Praatgroep - Het geheim van de Kerstman

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 14 December 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marknicole

marknicole Forum-overlever

Laat maar ,heb van ellende een klein mandje gekocht.Bedankt voor alle hulp:cry:

Borkie vindt dit leuk.
  2. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Er is nog een gewas, het stuk dat ik daar schreef ging alleen over het opstarten van het event.
    Als je die 3 gewassen klaar hebt, heb je nog feestelijke krans, dat je in moet leveren bij Santa Rock 2.

Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  3. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Die zag ik in de molen en vroeg mij al af waar die voor was. Maar is voor Rock nr 2.
    Eerst de andere 3 doen en dan Rock nr 2 als laatste?

Borkie vindt dit leuk.
  4. pipelepo

pipelepo Oudgediende

Je kunt bij santa rock 2 alvast beginnen, de eerste items leveren. Daar zit ook een ticket bij voor het bordspel. Elke 12 uur te oogsten!

Borkie vindt dit leuk.
  5. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Bedankt voor de tip!:inlove: Heb daar nu zoveel mogelijk de eerste items geleverd tot aan de poorten en het ticket geoogst.
    Ik neem aan dat je met de tickets nu ook al op de bordspellen kunt spelen, dus ga daar nu op onderzoek uit:music:

pipelepo vindt dit leuk.
  6. farmermikkie

Ja, dat klopt.

Maar zoals hierboven ook gezegd, je kunt vast een deel van Santa Rock 2 inleveren (spullen uit je eigen voorraad) totdat je vastloopt omdat je sleutels moet leveren. Die sleutels krijg je als je bij Santa Rock 1 de 3 eventgewassen klaar hebt.

Voordeel van nu al een stukje leveren bij Santa Rock 2: je activeert een vakje waar je iedere 12 uur een feestspel kunt oogsten door het tijdklokje aan te klikken.
    Je hebt 2 feestspel nodig om een keer een triviantbord te kunnen spelen.

vinc05, schaapje52 en Borkie vinden dit leuk.
  7. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Ik ga mooi het rijtje af met de triviantborden... Op die manier houd ik voor mezelf een beetje overzicht;)
    Al doende wordt het spel duidelijk en vermaak ik me voorlopig wel evenxD
    Op Baha en Vollemaan lekker zaaien en oogsten om wat voorraden op te krikken:music:

schaapje52 vindt dit leuk.
  8. IK snap er niets van welke kleur is van het maan pad? ik kan geen enkel kdootje openen... eerst veel gewassen maken?

schaapje52 en Borkie vinden dit leuk.
  9. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

klik eens op mijn banner

schaapje52, Borkie en jolanda13 vinden dit leuk.
  10. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Nou over de droprate hebben we niet te klagen: mijn kwartjes ixora en boekweit scoorden maximaal. En zelfs op het griezelveld wist ik nog 47 kerstballen te vergaren met mijn grijpgras xD

En ik draaide zojuist nog een 100% ook, dus dat wordt morgen twee keer oogsten met puffin, op mijn werk xD

Voor de rest ga ik Jack maar inzetten, en misschien een keer een inkomstenbonus planten als ik die dag niks te doen heb.

11. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

Rock 2 ingeleverd tot de sleutels.......:p

12. jannynijenbrinks

jannynijenbrinks Doorzetter

hoe kom je aan dennentakken

Borkie vindt dit leuk.
  13. farmermikkie

Je krijgt er 10 aan het begin. Daarmee kan je 10 eventgewas maken in de molen.

Daarna krijg je er iedere 5 uur weer 5 bijgeboekt, als je er geen meer hebt.

Je hebt ze pas weer nodig, als je 1 eventgewas helemaal klaar hebt en ingeleverd.
    Dan pas krijg je een nieuwe sleutel, en dan kan je met je 5 nieuwe dennentakken een nieuw eventgewas gaan maken.

Laatste bewerkt: 15 December 2021
    Borkie vindt dit leuk.
  14. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Ja hoi....... inmiddels gevonden niet goed gekeken hihi s6

Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  15. schaapje52

Inmiddels bij Rock nr 2 ook van alles en nog wat ingeleverd. Moet nu bij alle bordjes wachten op een sleutel. Ik heb inderdaad ook een klokje nu staan.

Jippie ik begin het te snappen. :DHelemaal leuk dankzij jullie hulp. :music:

16. farmermikkie

Wel nog even dat klokje activeren, zodat je hem morgenochtend opnieuw kunt aanklikken.
    Misschien had je dat al gedaan, maar voor de zekerheid.

En we slepen je wel door dit event heen, blijf maar vragen stellen hier.

boermars, janniekwak, Borkie en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  17. schaapje52

o_Ok gedaan nu. Hihi.

18. Ik ben wat aan het morrelen... heel goed snap ik het nog niet... 2 bordjes ingeleverd bij volle maan pad... meer lukt nog niet... ware waarschijnlijk morgen pas weer echt aan de bak. Lig nu in mijn bedje, heel moe, speel dan meestal op mijn mobiel maar om de een of andere reden lukt dat niet met dit event...
    Heb nu even gauw 3 rendieren opgezet nodig voor het volgende bordje :)

Heb nog even verder gekeken maar ik kan geen 2e sleutel ontdekken. Doe ik iets verkeerd??

Laatste bewerkt: 15 December 2021
    Borkie vindt dit leuk.
  19. thea1963

thea1963 Forum freak

Hier vanmiddag begonnen met de maanlichtkrans, met de feestdagen in het vooruitzicht worden die 9.000 di's nog wel een dingetje hier van maar 3 velden en ben ook benieuwd op welke velden we de aankomende weekend questen moeten gaan spelen :oops:-.-

Borkie vindt dit leuk.
  20. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ik denk dat het wel losloopt met die DI. Gewoon lablab met tiki, veredelde anjers en akelige eierplanten inzetten, al naar gelang het eventgewas waar je mee bezig bent. Die hoef je allemaal maar twee keer per dag te oogsten en dat valt vast best te combineren met het oogsten van je eventgewassen.

En je hebt drie weken he, en de droprate ligt echt heel erg hoog.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.