Praatgroep Het kruidenmysterie III

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 12 Juni 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Inmiddels nog 150 miljoen erbij ... Geniet met volle teugen ervan .... Heerlijk alles op eigen tijd en niks moet alles mag :inlove:

    Succes Schaapje met de verkoop Hofje gunt je veel heel veel BD xD
     
    hwjstolwijk, schaapje52 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  2. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    Het is een pracht van een event... Hofje, dat zeg ik niet snel..:music:


    Hier al een miljard BD binnen geharkt. De rozen op overschot, de cactus genoeg op voorraad, de waterbes bijna.. Ik zou bijna zomaar ineens de hele rechterkolom kunnen vullen. tot aan de wolkenrij..xD

    Go .. go.. go .. Schaapje je kunt het!
     
  3. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Ja hoor, de faq is correct.
     
  4. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Verkoop je al je opbrengst direct op de markt?
     
  5. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Tot nu toe wel ja .... Heerlijk zonder stressen bezig zijn op mijn boerderij ... niks niet event stress

    Maar de prijzen zijn flink dalende, dus ben bang dat het feest voorbij is .... :music:
     
    herma1234 en schaapje52 vinden dit leuk.
  6. hanweij

    hanweij Gevorderde

    Bedankt voor je reactie.
    Nu nog even kijken wanneer het tijdtechnisch goed uitkomt.
     
  7. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik ben bezig met 2 quests en de ruimte die ik over heb leg ik gewas neer. Dat verkoop ik dan weer. Lekker op mijn gemakje. :music:Kijken wat mijn totaal score gaat worden aan BD. 8)
     
    BoerAnnelies, hwjstolwijk en harm-jan70 vinden dit leuk.
  8. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Volgens mij ben ik een beetje slecht gestart :oops:
    Had de afgelopen 3 dagen een vriendin te logeren en geen tijd om hier te lezen. Wel snel geoogst en gezaaid, maar op kwartakkers, omdat ik dus ook de foute rekenmethode hanteerde en keek naar opbrengst per veld, ipv. per zaadje. Heb nu al heel wat eventgewassen gemist :cry:.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  9. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    kasjes gaan goed hier straks alles weg spelen en dan maar de gewassen inleveren.
    kan ze ook wel op de markt zetten maar ja dan heb ik virtuele boerenduiten , daar kan ik geen brood van kopen.
     
    schaapje52 en gelderblom vinden dit leuk.
  10. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik hoop om 23:30 rechts voltooid te hebben links nog 33 kasjes
     
  11. gj1234

    gj1234 Gevorderde

    ik zit links op 22 kisten, ben erg tevreden. ik verkoop niks. misschien niet slim
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  12. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    Hier rechts klaar, links nog 34 kistjes. 1 miljard BD verdiend. Alweer bijna een 1/2 miljard BD over de balk gesmeten.xD
     
  13. jelle1968

    jelle1968 Actieve auteur

    de oogstbonussen gaan die meteen in of mag je het activeren wanneer je wilt want er staat bij namelijk eventgewassen
     
  14. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Die gaan meteen in
     
  15. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Hier is de eerste wolkenrij binnen en nu aan de slag met de gewassen. Ik verkoop niets, misschien niet slim inderdaad maar vind events gewoon te leuk om niet mee te doen
     
  16. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Links sta ik nu bij nr 8 18/22. Rechts sta ik bij nr 1. xD De teller staat nu op 48 miljoen.:music:
     
    HofvanDromen, harm-jan70 en hwjstolwijk vinden dit leuk.
  17. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Hier staat de teller op zo'n 37 miljoen BD. Had er gisteravond even een hard hoofd in, maar vanmorgen waren er weer wat spelers zo aardig om 9 miljoen BD. erbij te doen.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  18. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    De verkoop zakt wat in en duurt wat langer. Maar al wel 73 miljoen gehaald. xD Zal schaap toch maar gebeuren dat ik genoeg BD verdien met dit event dat schaap haar eerste, enig echte roze werkstal kan gaan bouwen. :music::music:Geen idee welke het gaat worden, dat is nog een verrassing, ligt aan de BD natuurlijk.

    We gaan weer vrolijk verder. :D
     
    catootje65, hwjstolwijk en harm-jan70 vinden dit leuk.
  19. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Links de wolkenrij gehaald en rechts nog 2 stappen.
    Lekker hoor 73 miljoen!
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  20. gj1234

    gj1234 Gevorderde

    ik heb ook maar eens wat op de markt gezet. mijn di nemen af. Nog 2 spelletjes en ik heb de wolk van links. dus dan ben ik eigenlijk wel tevreden. nog een paar bd erbij altijd lekker.

    edit: 28 miljoen erbij niet slecht
     
    Laatste bewerkt: 15 Juni 2019
    schaapje52 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.