Praatgroep: Herberg "Bij het grote Doolhof"

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 23 Augustus 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Hier zojuist de laatste eventgewassen gezaaid. Nog 35 drops te gaan, die hoop ik vanmiddag om 5 uur ook bijelkaar te hebben.

2. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Hier nog best veel drops , volgende keer maar weer rozen voor de nacht.

kimmie2012 en daisy17858 vinden dit leuk.
  3. -Coco1968-

Op het andere account moet ik ook nog ruim 360 drops. Daar zijn vanmiddag de eventgewassen ook klaar. Met als voordeel dat alle kistjes ook open zijn. Dat is bij dit event misschien wel nuttiger dan zo snel mogelijk de drops hebben.

eevee60, kimmie2012 en daisy17858 vinden dit leuk.
  4. rikmark

rikmark Forum freak

Boven de grond klaar, onder de grond alleen nog de wolkenrij maar geen drops genoeg...nu lange gewassen erop om de resterende drops te scoren.

5. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Daacht dat ik nu nog 1 rondje moest maar wss 2. De laatste is dan 2 veldjes op de bahama

6. Toos123

Toos123 Junior expert

Leuk dat iedereen zover gekomen is.:D
    Ikzelf helaas niet. Wel de gewassen lekker kunnen laten groeien maar geen of weinig producten van de werkplaatsen.
    Dus ik ga maar voor de punten en een level hoger in het spel.
    Veel plezier en succes nog allemaal.:)

eevee60, kimmie2012 en daisy17858 vinden dit leuk.
  7. -Coco1968-

De producten worden al weer goedkoper. Met een beetje handelen moet dat wel gaan lukken. Alles is te koop voor BD.

8. matthi2806

matthi2806 Forumleerling

dag iedereen, ik loop vast op drops. wie wil mij helpen a. j. b. ?
    matthi2806

eevee60 en kimmie2012 vinden dit leuk.
  9. Toos123

Toos123 Junior expert

Klopt Coco1968 maar ik moet zoveel producten kopen dat ik dat eigenlijk niet waard vind.
    Geeft niet hoor......ik ga gewoon voor de volgende Queste;)

eevee60 vindt dit leuk.
  10. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Nog 168 drop items te gaan.
    Nog 42:41 uur op de klok.
    Dit zou geen probleem moeten zijn.
    Veel succes allemaal met de laatste loodjes.

catootje65, Daxter1966, rikmark en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. kimmie2012

kimmie2012 Forummeester

jeetje wat gaan jullie allemaal snel. ik heb vandaag een beetje weinig tijd gehad. maar moet nu nog 355 drop items voor de wolkenrij met items. nu anjers erop gezet zodat t morgen misschien even een flinke duw de goede richting in krijgt. vind dit wel een erg leuk event. alleen door de hoeveelheid producten ben ik nu wel blut haha maar weer even wat markt gewassen kweken na dit event xD

daisy17858, eevee60 en Toos123 vinden dit leuk.
  12. Geertrui59

Geertrui59 Forum-expert

Ik heb gisteravond pas een klein beginnetje kunnen maken, en vandaag nog niet veel kunnen doen. We hebben hier in Ede de Edese4daagse achter de rug, waarbij zowel mijn man, onze jongste zoon, als ik vrijwilliger zijn. De mannen hebben de 20km routes uitgezet en later weer de pijlen opgehaald, en ik was druk op de start en finishlocatie. Daarom deze week geen tijd voor mijn boerderijtje. Hebben jullie tips wat de belangrijkste of de leukste prijsjes zijn om alsnog mee te pakken? Zonder al te veel moeite graag, want ik voel me een aardig duf konijn.

janniekwak, daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  13. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

De eerste 9 vakjes moeten op volgorde, daarna kun je kiezen. Ik zou de kisten links laten liggen want deze kun je om de zoveel uur openen en daarvoor is de tijd niet meer echt aanlokkelijk. Dus zou gewoon starten en kijken waar je strand. Zou nog wel even je XL bomen in de trein zetten, komen leuke dingen uit!

Moet zelf nog 349 drops voor het laatste sieritem, de staak en de andere 2 zijn binnen. Als ik klaar ben ga ik alle stallen en stekjes eens opzetten, ben benieuwd!

eevee60 en daisy17858 vinden dit leuk.
  14. kimmie2012

kimmie2012 Forummeester

• flooden is niet toegestaan. Het gebruik van 1 of 2 smilies is voldoende
    bomen kisten open gemaakt : chocoladewingerd en een pimpernoot!!!! xD:inlove:knip t is hier feest!!

Laatst bewerkt door moderator: 28 Augustus 2017
    daisy17858, eevee60, riekje111 en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Het bomen kistje doet het hier goed. Heb inmiddels 3 bomen mogen uitpakken: chocoladewingerd, rode anjour-peer en een rollinia. Allemaal bomen die ik al had maar wel ik erg blij mee bent.

Heb nog best wat eventgewassen nodig om het event af te maken, nog ruim 3.000. Word best wel veel gevraagd vind ik persoonlijk.

daisy17858 en farmermikkie vinden dit leuk.
  16. rikmark

rikmark Forum freak

Ahhh.....na rozenbottels geoogst te hebben 14 drops te kort :wuerg:
    Nu voor de nacht Anjers erop gezet.

17. Katinka1700

Katinka1700 Forum-hertog

Nog 4450 eventgewassen en 200 dropitems te gaan. De gewassen lukt me morgen wel, voor de drops zal ik waarschijnlijk wat met rozen moeten werken.

daisy17858, eevee60 en kimmie2012 vinden dit leuk.
  18. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Er staan nog 2 laatste velden met eventgewassen, die zo klaar zijn. Daarna nog 225 drops te gaan. Op het 3e veld staan de rozenbottels al op.
    Het eiland is al helemaal terug omgebouwd. Bomen en stallen erop en verder ook lange gewassen voor de drops.

19. kimmie2012

kimmie2012 Forummeester

nu nog 336 drops te gaan en nog 38 uur op de teller. Denk toch wel nog een eind te komen om de wolkenrij en items binnen slepen. Nu anjers en protea erop dus morgenochtend weer flink wat dropjes erbij denk ik. Gewassen heb ik genoeg voor de wolkenrij dus verder de dag rozen erop. zou toch goed moeten gaan toch?

daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  20. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Nog 49 drops en dan is het event klaar .
    Dat gaat morgen wel lukken .Straks maar weer trosgierst opzetten .

daisy17858, rikmark, eevee60 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.