Praatgroep Het kruidenmysterie III

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 12 Juni 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    Hier sla ik over....ben om het weekend weg en moet er dus aan wennen dat ik per 1 juli niet meer op de i-pad kan spelen...:cry:
    was al afhankelijk van de wifi maar ging meestal goed...tja...zijn ergere dingen....;)
     
  2. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Dat is geheel aan jou hoor buurvrouw.
    Maar dit event is ruim vóór 1 juli afgelopen...

    Bovendien is nu nog niet te overzien of je toegang tot Puffin op 1 juli daadwerkelijk stopt.
    Dus nú een event overslaan omdat het misschien over drie weken niet zou kunnen op je iPad of iPhone lijkt mij wat voorbarig.
    Maar het is uiteraard geheel jouw keuze.
     
  3. omaagnes55

    omaagnes55 Forum-overlever

    ik ben heerlijk op vakantie en misschien doe ik wel of misschien doe ik niet mee. ik zie het wel, kijk eerst even naar de dropjes.
     
  4. wolters63

    wolters63 Regelmatige auteur

    hoi ron, gaat de puffin ermee stoppen???>:(
     
  5. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Weet ik, maar de vorige keer kwam de drop die uit zowel stallen als gewassen kwam heel goed uit gewassen en heeeeeeel erg slecht uit stallen en de de andere drop kwam toen ook alleen uit stallen.
    Ik verwacht dat het deze keer que droprate niet anders is, maar dat weten we over een paar uur.....
     
  6. theav71

    theav71 Levende forumlegende

  7. wolters63

    wolters63 Regelmatige auteur

  8. gj1234

    gj1234 Gevorderde

    bedankt voor de tips en je aanbod.
     
  9. .corrie.

    .corrie. Teller

    goedemiddag allemaal,

    ik was benieuwd naar jullie eerste reactie over drops e.d.
    maar iedereen druk aan het graven zeker ?
     
  10. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    ben begonnen, kan 2 molenproducten maken. Had 95 potten lijm en 25 glasscherven. Ik weet nog niet wat ik ga doen, maar denk 1 veld met stallen.
     
  11. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier gestart met 167 potten met lijm en 92 glasscherven
     
  12. Boerinneke.01

    Boerinneke.01 Junior expert

    van beide 164 stuks
     
  13. aubry47

    aubry47 Forumkoning

    Miekje waarom zaaien op grote velden voor meer opbrengst. Kwartjes geven toch meer opbrengst of zie ik het niet goed? gr. aubry47
     
  14. ikeliza

    ikeliza Regelmatige auteur

    wat kan ik t beste doen op kleine veldjes t event gewas of grote
     
  15. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Eventgewas op grote velden doen, dan heb je de meeste opbrengst. Je kan het namelijk niet weer zaaien.
     
  16. klakje

    klakje Oudgediende

    vlug geoogst en direct op het lang gezet. Heb 2 keer 100 % extra dus krijg nu 20 stuks per landje met wac en susi. Daarna zie ik wel weer.
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  17. aubry47

    aubry47 Forumkoning

    Thea, ik snap het nog niet. Ik weet dat ik niet opnieuw kan zaaien, maar als ik 4 kwartakkers heb krijg ik toch 16 opbrengst? en van een groot veld 7 stuks opbrengst. Dan kan ik er van kwart toch meer inleveren? Kun je me even uit de droom helpen?
     
  18. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Je krijgt een beperkt aantal zaadjes. Dus 1 zaadje levert op een kwartakker 2 stuks gewas. Op een hele akker 5 stuks. Dus per zaadje 3 stuks meer. Met WAC en Suzi blijft dit verschil 3 stuks per zaadje
     
  19. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Hier 196 glasscherven van lange bomen op alle velden. Heb er nu gewas op kwartveldjes staan en 5 menagerieën met lynxen.
     
  20. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Allemaal stallen met bomen op randen
    144 potten lijn
    162 glasscherven.
    Ik laat mijn stallen sowieso tot morgenavond staan omdat mijn neonvlinder morgenochtend klaar is.
    Heb de bomen vervangen door kwartakkers met veredelde krokus. Die kan ik 2x per dag oogsten.
    Na morgen kijk ik hoe het gaat met de drops, anders stap ik zaterdag of zondag over naar alleen gewas.
    Maandag weer stallen ivm mijn neonvlinder.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.