Praatgroep - Het hart van de zee

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 22 Augustus 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    hier geen last van vast lopers

    en blijven proberen gaat dan steeds beter
     
  2. keukendeur64

    keukendeur64 Forum prof

    Het eventspel kon ik niet meer spelen. Steeds stonden het aantal te spelen spelletjes op 999 en ik kon niets doen...
     
    gelderblom vindt dit leuk.
  3. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    jammer is dat ....
     
  4. Vitani94

    Vitani94 Forum-expert

    Misschien was dit alleen bij mij iets dat leek te gebeuren, maar mij viel op dat in het algemeen ik betere scores kon halen als ik minimaal 4 of 5 keer achter elkaar kon spelen. Ik hoop dat ik dit onthoud voor de volgende keer dat dit type event komt, zou leuk zijn als ik ook de laatste stap voor een hoge score halen kan voltooien, want ondanks dat mijn highscore boven de 100.000 punten zat heb ik die beloning niet kunnen krijgen omdat ik die highscore te vroeg behaalde en na de 80.000 stap geen 100.000 of hoger meer heb kunnen halen :'( .
     
  5. Tyrany

    Tyrany Grote forummeester

    Zou het kunnen dat scores worden 'gereset' als je maar 1 of 2 spelletjes na elkaar speelt?
    Misschien idd eens testen met een volgend gelijkaardig event. Gewoon zorgen dat je eerst alle drops/gewassen hebt en dan alles na elkaar spelen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.