Praatgroep - Het hoofd koel houden

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 14 Maart 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Ja sorry had er wat ingezet en zag het niet meer sorry voor de dubbelpost:oops::p
    En Coco weer bedankt voor de aantallen

    Pff wat veel dropitems ??? meer als normaal toch
    Gr Tineke;)
     
    sproetje06 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  2. john-j

    john-j Forum-hertog

    Hoi toen ik in het begin van de iddag in de faq keek stond er ook in wat de wolkenrij oplevert ik zie die info nu niet meer.
    weet iemand waar die info nu staat of kijk er overheen.
    mvg john-j
     
    Geertrui59 vindt dit leuk.
  3. Geertrui59

    Geertrui59 Forum-expert

    In de FAQ zag ik net dit staan:

    Elke 10 uur
    42 EP maal eigen Farm-level
    42 TEP maal eigen Baha-level




    Wil ik net wat zaaien, zie ik het plaatje van de honingmeloenen er al tussen staan (jammer genoeg staat die teller op 0 :p)
     
    sproetje06 vindt dit leuk.
  4. john-j

    john-j Forum-hertog

    waar in de faq straat dat ik zie het namelijk niet
     
  5. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Mag ik vragen of je gewone bomen zet of xxl ??? ik heb nl allemaal gewone staan duren het langst
    Gr Tineke
     
    daisy17858 en annigjen vinden dit leuk.
  6. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    rechts van het plaatje van de bonestaaklijn
     
    daisy17858 en annigjen vinden dit leuk.
  7. keukendeur64

    keukendeur64 Forum prof

     
    annigjen vindt dit leuk.
  8. knoepertje

    knoepertje Oudgediende

    Oeps dat word weer wat.
    Net alles netjes op het land , bomen - stallen - gewas , moet alles er weer af :sleepy:.

    Net wel 2500 komkommers verkocht :D.

    Hoop dat ik een das of otterstal krijg en een gele trompetboom en mangistan ;).
    Of vraag ik nu al te veel :oops:.
     
  9. bobobear

    bobobear Levende forumlegende

    coco,bedankt voor je berekeningen,ik ga nu ook tegenwoordig eerst naar de faq en dan hier kijken wat het toale aantal is:music:
     
  10. FfrodoHera

    FfrodoHera Gelegenheidsauteur

    Dank je wel weer Coco voor de aantallen :)
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  11. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik heb gewone en xxl. XXL kan je 2x per dag oogsten, dus 2x kans op DI
     
    BoerAnnelies en daisy17858 vinden dit leuk.
  12. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    ik alleen gewone voor de start geeft meer drops
     
    BoerAnnelies en daisy17858 vinden dit leuk.
  13. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    snap niet goed waarom stallen er komt maar 1 di uit een stal dan zijn de standaard bomen toch veel beter ?
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  14. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Jep Leo bomen doen het beter dan anjers....
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  15. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Coco, super dat je zo snel weer alle aantallen erop heb gezet! Ik weet nu dat ik, uitgezonderd de event producten, alles op voorraad heb. Zo lange gewassen er op en dan ben ik er ook weer helemaal klaar voor :music:
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  16. [jeanet]

    [jeanet] Regelmatige auteur

    hahahaha coco, bedankt dat je zo snel het een en ander gekopieerd hebt. Je hebt zelf niks berekend, jammer dat je dat er niet bij zet
     
  17. kimmie2012

    kimmie2012 Forummeester

    ben er bijna klaar voor. vanavond nog even de laatste dingen eraf halen en lange gewassen er voor in de plaats zetten en dan hoop ik de wolken rij te kunnen krijgen :) ik heb de bonenstaak eindelijk af en al 1 wolkenrij maar daar mogen er natuurlijk nog wel een paar bij ;)
     
  18. Wendie

    Wendie Forumbewoner

    war verlang ik toch terug naar de tijd dat we ook gewoon event-gewassen hebben van 4 uur ...
    ik blijf erbij dat ik een spel speel en dan niet bijna 5 uur lang uit mijn neus wil gaan zitten peuteren totdat ik weer wat te doen heb op mijn farm.
    daarbij werk in de avonduren, dus na mijn werk (ben om 00.00 uur klaar, tegen 01.00 uur achter pc) nog eens gewassen van 6 uur gaan opzetten functioneert voor mij voor geen meter en voor mijn werk heb ik geen tijd om farmerama te gaan doen

    en dan weer belachelijk veel DI
    EN weer mijn brein gaan breken wat ik moet gaan doen om wel de wolkenrij te halen en dan geen extra items te scoren want ik weet echt niet waar ik die nog moet gaan laten

    misschien tijd voor weer een extra uitbreiding voor die item-velden??

    en ik lever graag pas in als ik alles bij elkaar heb maar dat is tegenwoordig niet meer te doen en kom je er niet onderuit om tussentijds de gwassen en DI te gebruiken voor het molenproduct want anders heb ik alles bij elkaar en is het event om en geen tijd meer voor de molen. ik ben vervolgens compleet het overzicht kwijt wat ik nu nog nodig heb. nee... voor mij mogen dit soort events wat minder vaak voorbij komen. volgens mij vergeten ze bij BP dat farmerama ontspanning zou moeten zijn en geen wiskunde-examen of bijna een fulltime baan
     
    VosStiertje en daisy17858 vinden dit leuk.
  19. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    ....zucht....je kan het ook weer niet laten he:wuerg::music:

    Coco heeft heel duidelijk erbij geschreven..dat zij de lijst uit de Duitse FAQ gehaald heeft...
    Waarvoor ik ook haar weer meer dan dankbaar voor ben8):inlove:
     
    Borkie, -Coco1968-, kimmie2012 en 8 anderen vinden dit leuk.
  20. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ben het met je eens. Beetje een kinderachtige reactie. Coco heeft zo haar best gedaan voor iedereen
     
    BoerAnnelies, eevee60, pandarum12 en 5 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.