Praatgroep - Herfstmagie

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 24 November 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meggy1960

    meggy1960 Oudgediende

    iedereen gefeliciteerd met behalen van de top 3000 ...ik ben er helaas op het laatste moment uitgekieperd ....ik probeerde nog te leveren de laatste 10 min. maar wat ik ook deed ik kon niks meer leveren alleen p/stuk kon ik nog leveren en dat schiet niet op
     
    jolanda13, farmermikkie en kakelot69 vinden dit leuk.
  2. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Sta op plaats 1766, doel bereikt.
     
    Roos, lonnie57, rikmark en 6 anderen vinden dit leuk.
  3. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Daar heb je gelijk in hoor. Maar het was bij mij hangen of wurgen, dus ik had me voorgenomen om pas op het laatste moment te beslissen of ik serieus zou gaan storten. Volgend jaar pak ik het slimmer aan, dan neem ik gewoon een dag vrij xD
     
  4. klakje

    klakje Oudgediende

    1824 geworden. Eerste keer meegedaan laatste nog 40 miljoen bijgestort, maar dat was niet nodig geweest. Maar ik dacht het zekere voor het onzekere 260 miljoen storten en dan net buiten de 3000 komen zou ik zeeer jammer vinden dan maar iets teveel gestort. Wel leuk kan nu ook al doelgericht gaan sparen voor volgend jaar
     
    Roos, lonnie57, LucieSchreurs en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. Roos

    Roos Forum-hertog

    Is er ook een lijst tijdsduur/waarde? Ik kan zien wat veel waarde heeft, maar dat duurt dan weer kort of lang.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. aubry47

    aubry47 Forumkoning

    o_Ok voor de eerste keer meegedaan. Plek 1567. Blij met top 3000. Was leuk, nu weer gaan sparen :music:
     
    Roos, lonnie57, LucieSchreurs en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Als je een jaar lang iedere week hortensia's neerzet als voorbereiding voor de events heb je al een heel leuk voorraadje. En tussendoor kun je varens neerzetten, die hebben een heel leuke tijdsduur/waarde verhouding. Zelf gebruik ik vaak anjers om drops te maken, dat schiet na een jaar ook wel lekker op.

    Qua dieren: libelles. Die duren niet al te lang en je kunt ze onbeperkt kopen bij het rode mandje, maar ze hebben wel bijna 10.000 BD leverwaarde. Voor de bomen kun je joshua trees nemen, zelfde verhaal (onbeperkt te koop en hoge leverwaarde). Dus als je toch even niet weet wat je met je Baha-velden aan moet: libelles en joshua trees xD
     
    lonnie57, rikmark, LucieSchreurs en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Roos

    Roos Forum-hertog

    De libelles heb ik er zowaar een 5000 van. Leuk om mee te beginnen. Nog maar wat extra van maken. Voor de start van een event gebruik ik vanaf nu juist geen hortensia meer. Ik had al vaak riet gebruikt, met genoeg drops om mee te starten en riet heeft toch wel een veel hogere waarde. Hortensia heb ik wel veredeld, dus die kan ik eventueel gebruiken, mocht m'n riet toch te weinig drops opleveren. De joshua tree is een goede zeg. Heb ik nu alleen staan om aantal op te hogen, maar kan ik inderdaad neerzetten om te gaan sparen. Joehoe... ik ga aan de slag..!
     
    jolanda13 en farmermikkie vinden dit leuk.
  9. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Oh maar die hortensia's waren maar een voorbeeld hoor. Nu je het zegt is riet inderdaad veel beter dus ik ga ook aan de slag xD
     
    LucieSchreurs, jolanda13, Roos en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Heb ik aantal jaar geleden gehad, smorgens voor mijn werk nog gekeken en bijgestort denkende dat is wel genoeg en toen ik thuiskwam stond ik er niet meer in.... maar ja eindigde om 14.00 em moest tot 16.00 werken.....
     
    Roos en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  11. rikmark

    rikmark Forum freak

    Geëindigd op plaats 2843, op het laatst toch nog aardig naar beneden geduikeld.
    Ik zie na tijden weer eens de bodem van mijn schuren en alles is onder het stof vandaan gekomenxD
    Nu weer sparen, kopen en handelen op de markt.
    Iedereen gefeliciteerd met het behalen van de top 3000.
     
    leni1955, Roos, farmermikkie en 7 anderen vinden dit leuk.
  12. mmans

    mmans Forum-hertog

    Zo, wat jammer! Nu kom ik thuis en zie ik, dat ik toch nog uit die Top 3000 ben gekukeld! Sta op 3092. Jammer, ik vond de wolkenrij natuurlijk wel leuk.
    o_Ok gek, ik stond 17.59 uur op plek 2750 of zoiets, dus dan is in die laatste minuut echt nog door veel mensen veel geleverd!

    Ach ja, het is maar een spelletje en voor een eerste keer ben ik niet ontevreden :):)

    Slaap lekker allemaal :)
     
    Roos, farmermikkie en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  13. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Wat jammer, maar erg goed gedaan voor de eerste keer :)
    Voor een volgende keer:
    De stand wordt iedere 10 minuten ververst. (Dus de zichtbare stand om 17.59 was gelijk aan 8 minuten ervoor.)
    In het laatste half uur wordt er nog gigantisch veel geleverd, ieder jaar weer.
    En de laatste 10 minuten wordt het spel soms traag door de drukte, dus wacht ook niet te lang met leveren.

    Wil je bijvoorbeeld bij de top3000 komen, houd dan minstens plek 2500 aan 10 minuten voor het einde.
    Maar het blijft een gok.

    Dit jaar was het nog iets erger, omdat veel meer mensen de mogelijkheid hebben tegen 18 uur nog bij te storten dan om 14 uur.
     
    Roos en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  14. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester

    In het laatste uur erbij gestort dus tussen 17.00 en 18.00 uur per saldo omhoog gegaan.

    Plaats 1000 = 111.000.000
    Plaats 3000 = 39.000.000
    Plaats 5000 = 17.000.000

    waarvan in de laatste 10 minuten

    Plaats 1000 = 27.000.000
    Plaats 3000 = 10.000.000
    Plaats 5000 = 5.000.000
     
    Laatste bewerkt: 2 December 2020
    leni1955, Roos en farmermikkie vinden dit leuk.
  15. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Je zou bijna denken dat ze daar betaald krijgen om Farmerama te spelen xD

    Maar het voordeel wat ze daar wel hebben is dat ze nog steeds een eigen munteenheid hebben, waardoor bijvoorbeeld het mega oogstpakket van 14,99 in Hongarije omgerekend maar 7,53 kost en de maandknechten maar 5,01 euro :oops:
     
    -freedom5555- en farmermikkie vinden dit leuk.
  16. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Gefeliciteerd aan iedereen die het gelukt is in de top te blijven, blijft toch elk jaar weer een spannende wedstrijd :)
     
    Boeretrien1 en farmermikkie vinden dit leuk.
  17. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Wat vrij logisch is dat de prijs daar anders / lager is. Ga maar eens opzoeken wat men zo ongeveer per maand aan salaris ontvangt.
    Daar wil je niet mee ruilen.8)

    Allemaal gefeliciteerd met jullie behaalde resultaten in de top der toppen ofzo iets xD
     
    Boeretrien1 en farmermikkie vinden dit leuk.
  18. boesje46

    boesje46 Forum-commissaris

    Dank je wel voor de snelle boeking van de prijs die ik behaald heb .
     
  19. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Inderdaad een snelle boeking van de gewonnen prijzen. Ben er zeer blij mee.:p
     
  20. mmans

    mmans Forum-hertog

    Hier ook mijn prijsjes al binnen :) Helemaal blij mee :):)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.