Praatgroep - Het geheim van de Kerstman

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 14 December 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

klik op mijn banner

Borkie vindt dit leuk.
  2. anneke071997

anneke071997 Forumbewoner

ik snap er ook nog niet zo veel van :oops:
    maar ga rustig mijn eigen gangetje, en zie wel waar het schip strand.
    maar ach. ik ben bezig

Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  3. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik zou zeggen, gewoon vragen dat doet iedereen. Er is altijd wel iemand die het weet het je gaat helpen. Succes hoor.

Update:
    Uit kistje kreeg ik 48 uur zaai knechtjes.
    Uit molen +1 voor 6 uur
    Kerstballen nu 989 stuks.
    Uit een spelletje heb ik ook nog 3 stallen Tiki Orinoco gehaald.
    Opnieuw gezaaid
    Klokje weer aangezet.
    Lijkt wel een boodschappenlijstje. Hihi

We gaan weer vrolijk verder.

Laatste bewerkt: 16 December 2021
    pipelepo, Borkie, -mikmak- en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  4. Katn1ss

Katn1ss Forumleerling

Goedemorgen

Ik kijk vast heel erg met mijn neus, maar ik ben nu al een uur aan het zoeken naar de tweede wolkenrij. Ik kan er maar twee vinden. Bij Santa Rock 1, Het geheim van de kerstman 1.
    En bij Santa Rock 2, het geheim van de kerstman 3
    Maar ik zie het geheim van de kerstman 2 nergens. ( Ik ga me alvast diep schamen want ik kijk er vast overheen xD

Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  5. schaapje52

In de Feestwinkel staat ook nog een wolkenrij.

Borkie vindt dit leuk.
  6. hoeveel tickets heb je nodig om de quiz te spelen? ik heb nu 1 ticket maar de buttom is niet geactiveerd

Borkie vindt dit leuk.
  7. Katn1ss

Katn1ss Forumleerling

Dat is de enige plek waar ik nog niet gekeken heb.xD
    Dank je wel schaapje !

schaapje52 en Borkie vinden dit leuk.
  8. enk52

enk52 Levende forumlegende

Je hebt 2 tickets per keer nodig

tafeltennisster79 en Borkie vinden dit leuk.
  9. Borkie

Borkie Levende forumlegende

2 tickets per keer en dat is dan voor 1 helft van het speelbord... als je het volgende spel op datzelfde speelbord wilt spelen, heb je weer 2 tickets nodig...
    Heb je bij de oranje pompoen met de kerstmuts, dat is het pad naar Santa Rock #2, al de rode schaaltjes kunnen vullen? Met name die tweede in de middelste rij? Daar kan je namelijk elke 12 uur oogsten en krijg je een feestspel (ticket voor de triviant speelborden). Ik las dat je je rendierstallen hebt opgezet om rendieren te kunnen inleveren bij Santa Rock #2. Verder krijg je ze ook bij het inleveren van eventgewassen bij de Groene lantaarn, Santa Rock #!.

tafeltennisster79 en schaapje52 vinden dit leuk.
  10. schaapje52

Ik heb nog wel een algemene vraag.
    In Santa Rock 1 staat een wolkenrij in een grote doos en 3 dozen met sieritems die hier waarschijnlijk op moeten.
    Daar is echt heel veel voor nodig aan kerstballen.
    Die dozen staan een beetje los van de route die loopt voor mijn gevoel.
    Kan je die laten voor wat het is en op het laatst voor die 4 dozen gaan en dan sparen voor de kerstballen.
    Is iemand al zo ver die dit weet.
    Zit alles uit te pluizen en te kijken wat er voor mij mogelijk is.

Borkie vindt dit leuk.
  11. ik ga eens even kijken of ik begrijp wat je bedoelt. ik ben idd bezig met rode schoteltjes..

Borkie vindt dit leuk.
  12. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Als ik het goed zie in de FAQ dan staan die vakken op de grens tussen de velden en lijkt het mij dat ze niet nodig zijn om naar een ander veld te gaan. Dus neem ik aan dat ze niet noodzakelijk zijn voor de verdere verloop van het spel. De sleutels om een ander eventgewas te kunnen maken, krijg je bij andere kistjes volgens de FAQ. Maar ik ben nog niet zover, dat ik het heb kunnen uitproberen...:music:
    Inderdaad veel kerstballen:wuerg:

schaapje52 vindt dit leuk.
  13. schaapje52

Kijk als je gewoon door kan gaan, kan je altijd gaan sparen voor de 3 dozen en de grote doos voor de wolkenrij. Dat is bijna 5000 kerstballen.
    Krijg je die niet bij elkaar dan geen wolk en sieritems. Maar kan je wel leuk verder met het spel.
    Gaat vast goedkomen. :music:

Borkie vindt dit leuk.
  14. theav71

theav71 Levende forumlegende

Je moet alle dozen doen per kleur anders kan je niet over naar de volgende kleur. Alleen van de laatste kleur zou je de laatste doos niet kunnen doen als je niet van plan bent de wolkenrij te pakken want de laatste zilveren sleutel heb je naar mijn idee niet nodig.

Ik moet nog 1 kleur af maken en dan kan ik verder met het gewas van santa 2. De wolkenrijen zitten een beetje vreemd in elkaar. Voor de wolkenrij die je met de muntjes van het bordspel koopt heb je het item kampvuurvrienden nodig die je voor kerstballen moet vrijspelen in santa 1. Voor de wolkenrij die je bij santa 1 kan kopen voor kerstballen heb je 2 sieritems nodig die je kan kopen voor kerstballen bij santa 1 en een item die je krijgt bij santa 2. Bij santa 2 moet je ook weer een hoop kerstballen inleveren.

Je kan dus het beste nog niks inleveren aan kerstballen bij santa 1 voor de wolkenrij of items maar zou eerst kijken of je het hele event haalt en mocht dit niet het geval zijn dan keuze`s maken welke wolk je het liefste wil.

Borkie, farmermikkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  15. schaapje52

Ah dan snap ik het hoe het in elkaar zit. Dan laat ik inderdaad die dozen zitten en doe die als laatste als het lukt om alles te halen.
    Dus ook heel goed opletten welke items bij welke wolk hoort.
    Dank je wel voor het antwoord.

Borkie vindt dit leuk.
  16. ik heb nu de eilandsleutel nodig... hoe kom ik daaraan?

Borkie vindt dit leuk.
  17. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

De eilandsleutel krijg je bij level 15 van Santa Rock 1.
    Dus als je genoeg van het eventgewas eilandkrans hebt ingeleverd daar.

142.010 Eilandkrans6 Feestspel
    152.940 Eilandkrans1 Eilandsleutel
    163.250 Eilandkrans1 Zilveren sleutel

Borkie vindt dit leuk.
  18. uuhm maar ik ben begonnen op de "maan " en daar kan ik nu niet verder omdat ik die sleutel nodig heb...

Laatste bewerkt: 16 December 2021
    Borkie vindt dit leuk.
  19. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Dat maakt niet uit.
    Je zult uiteindelijk bij Santa Rock 1 alle 3 de onderdelen (dus eilandkrans, maanlichtkrans en boerderijkrans in willekeurige volgorde) moeten doen, om bij Santa Rock 2 de 3 sleutels te leveren. Dan kan je pas beginnen met het eventgewas Feestelijke krans.

Dus ga maar lekker door (wel op kwartakkertjes met WAC) en dan kom je er vanzelf.

Succes!

Borkie en tafeltennisster79 vinden dit leuk.
  20. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Als je op Santa Rock 1 de vollemaan speelt, krijg je als één na laatste beloning een maanlichtsleutel, die kan je gebruiken bij het juiste poortje in Santa Rock 2. Als laatste krijg je een zilveren sleutel, daarmee kan je op dit veld kiezen uit Baha of gewone farm om verder te spelen.

boermars en Borkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.