Praatgroep - Het hart van de zee

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 22 Augustus 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Zo ik vind de eendjes errug leuk
    3 keer gespeeld en highscore nu 49070
    Gaat hem wel worden deze keer:inlove:
     
    jolanda13 en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  2. jolanda13

    jolanda13 Teller

    O ,maar de balk geeft aan 9 spelletjes gespeeld te hebben,
    dat is minder was 10%
     
  3. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Dan stop ik er acuut mee, heb al niks met dit spelletje en dan verkeerde info (geen verwijt hoor) :sleepy:
     
  4. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    camera schuw krijg je met 9 keer spelen
     
  5. jolanda13

    jolanda13 Teller

    ik zie,als ik ga kijken dat je die op 28 krijgt en die andere met die bonus op 9,
    ik kan het verkeert zien maar nu snap ik er niks meer van
     
  6. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Heb je in het spel zelf gekeken naar welk item je krijgt bij 9 spelletjes? Hier is dat echt camera schuw. De faq hier op het forum wijkt dus af van het spel.
     
    jolanda13 en kroon vinden dit leuk.
  7. goudkevertje

    goudkevertje Gevorderde

    Ik vind deze heel leuk maar denk dat ik hem door mijn zoon laat doen, die is hier heel goed in!
    1!
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  8. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    In het spel geeft ie aan bij nr. 9 het sieritem Cameraschuw, deze geeft niet meer % dropkans:oops:
    Bij nr. 28 krijg je in het spel het sieritem De zwerm en die geeft 2,5% meer dropkans:music:
    Helaas niet de 10% die in de FAQ staat, maar dat is ongetwijfeld een verkeerde vertaling of tikfout:cry:
    En de sieritems staan in de FAQ omgedraaid...
     
    jolanda13 en kroon vinden dit leuk.
  9. jolanda13

    jolanda13 Teller

    ja je hebt gelijk daar had ik nog niet gekeken thea dankjewel
     
  10. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    engelse faq klopte ook niet
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  11. No-Apologies

    No-Apologies Gevorderde

    9 spellen gespeelt en highscore 111930

    al had ik deze score liever gehad op het moment wanneer ik zoveel punten nodig ben.
    soms heb je rondes waarbij je bij lange na niet tot het benodigde aantal punten komt... maar goed.. tis wel een leuk spel, beetje puzzelen om het meeste aantal punten te halen per x:D
     
  12. Vitani94

    Vitani94 Forum-expert

    61090 punten als highscore en al 4 keer gespeeld. Ik heb 9 in de molen staan om te wachten tot ze geproduceerd kunnen worden, maar er staat nu nog iets dat tot het avondeten gaat duren dus tegen de tijd dat ik weer een paar rondjes kan gaan spelen denk ik dat het wel zeker 15 spelletjes worden.
    Ik vind dit spel in ieder geval erg leuk, als je eenmaal weet hoe je het goed moet spelen kun je heel veel punten halen, ik weet nog dat ik de eerste keer zat te prutsen en pas op het einde van het event echt punten binnen wist te krijgen omdat ik eerst niet doorhad hoe het werkte.
     
    Tyrany vindt dit leuk.
  13. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Tot nu toe een highscore van 36650:music: dankzij de eendjes:inlove:
    Ben niet zo heel goed in dit spel, maar stukken beter dan de vorige keerxD 6x gespeeld tot nu toe...
     
  14. Tyrany

    Tyrany Grote forummeester

    lol, ik snap er gewoon niks van.
    Het houten bord link met de figuurtjes erin, geen idee wat er mee te doen.

    Maar het geeft niet hoor, ik sla het gewoon over, alles mee doen gaat toch niet.

    Succes iedereen :)
     
  15. No-Apologies

    No-Apologies Gevorderde

    je moet proberen om met een bepaalde kleur een zo'n groot mogelijke kring te maken... het kan zijn dat dit net niet wil omdat je 1 kleur mist die je daarvoor nodig bent..
    nou als je die in het vakje links hebt dan kan je die daar neerzetten en kan je je kring af maken
     
  16. harriejose

    harriejose Forum freak

    Gaat super met de eendjes
     
  17. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb het toch maar geprobeerd, maar het blijft ruk ondanks de eendjes. Ik heb er gewoon het geduld niet voor vrees ik xD
     
  18. jopie

    jopie Forumkenner

    hier hetzelfde
    nog 9 spelletjes dan heb ik de wolkenrij
    dan stop ik ermee
    vreselijk spel wat veel te lang duurt:cry:
     
    Butsmuts en jolanda13 vinden dit leuk.
  19. Feelosopher

    Feelosopher Regelmatige auteur

    o_Ok niet mijn Fav. Duurt bij mij echt vreselijk lang voordat ik a) lokaas gemaakt heb (770 Zeewier is niet niks) en b) een hele ronde van het spel af hebt. Ben er niet super slecht in, maar mijn geduld raakt op. Dus kijk ook wel hoe ver ik kom. Succes allemaal.
     
  20. kian2003

    kian2003 Gelegenheidsauteur

    hoe zit het met die ingame punten, in de faq is het max 50000 punten voor de hoogste beloning maar moet nu echt 30.000 voor de 3e
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.