkie vindt dit leuk.
  16. Borkie

Helaas lukt het me nog niet echt om te kopen op de markt, wordt momenteel weinig aangeboden en ben net te laat als er wel iets wordt aangeboden. Maar ben vandaag gekomen tot links 46 en rechts 66... en we hebben nog ruim een dag te gaan.:music:
    Afwachten maar...

farmermikkie vindt dit leuk.
  17. -Dobbertje-

-Dobbertje- Forummeester

Heb voor de drops, geen gewassen gezet, enkel stallen( neons en ezels en struisvogels en beren) gezet,
    krijg genoeg drops eruit, op de hoeken wat bomen,maar die geven erg weinig, en ondertussen op 20 tot 44 hele veldjes mijn event gewassen hoofdakker gedaan gedaan, moet nu nog 10 roos en blauw en nog 150 paarse gewassen ben ik klaar, er staan nog wat stallen in het bos en ww , dus komt helemaal goed, morgen vroeg klaar.

18. Daxter1966

Hier nog een oproepje voor de buren . Ik hoef geen drops meer . Uiteraard stuur ik ze zelf wel :music:. Maar ik hoef niets meer terug . Stuur maar naar iemand die het beter kan gebruiken:)

Borkie, Reggaefeeks en schaapje52 vinden dit leuk.
  19. schaapje52

Ik kan je wel zeggen dat het erg druk is op de markt. xD Ik was zo leeg, nog nooit zo snel iets verkocht. Alles 700 cactus en 300 waterbes per 10 verkocht. xD Ik hoop dat ik meerdere farmers blij heb kunnen maken. Ik ben leeg in de schuur. :music:

Borkie en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  20. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Ik zie dat echt niet hoor. Als ik naar de markt ga via de markt knop van het event, dan zie ik 3 grijze plaatjes. Nergens een 1 of wat dan ook te vinden.

Borkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.