Praatgroep Het kruidenmysterie III

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 12 Juni 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    Hier een heel eind gekomen wolkenrijen in ieder geval allebei binnen en tot links 90 en rechts 54 gekomen daarbij ook nog ettelijke miljoenen verdiend op de markt ik ben tevreden
     
  2. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Dit event was ook erg fijn voor mijn bd saldo :) Mogen ze wel vaker doen dat je de eventgewassen kan kopen en verkopen op de markt. o_Ok mooi voor spelers die door tijd gebrek niet zoveel gewas kunnen zaaien en leuk voor beginnende spelers die het event niet kunnen halen om toch goed bd te verdienen.
     
    harm-jan70 vindt dit leuk.
  3. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Uitgaande van de theorie: vragen staat vrij. Ik kom nog 1 glasscherf tekort om de molen nog 1x te laten draaien (en dan krijg ik de +2 grotere oogst). Iemand die me dit scherfje nog kan sturen? Geef maar aan wat voor drop je er ervoor terug wilt.
     
  4. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Het mirakel is gebeurt vannacht:D;), de laatste event gewassen (die op de markt stonden) zijn verkocht en ik nu in totaal zo'n 103 miljoen:DxD BD netto binnen gekregen.
     
    vinc05 en kakelot69 vinden dit leuk.
  5. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Ga nog even kijken of de gewassen nog erg goedkoop worden, dan kan ik nog wat TG binnen halen.
     
  6. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik stuur je een glas

    @Sanham : ik ga ervan uit dat jij die ene glasscherf al binnen hebt? Wel handig om dat nog even bij je oproepje te zetten.
     
  7. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Ben door mijn gewassen heen, laatste valleirozen op de markt gedropt, toch weer 1,5 miljoen verdiend. Was een leuk event om te doen.
     
  8. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Was een leuk event. Voor het eerst een event helemaal uitgespeeld.
     
    Huhmmie38, kakelot69 en farmermikkie vinden dit leuk.
  9. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Links t/m stap 52. Ik kom net 7 glasscherven tekort voor het supervoer. Rechts heb ik wel helemaal uitgespeeld.
     
  10. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Sorry farmermikkie, heb je helemaal gelijk in. Normaal gesproken doe ik dat ook, maar moest vanmorgen heel snel weer weg en tussendoor alleen even 10 minuutjes thuis geweest om de gewassen die toen nog ingezaaid stonden te oogsten. :oops:
    Ik ben heel blij met de ontvangen hulp, heb nog net het kistje met TG'tjes daardoor kunnen binnenhalen :D
     
  11. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Geen sorry nodig hoor, vooral fijn dat je de tg nog hebt kunnen binnenhalen :music:
     
    -matthias1952-, vinc05 en Sanham vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.