Praatgroep - Het hoofd koel houden

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 14 Maart 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik zou als je genoeg rietjes hebt zou ik ze nog omzetten naar glaasjes water,
    Ze brengen in ieder geval nog 420 EP en 1015 BD per stuk op ;)

boerinrebekka, sky57, DarkDevilDude en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Dat is het dus juist, ik kan zeg maar de hele dag oogsten, volgens mij is het dan net zo makkelijk om de classic++ er op te zetten.

Ik had ook gewassen over, maar heb ze mooi tot glaasjes gemaakt, die leveren na het event meer op dan de rietjes en de meloenen samen.

Inmiddels de farm weer omgebouwd. Iets minder goed gekeken dan normaal en gewoon er een aantal bomen opgezet. Stallen even gekeken wat ik nodig had en met werkstallen aangevuld. Lekker even een paar dagen rust haha.

Als mensen niet aan hun DI komen, ik weet van het forum dat een aantal van mijn buren (netzo als mij) het event hebben gehaald en daarom kan ik weer DI geven aan boeren die het hard nodig hebben. Dus denk je het net niet te gaan halen, stuur mij een duifje. Morgen kan ik weer DI geven :)

Succes iedereen.

boerinrebekka, sky57, DarkDevilDude en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

<-- rent naar de molen en zet hem aan;)

boerinrebekka, Borkie, BoerAnnelies en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

kijk uit voor de wieken. :oops:

boerinrebekka, sky57, Borkie en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

zijn al weer klaar waren er maar drie wil je ze hebben schaapje???

boerinrebekka, sky57, DarkDevilDude en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. schaapje52

Ja, graag. Breng ze maar met het mooie scootertje.

Ik moet rechts nog 2 glazen water en dan is daar t/m 75 gehaald. Nog 100 gewas, 8 rietjes.
    Dan met links aan de gang vanaf nr 63 t/m 75. Daar nog 34 glazen, 136 rietjes en 1700 gewas.
    Dan is schaapje klaar. xD Nu eerst weer di verzamelen en dan weer glaasjes maken. :music:

boerinrebekka, sky57, Borkie en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. Sintra98

Ik zeg niet dat het makkelijk is, maar je hebt nog 40 uur om het te halen schaapje wij zulle je IIG hwel helpen met de rietjes

sproetje06, boerinrebekka, sky57 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. schaapje52

Ik ga het halen, anders wijzig ik mijn naam in haas, hihihi. Ik heb tot morgenavond om in te leveren, dinsdag hele dag werken. Het gaat lukken hoor want ik wil graag schaapje blijven. xD

9. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Als je een rietje nodig hebt hoor ik het graag. Dan stuur ik je er morgen even. Help schaapje de lente door. Jaja het is sinds vandaag weer lente

10. schaapje52

Ik heb over ongeveer 1 uurtje nog 4 comfortvelden te oogsten, dus daar komt ook nog uit. Dan vannacht op alle velden rozen en Baha citroengras. Moet volgens mij wel lukken om de rietjes te halen.

11. blackscorpion64

blackscorpion64 Alwetend orakel

Hehe, eindelijk het event klaar.
    Was even zwoegen hoor.
    Toch een leuke trompetboom eraan over gehouden, de rest staat weer in de schuur.
    Voor diegene die nog niet klaar zijn: De laatste loodjes wegen het zwaarst, kop op.
    Suc6 en tot het volgende event. ;)

sproetje06, Borkie, Daxter1966 en 6 anderen vinden dit leuk.
  12. yvon61

yvon61 Forum-analist

Kan geen glas water meer zien ben helemaal opgezwollen. Maar event klaar alle 150 gedaan.
    Helaas geen zwaan te zien. Blijft bij die ene die ik heb.

sproetje06, boerinrebekka, wima3102 en 7 anderen vinden dit leuk.
  13. Sintra98

Wordt je dan de paashaas? of ben je dan gewoon het haasje?xD

14. schaapje52

Ik denk het haasje. xD

De rechterkant is klaar. xD
    Morgen verder met de linkerkant. Ik kreeg uit 4 comfortvelden 45 di. xD
    De di gaat lukken en de gewassen zijn binnen. Nu overal rozen gezet.
    Nu gaan de luikjes dicht van de boerderij. :D

Laatste bewerkt: 20 Maart 2016
    sproetje06, Sintra98, Borkie en 6 anderen vinden dit leuk.
  15. kimmie2012

kimmie2012 Forummeester

Gewas heb ik nu genoeg. alleen moet ik nu nog 244 rietjes :( Ik hoop dat ik die binnen weet te halen maar gaat moeilijk worden
    nu alle akkers vol staan met rozen dus hoop dat ik morgen ochtend even flink wat krijg

16. m.kreuning

m.kreuning Regelmatige auteur

Na weekend weg met niet werkend internet aldaar >:(, zondagavond laat weer begonnen. Ik had gelukkig comfortvelden met eventmeloen neergezet, maar zoon lief op 3 velden niet. Onkruid dus. Zonde!
    Ik sta nu op 34/67 en ndvdschee op 25/52. Nog 37 uur op de klok; benieuwd of we het helemaal gaan halen.
    Nog een domper: de draai aan het rad gaf bij ons allebei 6 uur de knechten:D. Te gek natuurlijk maar heb er weinig aan want in RL moeten we gewoon naar bed:cry:. Heel jammer dat we niet van deze verrassing kunnen profiteren. Je zou 'm eigenlijk op een soort 'pauze' moeten kunnen zetten tot de ochtend...
    Voor wie al klaar zijn: top! En wie net als wij nog zwoegen: succes!

17. Jenny262

Jenny262 Gevorderde

Ben een beetje vroeg, maar voor wie al klaar zijn met het event gefeliciteerd. Ik kom nog circa 300 di's te kort voor zowel BoerrinAnnigje als deze farm hulp is dus welkom. Alvast bedankt voor de goeddoeners.

sproetje06 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  18. marliza1

marliza1 Forum prof

Uit de stekjes mijn eerste nectarine en tweede zwaan, ben er blij mee. :)
    Voor iedereen die nog bezig is suc6.

19. miex84

miex84 Gevorderde

Uit de stekjes een xxl moringa en nectarine, de andere 2 had ik al.. Nog 104 drops dan heb ik mn glazen water compleet :) komt goed lijkt mij zo.

20. schaapje52

Ik kreeg uit de rozen en citroengras 121 di. xD Ik kon 36 glazen maken en had er 34 nodig.

Yeah het hele event gehaald. Het was een leuk event, maar O, o wat duurde dit event lang. Maar dat lag niet aan het event, maar aan mijzelf, ik had dit keer even minder geduld en rust. :wuerg:
    Uit de 3 stekjes kwamen een flamboyant xl, een den XXL en een amandel XXL. De stal staat nu op het land, wachten wat er uit komt.
    De 3 extra sieritems neergezet. :D

Iedereen gefeliciteerd die het event heeft gehaald en iedereen die nog bezig is succes.

sproetje06, Borkie, DarkDevilDude en 6 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.