Praatgroep - Het Besseneffect

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 3 Juli 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Zit er een fout in het event, ik heb alles ingeleverd maar de laatste staat nu niet aangekruist. Alsof ik hem nog moet leveren
     
  2. LadyFamerieke

    LadyFamerieke Forumkoning

    Als dat zo is kun je het beste contact opnemen met BP.

    Ik moet er nog 5 en dan is het af, maar ik heb het gevoel dat de bloemen roet in het rijtje gaat gooien. We zien wel.
    Ik heb een nieuwe computer en alles gaat veel sneller, nou ja behalve de drops en oogsttijd dan :D
     
    Sintra98, Boeretrien1, simmeke54 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Ik heb de helft van het eventgewas en de helft van de benodigde drops.
    Gaat volgens mij helemaal goedkomen.
     
  4. boerinpetra41

    boerinpetra41 Actieve auteur

    ik moet nu nog 6230 gewas en 360 drops dus ik ga het wel halen ik denk nog 5 keer gewas en dan lange dingen voor de drops
     
  5. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Dit event loopt goed, overdag gewassen en 's nachts voor de drops. Heb nu 10 levels geleverd, nog 5 te gaan.
     
  6. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Hier tot nu toe dag en nacht event gewas gezet, dropt voorlopig goed, hoef er nog maar 200. Vandaag hopelijk a het gewas bij elkaar, e dan misschien nog een klein voorraadje maken
     
  7. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Hier gaat het ook lekker. Ik heb nog een kleine 70 DI nodig en nog een kleine 3.000 gewassen. Er staan weer eventgewassen op dus met de volgende oogst moet ik even kijken hoever ik kom en hoeveel ik nog moet zaaien om het event te halen. Net uit gemak maar een KC van 12uur geactiveerd, dus vandaag gaat het goed komen en die DI die komen wel als ik de farm weer omgebouwd heb.
     
  8. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik heb gisteren de maaidorser en zaaiknecht voor half geld gekocht voor 48 uur. Hiermee hoop ik voldoende te kunnen zaaien en oogsten. Nog 3 oogsten, als het meezit heb ik op mijn hoofdaccount vandaag de quest af. Als het vanavond niet lukt om te oogsten, dan in ieder geval morgen wel.
     
  9. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Vanmorgen het event afgerond, wel fijn aangezien we vanavond met vakantie gaan:D
     
    Sintra98, janniekwak, BoerAnnelies en 7 anderen vinden dit leuk.
  10. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Fijne vakantie Reggaefeeks:)
     
    Reggaefeeks vindt dit leuk.
  11. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    hier nog druk bezig. heb de open plek vol stallen laten staan.
    fijne vakantie reggaefeeks
     
    Sintra98 en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  12. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Nog 3600 gewas en en 71 DI. Een zeer makkelijk event, heerlijk zo tussendoor. Vanavond lange gewassen erop om weer in te leveren in de quests.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  13. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik heb het Bessen event klaar en de wolken rij geactiveerd :inlove:
    en ook nog 2 akkers met bessen op staan voor de voorraad:music:
     
    -matthias1952- en farmermikkie vinden dit leuk.
  14. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Oeps helemaal vergeten dat het gewas blijft, ook nog maar wat er bij gaan maken dus.
     
  15. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ja ja, hier is het sieritem binnen. :music: Ik pruttel lekker verder op grote velden. xD
     
  16. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier nog 2 open vakjes..........:p....en we ploeteren weer vrolijk verder
     
    schaapje52, Katinka1700 en farmermikkie vinden dit leuk.
  17. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Ik heb nog 3 vakjes open, gaat lekker dus, de drops zijn al binnen en de bessen zaai ik op 1,5 veld dus dat komt zeker goed.

    De laatste tijd speel ik veel events zo en kom nooit meer drops tekort en gewas duurt iets langer maar ik haal het wel steeds en ondertussen vul ik de dieren en producten ook aan voor de quests in de coop.:D
     
  18. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Event is hier klaar, prima event om te doen. Nog een veld met kwartveldjes liggen, die bouw ik morgen met de hand om. De rest is weer terug naar mijn vertrouwde farm :).

    Er mogen van mij meer van zulke events komen.
     
    -matthias1952-, -mikmak- en farmermikkie vinden dit leuk.
  19. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    weet wel dat dit gewas blijft na afloop....;)
     
    BoerAnnelies en -matthias1952- vinden dit leuk.
  20. hoppetje

    hoppetje Regelmatige auteur

    Hier is de wolkenrij ook binnen, gisteren al alleen in het verkeerde topic gepost.
     
    theav71 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.