Praatgroep - Het hoofd koel houden

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 14 Maart 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meggy1960

    meggy1960 Oudgediende

    hier de rietjes al compleet dankzij de veredeling en de kastanje rij ....altijd lekker gevoel als je de DI al compleet hebt ...
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  2. kimmie2012

    kimmie2012 Forummeester

    susi supermest= goede tip! anjers heb ik nog niet. en ook niet veel upgrades. dus helaas ben ik blijkbaar nog niet ver genoeg in t spel om zo snel te kunnen starten als jullie. hopelijk ga ik toch snel genoeg om de wolkenrij vrij te spelen
     
    eevee60, DarkDevilDude en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  3. boesje46

    boesje46 Forum-commissaris

    Om de rietjes maak ik mij niet druk die zijn al binnen 1074 rietjes iets te fanatiek geweest met veredelde rozen op comfort velden.
    Kan gebeuren duurde met alles erop en aan nul suconden en ze waren weer klaar en succes aan iedereen die mee doet
     
  4. tinus138

    tinus138 Teller

    Hier ook begonnen met 109 rietjes:)de rest komt vanzelf. Iedereen veel succes met water dragen.
     
  5. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    165 rietjes alles vol met bomen maar de meeste xxl vandaar de 165 anders meer
     
    daisy17858 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  6. Geertrui59

    Geertrui59 Forum-expert

    Is dat niet lastig als je een nieuwe bh wilt kopen?:music:

    Ik had 148 Rietjes ;)
     
    babs5610, omaagnes55, kimmie2012 en 7 anderen vinden dit leuk.
  7. piggie70

    piggie70 Forumleerling

    ik weet nu al dat ik dit niet haal omdat je 30 bananen moet inleveren en ik heb er maar tien jammer dan maar collegas veel succes
     
    DarkDevilDude, sproetje06 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  8. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Bananen van je bomen toch....kun je ook kopen op de markt:)
     
    daisy17858, DarkDevilDude en sproetje06 vinden dit leuk.
  9. BoerinRietje

    BoerinRietje Forum prof

    Ik had de velden vol met bomen maar ik heb niet zoveel per veld opgehaald. Ongeveer 45 rietjes per veld. Krijg je dan zoveel meer ep voor 1 veld rozen dan bv de duurste XXL boom of de reuze bomen?
     
    daisy17858 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  10. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Het zijn idd normale bananen en geen GOUDEN bananen
     
    daisy17858, Borkie, DarkDevilDude en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    160 rietjes dankzij de comfortvelden en gisteren niet oogsten :). Dat is een mooi begin.
    Kon om 14u niet oogsten, maar heb toen al wel 10 akkers vol gezet met event gewassen :)
     
  12. katbla

    katbla Forum freak

    snel aan het typen geweest , DDD xD

    dat noem ik snel....8)

    hier 156 rietjes verzameld...ga rustig door, geen haast.....

    succes allemaal;)
     
  13. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    180 rietjes :inlove:
    Welke veredeling voor anjers moet je opzetten om ze meteen klaar te hebben? Ik heb ze allemaal, maar waarschijnlijk niet de goede geactiveeerd, want met sm en water duren ze nog bijna een uur.
     
  14. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Heb je de kastanje staak, die geeft ook snellere SM.
     
    daisy17858, DarkDevilDude en BoerinRietje vinden dit leuk.
  15. spelboyke

    spelboyke Oudgediende

    kastanjerij aktiveren en je moet ook een stol en een witte onschuld eten dan zijn ze meteen klaar
     
    daisy17858 en BoerinRietje vinden dit leuk.
  16. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Je zit nog in een fase dat daar hard voor gewerkt moet worden en het dan nog spannend is.
    De susi supermest doe ik altijd alleen op de eerste zaden, de wac zet ik per dag aan, dus er zijn best verschillen mogelijk.
    Voor het vorige event was je veel bomen nodig. Die kun je aan het begin van een volgend event beter allemaal opzetten, samen met je langste gewas.
    Nee, met de juiste veredelingen kun je ze gelijk klaar hebben, en dat is wat boesje schreef. Op het moment dat je er supermest opgooit, zijn de gewassen klaar op comfortvelden. Je oogst, zaait, gooit er weer supermest op, oogst, zaait en gooit er weer supermest op. Voordat je het weet ben je de tel kwijt. In de tijd dat ik met de hand 1 veld oogst en zaai, heeft boesje de drops bijelkaar. Maar dat heeft hem dus ook 1000 supermest gekost.
     
  17. BoerinRietje

    BoerinRietje Forum prof

    Nee, met de juiste veredelingen kun je ze gelijk klaar hebben, en dat is wat boesje schreef.

    Dank je voor de uitleg. Ik heb daar geen supermest voor over. Meestal redt ik het wel om een event uit te spelen.
     
    DarkDevilDude en sproetje06 vinden dit leuk.
  18. rikmark

    rikmark Forum freak

    Zojuist geoogst en 158 DI ......:D... helemaal blij.

    Dank je Miekje (stallen, lang gewas en heeeeel veel bomen) dat werkt dus prima.
     
  19. pandarum12

    pandarum12 Forum-analist

    Hier 102 rietjes, maar de baha-akkers met gember moeten nog. Ik ben niet ontevreden over de hoeveelheid
     
  20. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier ook begonnen. Mandje gekocht. Succes iedereen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.