Praatgroep - Het Besseneffect

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 3 Juli 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier meer dan genoeg gereedschap dus even wachten tot er meer duidelijk is over het inleveren.......:p

    miekje je hebt dubbelpost........xD
     
  2. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    pffff
    gebeurd mij nou echt NOOOOIIITTTT:music:
     
    LadyFamerieke, Borkie, bepsels en 7 anderen vinden dit leuk.
  3. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    och...welkom bij de club.......8)
     
    LadyFamerieke, Borkie, _Jeanie_ en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. LadyFamerieke

    LadyFamerieke Forumkoning

    Ik struikel over de planken en spijkers dus daar heb ik geen moeite mee, maar ik denk dat ik eerst maar eens even ga kijken hoe die bloemen vallen, is het weer zo verschrikkelijk zuinig dan weet ik het nog niet. Hoewel SV en SM ook wel fijn is. ;)
     
    Borkie vindt dit leuk.
  5. hoppetje

    hoppetje Regelmatige auteur

    ziet er weer gaaf uit. nog even en we kunnen weer van start. suc6 allemaal
     
    LadyFamerieke en Borkie vinden dit leuk.
  6. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    :oops:xD Dit doen ze juist omdat ik altijd achter de meute aan kom hobbelen. xD Dit is juist eerlijk hoor, jullie zijn de experts en halen alles. Ik sta nog in het beginmodus. :wuerg:xD
     
  7. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

  8. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Bedankt voor de herinnering, dat was ik vorige keer dus vergeten. Lief dat je een WAC aanbiedt, maar dat hoeft niet, ik heb er zelf gekocht op de markt.
     
    LadyFamerieke, Borkie en Sanham vinden dit leuk.
  9. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    niet alleen de wac.....ook de knechtencoupons vliegen de deur uit.....:wuerg:....jammer dat er weer geen bij zitten....
     
    LadyFamerieke, Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  10. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Mikmak, in sommige kistjes in je inventaris zitten ook knechten. Maar zelden of geen maaidorser.
    Ik haal op mijn kleine account 5 x per maand de maaidorser met farmmunten uit de shop, en dan samen met de zaaimachine uit het kistje, heb je zo toch weer een paar dagen in de maand de knechten.
     
    LadyFamerieke, Borkie, bepsels en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    ja maar je weet niet welke kistjes...en dan zijn het nog geen coupons...meestal wacht ik dan op de aanbieding voor half geld, en sla dan voor een paar dagen in.....:music:....is wel eem goeie tip van jou......:p
     
    LadyFamerieke, Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  12. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik doe zeer regelmatig alle kistjes openen
    Anders worden het er zo veel
     
    LadyFamerieke, Borkie en -mikmak- vinden dit leuk.
  13. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Je kunt wel zien in welke kistjes de knechten zitten.
    Natuurlijk bij de spelFAQ's, maar dat vind ik te omslachtig.

    Ik doe het als volgt: Bij het blauwe vaasje in de inventaris, kies ik bij consumptiegoederen voor het zoekwoord kist.
    Dan krijg je ze netjes op een rijtje. Bij ieder kistje staat een geel rondje met een i.
    Klik op de i, en je ziet op welke prijzen je kans maakt.
    Dan spaar ik de kistjes waar de knechten in zitten op, en open ik ze alleen bijvoorbeeld op een drukke eventdag vroeg in de ochtend, zodat ik er zolang mogelijk plezier van heb.

    Als je dat een tijdje doet, krijg je vanzelf meer van die kistjes. Dus nu hoef ik alleen maar op te letten dat ik geen kistjes zomaar open, waar ik er nog veel van in de inventaris heb staan.
     
    LadyFamerieke, Borkie, BoerAnnelies en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Dat jullie de Duitse faq liever gebruiken als de Nederlandse moeten jullie zelf weten.

    Maar in de Nederlandse faq staat niet dat elke fase verbetering geeft, integendeel.

    De opdracht:

    Bij de twee zijtakken lever je uit je schuur goederen in. In ruil daarvoor krijg je een leuke beloning én wordt de beloningsfactor voor de hoofdbalk bovenin ingesteld.
    Voor de hoofdbalk lever je eventgewas en dropitems in. Daar verdien je de bijbehorende beloning plús het aantal Supervoer en Supermest waarop je beloningsfactor op dat moment staat.

    Heb je bij 1 en 2 nog niks ingeleverd dan staan je beide beloningsfactoren op nul.
    Lever je wat bij de hoofdbalk in dan krijg je de prijs die er bij hoort plus 0 supervoer en 0 supermest.
    Heb je zodra je gaat inleveren bij de hoofdbalk de Supervoer bijvoorbeeld op 2 staan en Supermest op 5 dan krijg je bij elke stap die je maakt in de hoofdbalk 2 Supervoer en 5 Supermest.


    Hoe de beloningsfactor er uitziet staat vervolgens in de tabel daaronder.
    Dus voor SV staat die op 1, 2 of 3.
     
    LadyFamerieke en Borkie vinden dit leuk.
  15. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Dank je Ron.
    Dat is duidelijk.
    Ik gebruik de Duitse faq helemaal niet liever, maar soms geeft het bij onzekerheden net even wat meer duidelijkheid. Daar was ik naar op zoek. Een bevestiging eigenlijk. Maar in dit geval werd die niet gevonden, en werd het er juist alleen maar onduidelijker van.
     
    LadyFamerieke en Borkie vinden dit leuk.
  16. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Liever de nederlands faq
    maar wat mikkie zegt soms lezen we op meerdere plekken als we iets niet begrijpen
     
    LadyFamerieke, Borkie en janniekwak vinden dit leuk.
  17. nuestra59

    nuestra59 Gevorderde

    ik zou graag wac willen ontvangen gr nuestra59
     
    LadyFamerieke en Borkie vinden dit leuk.
  18. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Dat wil ik ook wel. Maar ik moet toegeven dat ik maar weinig dagen (of eigenlijk geen enkele dag) zonder WAC zit en ook genoeg miljoenen BD heb om het eventueel te kopen. En ik denk dat het aanbod van Sanham bedoeld is voor spelers die zich de WAC nog niet kunnen veroorloven.
     
    LadyFamerieke, Susannamaria, Borkie en 7 anderen vinden dit leuk.
  19. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Als ik het goed gelezen heb, is het dus 600 startgewas maken en daarna nog 8x oogsten. Zoals ik op de hoekjes de bomen laat staan en de 3 megastallen, dan heb ik 1500 gewas per keer.
    Met 10 gewas beginnen is na ruim een uur 90 en daarna met nog een keer supermest op grote velden 630. Vandaag de eerste volle oogst er nog achteraan. Ik hoop voor het weekend het event af te hebben met 3x oogsten overdag en 1x langer gewas in de nacht en 1x eventgewas. Dan kan ik daarna ombouwen en met de hand oogsten voor de drops.
    Mijn KC gaan ook hard.
     
  20. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    ja hoor....we krijgen de knechten voor de helft..........:music:
     
    LadyFamerieke, Borkie, -Coco1968- en 4 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.