Praatgroep - Het hart van de zee

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 22 Augustus 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Dit is ook niet mijn spel, ben begonnen maar stop toch weer, succes iedereen.
     
  2. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik vind dit wel een leuk spel, maar ga toch stoppen. Ik ga dinsdag op vakantie en merk dat ik door de voorbereidingen niet genoeg inlog en eigenlijk ook geen tijd heb om het spel te spelen.
    Ik ga dus gewoon lekker aan mijn voorraden werken deze paar dagen en daarna lekker in vakantiemodus.
     
  3. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Dan moet je echt in de 30.000 uitkomen. Bij mij sloeg die een keer over, omdat ik toen het hoogste heb gehad. Ik had dit nagevraagd en wat je aan waarde speelt dat krijg je. Het gaat dus niet in volgorde van die lijst maar op basis van de punten die je krijgt.
     
  4. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik heb gisteren de wolkenrij binnen gehaald en toen ook gestopt. De rest loont voor mij niet. Je moet al veel punten halen voor de sticker. Daar ga ik niets voor inleveren. Het hoogste wat ik gehaald heb is iets meer dan 1800 punten.
     
  5. kian2003

    kian2003 Gelegenheidsauteur

    sticker is het voor mij ook een beetje wel, lijntje volgen laten terug doen, dingetje plaatsen en dan weer lijntje volgen. denk je dat het een vette hap is en krijg je maar 8000 punten :(
     
  6. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Als je echt dik punten wilt verdienen, dan moet je beginpunt ook je eindpunt worden. Dan heb je als het ware een rondje gemaakt en krijg je veel bonuspunten. Dat lukt niet altijd, maar voor een lijntje van minimaal 5 krijg je links op je bord van die kleur een figuurtje. Die kun je dan ergens op het bord plaatsen zodat je misschien wel een rondje kunt maken. Probeer maar eens uit. In het begin zijn het kleine rondjes, maar als je het door hebt ga je steeds grotere rondjes maken. Eerst dus een paar lijntjes maken om figuurtjes links te verzamelen om daarmee aan het eind een groot rondje te kunnen spelen.

    Succes!:inlove:
     
    farmermikkie en annigjen vinden dit leuk.
  7. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik heb nu 46 keer gespeeld
    gemiddeld 48k punten
    nog een keer of 16-17 en dan is alles rechts binnen
    Ik kom gewas nog te kort maar gaat me lukken:music:
     
    janniekwak, nientje1950, Borkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Dank je. Dat wist ik niet
     
  9. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    De rij is hier binnen. Ging sneller dan verwacht, want ik draaide zo maar twee 100% bonussen.

    Topscore tot nu toe 74.570 punten, maar ik heb ook genoeg spelletjes gespeeld die 1800 punten opleverden of zo dus ik heb niet de illusie dat ik die pelikaan nog ga halen xD
     
    Borkie vindt dit leuk.
  10. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    De pelikaan is binnen, nog even doorzetten tot die picollokist. Het vergt heel wat concentratie, maar dan heb je ook wat.
    37 spelletjes gespeeld. nog een stuk of 8 te gaan.

    Gelukt, 45 spelletjes met een gemiddelde van 67.930.
    De werkweek kan beginnen.
     
    Laatste bewerkt: 27 Augustus 2023
  11. marknicole

    marknicole Forum-overlever

    Knap van je ,hoe krijg je dit voor elkaar.Ik snap het spel,maar zoveel punten per spel lukt mij nooit.Probeer zoveel mogenlijk naar de buitenste rijen te kijken om die op een kleur te krijgen.Krijg er af en toe de kriebels van.
     
    nientje1950, farmermikkie en Borkie vinden dit leuk.
  12. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Al doende leert men:music: inmiddels een topscore van 694308)
    Het wordt nog wel watxD wolkenrij zou moeten lukken, maar moet morgen weer aan het werk:oops: dus alleen 's avonds tijd om te farmen.
    Rechts de Pelikaan halen, wordt hem niet maar dat geeft niet... had ik ook echt niet verwacht;)
     
    kakelot69 en farmermikkie vinden dit leuk.
  13. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Het spel ligt weer eens plat. Ik krijg medelijden met de i.t. mensen die het elke keer op moeten lossen.
     
    Butsmuts vindt dit leuk.
  14. Lieve

    Lieve Halfgod

    Hier nog ni, zal maar stilletjes voortdoen
     
    Gert-Jannetje vindt dit leuk.
  15. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Het werkt weer.
     
  16. ik ga de wolkenrij niet halen... moet nog 9 spellen spelen... haal ik never
     
  17. Lieve

    Lieve Halfgod

    Ik stop, hoewel ik later begon is het resultaat toch goed
    heb 53 spelletjes gespeeld, met gemiddelde van 38 850 punten hoogste was 88 330 totaal dus 2 059 060, rechts benik tot nr 31 gekomen en de hoogste 90 000 en hoger niet gehaald in de faq stond dit
    Punten mini-gameBeloning
    1.5001 Hart van de zee sticker 2
    2.000100 EP*eigen level
    2.5005 Farmmunten
    5.0003 TG
    10.00010 Sterren
    15.0005 Partyticket
    20.00015 Supervoer
    25.0007 TG
    30.00030 Susi's Supermest
    50.0001 Krabbenschat (+)
    begreep ni dat ik dan ineens 90 000 moest halen
     
  18. #Stoffie78#

    #Stoffie78# Oudgediende

    Net bij mijn laatste spelletje de krabbenschat gehaald :inlove:
    Nu 34 spelletjes gespeeld. Rechts tot 31 gekomen, net de pelikaan niet gehaald.

    Helaas heb ik niet het geluk gehad om een bonus aan het rad te draaien. Vind ook dat ze bij mij bar weinig in het rad zitten. :oops:
     
  19. Nella58

    Nella58 Forum-expert

    Dit is de laatste keer dat ik met dit event mee doen, wat een rotspel, niet dat ik geen rij maak, maar de tijd die je kwijt bent.
    Niet normaal, daar speel ik toch niet farmerama voor om alleen een minigame te spelen in het spel.
     
  20. keukendeur64

    keukendeur64 Forum prof

    Ik vind het heel spijtig dat het spel weer vastloopt.
    Het is nu onmogelijk de wolkenrij te halen.
    Doe er aub iets aan, ik besef wel dat die aanvallen moeilijk te bestrijden zijn maar ja wij zijn steeds de dupe.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.