Praatgroep - Het hoofd koel houden

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 14 Maart 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moe154

    Moe154 Forum-analist

    :wuerg:
    En jij hebt zeker niet nagedacht voordat je ging typen...
    On topic maar weer, zonde om hier nog meer ruimte aan te besteden.
     
    herma1234, eevee60, knoepertje en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Zo, ik ben helemaal draaierig van de FAQ lezen. Wat een lijst zeg. xD Je mag inderdaad wel het hoofd koel houden met deze opdracht. xD Coco, dank je wel voor het rekenwerk, hoef ik het niet meer te doen. :) Het zijn wel erg veel gewassen en di. :wuerg: Maar weer de comfort inzetten, heb onderhand aandelen bij de comfort. xD Ik ga gewoon beginnen en zie wel waar ik strand met al die glazen water.
    Ik hoop dat ik een paar mooie mysterieuze bomen en verblijven binnen kan halen. :music:
     
    BoerAnnelies, annigjen, sproetje06 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Heb zojuist (wat later dan geplant) 50 extra bomen op baha gezet en ivm de tijd heb ik daar maar de XL versie overheen gedaan, voor zover ik die had. Dan zijn ze morgen op tijd klaar haha.

    Voor iemand anders zou ik vandaag even oogsten, maar gezien daar alles op comfortvelden ligt, oogst ik dat niet. Als er dan morgen word geoogst na 14uur, krijgt ze mooi veel DI. Het is wel de moeite waard om het nu te laten liggen :)
     
  4. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    De farm staat er weer mooi bij. Helemaal klaar voor het event.:inlove:
    Het zal wel erg pittig worden.:wuerg:
    Het zijn idd erg veel drop items.
    Och, ik kijk wel waar ik strand.
    Zoals bij de meeste events zal het toch wel weer meevallen.
     
  5. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ja ja, daar ben ik weer. Als ik de FAQ lees staat er dat je bij 120 de staak en sieritems krijgt. Maakt het nog uit of je gelijk op gaat zowel links als rechts of kan je gewoon maar iets doen om aan de 120 te komen. Als je bijv links en rechts gelijk opgaat dan heb je bij 2 x 60 dan de wolk met items? of lees ik dit verkeerd. Of kan je bijv ook links helemaal tot 75 doen en rechts tot 45 en heb je dan ook de staak en items. Wat zou dan voordelig zijn met de minste gewassen en water? Er staat zoveel dat ik het niet kan overzien.
     
    annigjen en daisy17858 vinden dit leuk.
  6. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    maakt niet uit hoe de verhouding tussen de 2 kikkers is
     
  7. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik hoop toch wel dat ze samen lol maken. xDEen slecht verhouding zou niet fijn zijn. :wuerg:

    Ah ,dank miekje9. :) Ik begin maar gewoon en zie wel. Normaal maak ik altijd een plan de campagne, maar dit kan ik niet overzien en een schema maken van hoe of wat. Ik heb al 10 keer naar de lijst gekeken, maar het is zoveel dat ik de weg kwijt ben. :(
     
    Laatste bewerkt: 15 Maart 2016
    daisy17858, annigjen, rikmark en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Honingmeloen is een gewas. Net als watermeloen.
    Iemand enig idee of "Liefdesaroma" hierop werkt? (Alchemist ambacht level 4)
    Geeft 6% snellere productie.
     
    annigjen vindt dit leuk.
  9. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    nope is catagorie event gewas...
    zijn geen ambachten voor om die te versnellen
     
    daisy17858 en annigjen vinden dit leuk.
  10. rikmark

    rikmark Forum freak

    Dank je wel Coco en Miekje voor het rekenwerk en mooie lijstje.
    Wel een hoop di en gewassen :wuerg:... we zien wel hoever we komen.

    Ik laat nu een keer al mijn dieren, werkstallen staan en verder alles vol gezet met gewone bomen..... hopelijk morgen dan een hoop di.
     
    daisy17858, annigjen en sproetje06 vinden dit leuk.
  11. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Ik laat toch de Bahamarama molen draaien.
    De andere doet niets anders dan supervoer draaien.
    Dan maar een beetje meer geld kwijt voor water maar supervoer vind ik belangrijker :)
     
  12. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    je kan op het einde 30 opdrachten laten zitten
    dat scheelt wel veel glaasjes water
     
    daisy17858, annigjen, rikmark en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  13. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    • Dubbelposten niet toegestaan, gebruik de bewerkknop als je nog iets wil toevoegen.
    Wow, al bijna 10.000 komkommers verkocht.
    Leuk begin van een aankomend event :)

    Dankjewel Miekje.
     
    Laatst bewerkt door moderator: 15 Maart 2016
    daisy17858 en annigjen vinden dit leuk.
  14. mmans

    mmans Forum-hertog

    je kunt het beste eerst links en rechts 45 opdrachten doen. Dat moet zowiezo voor de wolkenrij. En dan kun je daarna kiezen welke je het makkelijkst vindt! Als je er dan nog 30 totaal kunt doen heb je ook de wolkenrij EN alle items!! De laatste 30 kun je dan overslaan, als het niet lukt :)
     
    BoerAnnelies, schaapje52 en annigjen vinden dit leuk.
  15. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Ziet er weer leuk uit:)

    Coco en Miekje bedankt voor lijsten ben er weer blij mee.
     
    daisy17858 en annigjen vinden dit leuk.
  16. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Zo ik ben er helemaal klaar voor. Alles staat vol met van alles en nog wat. Lijst van miekje overgenomen. :D Kan er niets meer fout gaan. 266 glazen water neergezet, mis alleen de rietjes nog. xD

    Ik heb al de honingmeloen in mijn scherm staan bij de gewassen, ik kan al beginnen. xD
     
  17. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dat dacht ik vanavond ook. Oh mooi ik heb al honingmeloen, maar helaas staat mijn teller ook op 0 :( Morgen maar beginnen dan he.
    Heb geen extra bomen op de gewone farm gezet. Niet echt tijd meer voor gehad. Daar staan anjers en op baha heb ik nu koffie staan, die oogst ik morgenvroeg nog een keer en dan zet ik er gember met water en mest op. Die kan ik dan ergens na 14.00uur oogsten. Zo haal ik het beste uit baha.

    Ben benieuwt hoe het dit keer met de DI gaat. Het is veel, maar tot nu toe haal ik wel een gemiddelde van 150 per dag. We zullen zien.

    Iedereen succes morgen!
     
  18. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Bij mij staat de teller ook op nul, maar het plaatje is wel vrolijk, zo'n mooie gele honingmeloen. Ik start morgenavond rond 6 uur en dan maar zien.

    Iedereen morgen een goede start en niet gaan gooien met de meloentjes, geeft zo'n rotzooi.
     
  19. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ja mam.....
     
  20. hihi64

    hihi64 Gelegenheidsauteur

    coco ,hoe hou jij dat vol!!
    nog al die jaren ben je nog steeds ,er als de kippen bij,
    en steeds zo hulp vol voor ons !
    bedankt
     
    Laatste bewerkt: 16 Maart 2016
    Butsmuts, sproetje06 en harm-jan70 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.