Praatgroep - Het Besseneffect

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 3 Juli 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Nog 2,5 vakjes en dan ben ik klaar, gaat hopelijk vandaag goed komen. Daarna direct het gewas op peil blijven gezien het blijft.
     
    -mikmak- en farmermikkie vinden dit leuk.
  2. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik had vanmorgen net genoeg gewas om het te kunnen afronden. Bedacht toen net op tijd dat het gewas bleef, dus toch nog maar een keer ingezaaid en nu na de volgende oogst pas leveren :music:
     
  3. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    nog 1500 gewas en dan klaar.........:p....
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  4. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Hier is het event klaar dankzij wat oogstbonussen . Anders was ik nog met de gewassen aan het worstelen geweest want best veel gewerkt.
    Nu nog wat gewas maken met de wolk scheelt het ongeveer 3 kwartier in tijd
     
    schaapje52 en -mikmak- vinden dit leuk.
  5. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    Hier wolkenrij binnen, wat heerlijk zo'n event. Geen gestres gewassen zonder stres klaar en drops zonder moeite bij elkaarxD
     
  6. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    zo heb ik het ook graag. zeker nu het vakantie is en iedereen zo'n beetje met verlof bezig is.
     
    catootje65, LucieSchreurs en maansteen8 vinden dit leuk.
  7. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Hier staat het laatste gewas erin.:D
     
  8. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dat is een goede, was ik alweer vergeten. Anders had ik dat laatste veld ook nog even vol gegooid met gewassen. Nu weinig in de schuur over. Maar ach heb wel mooi mijn korte gewassen op peil gebracht. Groentes: 8 per kwartveldje, dankzij de staken en de WAC. Dat is ook de moeite waard :).
     
    -matthias1952- en -mikmak- vinden dit leuk.
  9. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Die staken let ik nooit op, omdat ik knechten heb oogst ik altijd alles in 1 keer:oops:
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  10. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    yessssss.....de wolkenrij is binnen.....:music:...nu nog een voorraadje aanleggen
     
    -matthias1952-, janniekwak en farmermikkie vinden dit leuk.
  11. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dat is niet heel wijs. Er zijn best wat staken die iets extras geven en waar je goed gebruik van kunt maken. Ik heb bv de staak met alle vogelverschrikkers, die geeft +1 op alle groente op de gehele boerderij. Dan heb je de staak van de bloemen, die geeft volgens mij 10% snellere bloemen, heel handig op de avond voor een event. Dan heb ik nog staken die +1 groente geven voor 2 of 3u op de farm en voor snellere granen. Zo zijn er best wat staken die ik niet altijd oogst maar laat staan tot ik ze wil gebruiken. Dan maar wat minder EP/ TEP.
     
    bepsels vindt dit leuk.
  12. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    wijs of niet, met al die wolkenrijen oogst ik meestal ook gewoon alles. komt het goed uit, zoveel beter, komt het niet goed uit, pech.
     
    LucieSchreurs en janniekwak vinden dit leuk.
  13. LadyFamerieke

    LadyFamerieke Forumkoning

    Wat een heerlijk event, genoeg drops, het gewas makkelijk te halen, no nonsens, relaxed. De stallen en bomen kunnen weer op het land. :D
     
    catootje65, farmermikkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  14. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Zo doe ik het ook, helemaal geen tijd om daar in de ochtend om zes over na te denken;) Event trouwens af..op naar het volgende
     
  15. Lieve

    Lieve Halfgod

    Ik ook 240 rijen nazien sorry dat is een beetje teveel van het goeie, plus je kan er ook geen uitsluiten bij oogsten met knechten
     
  16. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ik heb de staken die ik gewoon kan oogsten in mijn favorieten staan, die geven punten of BD. Dan heb ik nog de cadeautjes die ik bijna altijd gewoon kan oogsten. Die oogst ik eigenlijk altijd en de favo laat ik wel eens zitten, erg veel werk tegenwoordig met al die staken.

    Inmiddels weet ik welke staak waar ongeveer voor is, dus ben ik er sneller doorheen.
    Je zou alles wat je zo kunt oogsten favoriet maken, maar je kunt ook juist je bijzondere staken favoriet maken en dus die bekijken voor je ze oogst.

    Voor mij zelf vind ik het erg jammer als ik de groente bonus al heb gepakt terwijl er bloemen op staan en andersom. Die +1 voor groente is erg fijn en die snellere bloemen zijn ook erg fijn. Maar ja ieder zijn eigen natuurlijk ;).
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  17. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Nog 1 vakje en ik heb de wolkenrij. Dus dat gaat wel lukken :)
     
    -matthias1952- en farmermikkie vinden dit leuk.
  18. -Farmer47-

    -Farmer47- Regelmatige auteur

    Gisteren het event afgerond. Was goed te doen. (waarschijnlijk door een oogstbonus want ik had de gewassen al veel eerder klaar)

    Maar door het mooie weer buiten niet altijd even veel zin om exact op de tijd te oogsten. Dus dan is er wel eens wat klaar en duurt het even voor ik het binnenhaal. Nu maar weer wat voorraden proberen aan te leggen en wat questen te doen in de coöperatie.
     
    farmermikkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  19. bepsels

    bepsels Forummeester

    nog twee vakjes, gewas is al binnen, alleen nog een paar drops. Ik heb nu rozen opgezet, die kan ik rond 20.00 nog oogsten. Desnoods zet ik die ook daarna nog neer. Kortom, dit event ga ik voor de verandering weer eens een keer halen.
     
    -Coco1968- en farmermikkie vinden dit leuk.
  20. madegroot

    madegroot Actieve auteur

    heb de laatste gewassen opstaan, over een uur alles bij elkaar om in 1 keer alles te leveren en dan is het event ook hier klaar
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.