Praatgroep: Herberg "Bij het grote Doolhof"

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 23 Augustus 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fablim

    fablim Oudgediende

    :D Ik las ook weer met mn ogen half dicht ofzo, ik las 'hoor' ipv 'hoop'
     
  2. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    De toverboom en burencadeau waren ontsnapt uit de FAQ maar staan weer op de goede plaats. Het nieuwste veld op Bahamarama (kristalwaterval) doet volgens de gegevens vanuit BP en testen nog niet mee.
     
  3. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Bedankt. Dat scheelt toch weer een stuk.
     
  4. neoshaydie

    neoshaydie Gelegenheidsauteur

    Als iemand een goede route heeft, zou je dat dan misschien willen delen?
    Ik ben hier zelf niet zo goed in namelijk :oops:
    Bedankt alvast!
     
  5. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Je moet zelf een keuze maken wat je de leukste prijzen vind, waar je het eerst voor wilt gaan.
    De sieritems zitten bijna allemaal op de oppervlakte, de wolkenrij en het laatste sieritem bij de blauwe trap.

    Bij de rode trap naar beneden zit een schatkist die iedere 12 uur 6 supervoer geeft, interessant om zo snel mogelijk voor te gaan, op het eind heeft het weinig nut meer. De gele trap zitten nog wel 4 raadselbomen beneden, maar niet de nieuwste en de ep uit de schatkist vind ik iets minder interessant. Die doe ik dus aan het eind wel.

    Om de wolkenrij te kunnen activeren ben je alle 1100 drops nodig. Je bent geen drops nodig voor iets anders dan de sieritems en de wolkenrij, dus kun je zolang je nog niet in de buurt zit van de 1100 drops het beste kiezen voor de schatkisten die je het meest interessant vind.

    Je kunt ruim 2500 eventgewas per oogst krijgen als je voldoende ruimte maakt. Dat is na de startvoorraad 10x oogsten, de eventgewassen mogen dus geen probleem zijn. Hoe sneller je die deze keer klaar hebt, hoe meer je aan de schatkisten hebt. Ik ga dus zo snel mogelijk de hoofdlampen maken.

    Helaas kan ik morgen pas later beginnen. Mijn zoon is jarig en ik verwacht overdag bezoek.
     
    rikmark, blackscorpion64, eevee60 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. neoshaydie

    neoshaydie Gelegenheidsauteur

    Heel erg bedankt coco1968, ik ga dan nog even bedenken wat ik het beste kan doen.
    De wolkenrij ziet er namelijk heel leuk uit!

    En gefeliciteerd alvast met je zoontje!
     
  7. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Lieve boertjes en boerinnetjes de plattegrond is al in de maak ik hoop hem vanavond online te kunnen zetten dan kunnen jullie zelf makkelijk de route bepalen.
     
    ienemienie, rikmark, dutchie47 en 7 anderen vinden dit leuk.
  8. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    ik ga als eerste naar 12, de kist vol bomen. Misschien heb ik geluk en krijg ik een pimpernootboom tijdens het event. :inlove:
     
  9. LadyFamerieke

    LadyFamerieke Forumkoning

    Heb ik me daar potvolblommekes bijna alle dozen en ladders in questen gedropt, zal je net zien.
    En de Hitsingle werkstal heb ik ook niet en daarom net even 40 gekocht. Ben weer blut (met de andere 20 hoop ik weer binnen te lopen).
    Ga wel mee doen en ik zie wel waar ik strand. Bedankt Coco1968 voor het uitrekenen dit scheelt me weer werk.
    Nu even de ladders en dozen met supervoer versnellen.
     
    HannyBalleke, owl., ienemienie en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. voesje

    voesje Oudgediende

    Ik ben dit weekend weg maar ga een poging doen om zoveel mogelijk binnen te slepen....Zal geen wolk worden maar alles is meegenomen.
     
    mamiagk, eevee60 en daisy17858 vinden dit leuk.
  11. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Dank je wel coco weer snel uitgerekend lekker hoef ik het niet te doen.
    Gefeliciteerd met je zoontje ;)
    Gr Tineke
     
    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  12. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Hij zou het moeten lezen, voelt hij zich in ieder geval niet gefeliciteerd. Ik heb een echte puber die me voorbij gegroeid is. Hij wordt morgen 15. Tijd van zoontje is voorbij. Morgenavond moet hij werken, vandaar dat ik ook weet dat ik dan wel kan spelen.
     
    rikmark, blackscorpion64, eevee60 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Het lijkt me een leuk event, echter de laatste tijd bezig geweest met de questen in de coop.
    Dus niet alle producten meer op voorraad.
    Heb net even gekeken en de werkstallen neergezet.
    Nog nodig: brandkranen 16, dozen 8, hitsingels 4, ladders 20, rijlessen 11.
    De markt is hier zo goed als leeg en bij de producten waar nog iets staat rijzen de prijzen de pan uit.
    De rest kan gelukkig zo ingeleverd worden.
     
  14. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    _Jeanie_, boemer49, pipelepo en 9 anderen vinden dit leuk.
  15. riekje111

    riekje111 Forumkenner

    daisy17858, blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  16. fablim

    fablim Oudgediende

    Ah, dank je wel Klaartjuh, dan is dat in elk geval duidelijk
     
    daisy17858, blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  17. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Ben al een miljoen rijker door mijn overige producten te verkopen, event nu al een succes en moet nog beginnen!
     
  18. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Opa sluit hierbij aan.
    Alles ruim op voorraad dus eventjes wat centjes verdienen op de markt ;)
     
    eevee60, rikmark, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    ik ga op zoek naar een andere markt iemand bij mij heeft alles voor woeker prijzen erop gezet:music:
     
  20. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Zodat je die ook vol kan zetten met woekerprijzen....:p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.