Praatgroep Het kruidenmysterie III

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 12 Juni 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anneke071997

    anneke071997 Forumbewoner

    Ik begin er ook wel aan, en zie wel waar het schip strand,
    Zet wel lange gewassen op mijn velden, maar ga niets verbouwen,
    heb daar net even geen zin in, :wuerg:
    Zie het allemaal wel.
     
    nientje1950 vindt dit leuk.
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik zet straks de boel vol met 20-uurs bomen, en dan morgen na de Grote o_Ogst stallen (vlinders of schapen) met valentijnsverrassing en eierpunch, en bomen op de hoekjes. Daarmee ga ik in ieder geval tot het weekend door, om zoveel mogelijk kasjes te maken zodat ik meerdere oogstbonussen tegelijk aan kan zetten voor ik begin te zaaien. En dan natuurlijk Susi's erop, en SM. o_Ok heb ik de afgelopen dagen wat PT gespaard, in de hoop dat daar nog een oogstbonusje uit rolt xD
     
    BoerAnnelies en -freedom5555- vinden dit leuk.
  3. gj1234

    gj1234 Gevorderde

    ik denk dat ik wel mee ga doen maar of ik ver kom is maar afwachten. Hangt van de di af;)
    ik zie wel hoe ver ik kom. Een wolkje is leuk, ik zie wel.
     
  4. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Hier ook alles vol lange bomen gezet. Fijn tot morgenmiddag 14u niet meer op de boerderij bezig hoeven zijn.
     
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Je kunt voor de DI dit keer het beste stallen neerzetten. Die hoeven niet eens zo verschrikkelijk lang te zijn, uurtje of tien is lang zat. En die kun je dan nog verkorten met valentijnsverrassing en eierpunch. Ik stuur je vandaag en morgen wel wat op.
     
  6. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Ik zet vanavond ook overal stallen
     
    rikmark vindt dit leuk.
  7. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    dat is niet handig dan heb je per veld maximaal 44 drops van elk.........

    behalve bij een menagerie
     
    -freedom5555- en rikmark vinden dit leuk.
  8. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Klinkt wel handig, ik denk dat ik die tactiek ook ga proberen. Scheelt wel dat we niet gelijk veel event gewas hebben dus dat je het volgens mij wel sneller kan rechttrekken met de drops door bijv. wel extra stallen te zetten in plaats van het verplichtte event gewas.
     
  9. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    De anjers op kwartjes dropten vorige keer niet veel beter, en van stallen krijg je beide drops. Ik vind het dus juist een heel goed idee om stallen neer te zetten. Bovendien heb je helemaal niet zo'n enorme startvoorraad nodig, want je zaait niet de hele tijd eventgewassen. Als je dan tussendoor of voorafgaande aan de Grote Zaaipartij korte stallen neerzet die je drie keer per dag kunt oogsten haal je volgens mij meer dan genoeg DI binnen.
     
    harm-jan70 vindt dit leuk.
  10. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Kan allemaal zijn
    Vorige keer was dit event dramatisch met de drops...
    en 202 kwartjes lang gewas of bomen geven gewoon meer drops dan die 44 stallen die erop kunnen

    Dan haal je meer dan 88 drops van een compleet veld ok is maar 1 soort
    Daarom hier dus 2 keer bomen en 1 keer lang gewas
     
    BoerAnnelies en -freedom5555- vinden dit leuk.
  11. [jeanet]

    [jeanet] Regelmatige auteur

    :) fijn event... gewoon drops verzamelen en kasjes maken en in het weekend met alle bonussen de zaadjes planten. ik hoop dat lange gewassen veel drops geven … heb nog een lange lijst met quests
     
  12. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    O jee de kruidenmysterie. xD

    De eerste keer kreeg ik alleen maar cactusschimmel en moest ik valleiroosjes hebben. Een medefarmer heeft toe nog roosjes op de markt gezet. :music:De tweede keer was er ook iets, volgens mij te weinig drops. xD

    Nu de derde keer ga ik lekker niet meedoen, is niet mijn favoriete event. Doe mij maar vissen in het bootje met de beer, die vind ik top! Ik ga in de mest en gewassen verkoop en verder met mijn quests. Moet mijn 140 miljoen terug verdienen van de neonstallen. 8)

    Iedereen veel succes en speelplezier. :music:
     
    BoerAnnelies, rikmark en gelderblom vinden dit leuk.
  13. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik denk niet dat je dit event rijk gaat worden van mest :wuerg:
    Veel boertjes zullen stallen op hun akkers gaan zetten.
    Ik voorspel een mestoverschot xD
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  14. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Pff, dan geen mest. Dan alleen het gewas in de verkoop.xD
     
    kakelot69 en farmermikkie vinden dit leuk.
  15. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Ik wilde mijn neon en roze stallen neerzetten. Alles stond, kwam ik er achter dat ze allemaal super lang duren. Nu heb ik er maar honden en vlinders neergezet en een aantal andere stallen die wel konden qua tijd.
     
  16. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb stallen, werkstallen, bomen en gewas neergezet en gelegd. Alles voor 2 quests waar ik mee bezig ben. Tevens goed voor de kruiden.
    2 vliegen in een klap. xD
     
    pipelepo en kakelot69 vinden dit leuk.
  17. liaab

    liaab Regelmatige auteur

    Wat zal het gaan stinken.
     
    farmermikkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  18. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Toch heb ik overal stallen neergezet.We zullen morgen wel zien hoe alles dropt. Daarbij staan er ook nog bomen op de randen die ook droppen (als het goed is) De drops van gewassen kan ik eenvoudig bijmaken met veredelde krokussen. Die kan ik 2x per dag oogsten. Vorige keer kwam ik steeds drops van stallen te kort dus vandaar deze keer de keus voor stallen.
    Vorige keer heb ik het event ruimschoots voor het einde helemaal uitgespeeld en nog gewassen kunnen verkopen. Zal nu ook wel weer goed komen.
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  19. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    stallen geven beide drops.....
     
  20. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dom, dat krijg je van snel lezen en het is al laat. Ik had allemaal lange neonstallen op staan. zojuist mer een kc van 1uur de stallen er allemaal afgegooid en overal kwartveldjes met lange bloemengewas met water en mest neer grzet. Bomen staan. og wel hier en daar op de hoekjes. We zullen morgen zien hoe de DI komt en evt. bouw ik dan wel weeer een veld om naar stallen die ik 2x per dag kan oogsten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.