Praatgroep - Het geheim van de Kerstman

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 14 December 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vinc05

vinc05 Forum freak

je gewas met de hoogste waarde zaaien op de akkers waar je ook je eventgewas hebt gezaaid en geoogst.
    dus op woelige weide, volle maanveld en plantage, zonodig oogstversneller met bijvoorbeeld tiki masker voor bahagroente .
    Er zijn ook nog andere versnellend ambachten maar ik kan ze niet zomaar uit mijn mouw schudden sorry.
    Zou je de 900 graag schenken heb er 6500 over maar ja dat gaat niet.
    Jemig me een mail sturen als je een ambacht nodig hebt kan ik je morgen geven.

Borkie en Dorette58 vinden dit leuk.
  2. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Je hebt dus nog 50 uur.

Op het griezelveld zet je akelige eierplanten, die kun je twee keer per dag oogsten. Op Baha zet je een langdurige groente (liefst lablab maar ) met tikimasker, die kun je dan ook twee keer per dag oogsten. En op de farm zet je bijvoorbeeld uien, die droppen ook heel behoorlijk.

Volgens mij moet je die kerstballen dan nog ruim binnen de tijd binnen kunnen halen. En als je geen tikimasker hebt geef dan even een gil, dan stuur ik je er eentje.

3. Dorette58

Dorette58 Forummeester

Dankjewel voor jullie tips!
    Ga lablab op Baha zetten met tikimasker (heb ik een aantal van) en essentie der wijsheid.

En op boerderij ga ik voor bloemen met levensbron en levenselixer.
    Kan kiezen tussen hortensia en veredelde rozen...hebben jullie ervaring met welke van deze 2 het meeste oplevert?

Borkie, jolanda13 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  4. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

hortensia levert mij per oogst 202 kerstballen.., maar mijn kattenkruid bij de laatste oogst 180 en kan ik twee keer per dag oogsten en dat zonder allerlei ambachten. Persoonlijk zou ik dus gaan voor kortere gewassen die je vaker kan oogsten, dat levert mij in ieder geval uiteindelijk per dag meer op.

Borkie, jolanda13, farmermikkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Dorette58

Dorette58 Forummeester

Ja, ik heb het gehaald. Meer dan genoeg kerstballen dankzij jullie tips en de dagelijks geschonken kerstballen!
    Dankjewel! :inlove:

-mikmak-, BoerAnnelies, nientje1950 en 9 anderen vinden dit leuk.
  6. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

super, gefeliciteerd

7. bommelbij

bommelbij Regelmatige auteur

Ondanks dat ik (we) in het begin dachten "waar beginnen we aan" is mij dit event reuze meegevallen. En ik vond het leuk om dit event te spelen. Heb de opdrachten ruim voor het einde gehaald en speel dus nu alleen nog de triviaborden. Veel succes diegenen die de laatste loodjes nog moeten.

8. demi2u

demi2u Gelegenheidsauteur

Nou mij is dit event ook meegevallen. In het begin iedereen in de stress halen we het aantal kerstballen wel?? Nou kan je vertellen dat als ik straks alles geoogst heb, ik bedoel dus voor 22.00 uur vanavond, ik over de 6000 kerstballen over heb...........dus waar hebben we ons druk over gemaakt. Ik begin altijd aan zo'n event van ik zie wel, soms moet ik allerlei noodgrepen uitvoeren om alles binnen te halen en nu niet, maar kan me herinneren van vorig jaar dat toen het kerstevent ook makkelijk te halen was.

Is er een mogelijkheid om kerstballen weg te geven??

jolanda13 en Borkie vinden dit leuk.
  9. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Nope:music: Je krijgt bij de omwisseling dan wel meer dan 120.000 BD:p
    Ik zit inmiddels op meer dan 7000 kerstballen over... zonder optimaal te zaaien en te oogstenxD

Zijn er nog spelers die een dropje nodig hebben?;)

Dorette58, popje4 en jolanda13 vinden dit leuk.
  10. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Hier nog even een rondje gelopen voordat het over en uit is. xD

-matthias1952-, Dorette58 en vinc051 vinden dit leuk.
  11. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

hier 2 triviapunten en 1 sterretje over.........xD

Dorette58 vindt dit leuk.
  12. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Zo heb het laatste nog even weggespeeld. Nog wel van elk een paar over waar ik niks mee kan. Veel staat momenteel op uitverkocht. Heb nog ruim 7.700 DI over...

Was een super leuk event, duurde lang en ik moest wel de tijd nemen voor het mini spel er in, maar het was een haalbaar en leuk event.

-mikmak- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.