Praatgroep - Hemels gebak

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 4 Juli 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dorinegianni73

dorinegianni73 Gelegenheidsauteur

is er iets dat je kunt zetten om meer drops te krijgen?zit nu in de helft maar denk dat ik het niet haal in 2 dagen

knoepertje, jolanda13 en Borkie vinden dit leuk.
  2. joke1948

joke1948 Forum-baron

Ik zet smorgens en savonds op de hoofdakker Hortensias, veredeld.Met levenselixer en Levensbron. op de woelige wei het event gewas.Hier komen geen drops.

knoepertje, jolanda13 en Borkie vinden dit leuk.
  3. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Ik had vanmorgen 174 DI van het veld krokussen. Met nog 48uur op de klok en 191 DI op voorraad heb ik nu weer krokus er op staan, maar morgennacht gaat het eventgewas er op. Vandaag veel niet thuis geweest en dus helaas een oogst of 2 gemist.

Ondanks het vele molen draaien nog geen bonus mogen draaien. Wellicht dat ik morgen zelf een bonus in zet ;)

Borkie en jolanda13 vinden dit leuk.
  4. Mazzelaar! Ik heb heel weinig drop items! Ga t niet halen

Borkie, knoepertje en jolanda13 vinden dit leuk.
  5. jolanda13

jolanda13 Teller

ik heb de wolkenrij net gehaald.
    nu kijken of ik de laatste stap ook nog kan doen

Borkie, knoepertje en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  6. nientje1950

nientje1950 Forum-commissaris

Hier ook de wolkenrij net binnen . We hebben nog 32 uur voor het laatste sieritem. ben benieuwd.:)

Borkie en jolanda13 vinden dit leuk.
  7. BoerAnnelies

Nou lekker dan, spel blijft maar draaien en draaien en draaien. Heb het gewas op het land met moeite maar de SM pakt hij nu niet... zucht

Borkie en knoepertje vinden dit leuk.
  8. Vitani94

Vitani94 Forum-expert

Als je al (bijna) voldoende gewas hebt zou je kunnen gaan voor de gewassen die de meeste EP per uur opleveren of zo veel mogelijk EP per veld als je je klaarmaakt voor de nacht, dat is wat ik nu aan het doen ben.

Hopelijk gaat het spel zo weer beter laden, want zo gaat er niets kunnen gebeuren.:cry:

Borkie vindt dit leuk.
  9. nientje1950

nientje1950 Forum-commissaris

Hier kom ik niet op de farm.

Borkie vindt dit leuk.
  10. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

ben wel op het scherm met dansende schaapjes in de kruiwagen heb je ook niets aan

Borkie vindt dit leuk.
  11. gmeel

gmeel Forumbeginner

instal versie, eindelijk binnen, net veld 0 half geoost, veld 1 wil niet, daarna weer naar veld 0 en deze was netjes half geoost.
    geen drop items!!! na oogst

boot werkt wel, maar dan ander veld werkt niet, alleen veld 0 werkt.
    molen toevoegen werkt ook niet.
    net 2 veldjes gezaaid: zelfde product, en water: 1 veldje geen kortere tijd, ander veldje wel kortere tijd.

2de account browser versie die lukt niet echt 88%

Laatste bewerkt: 10 Juli 2023
    Borkie vindt dit leuk.
  12. stelhoeve

stelhoeve Forummeester

Hier blijft hij hangen op 45%.

Borkie vindt dit leuk.
  13. BoerAnnelies

Echt bagger, maar goed om te weten dat ik niet de enige ben. Heb al een andere laptop gepakt, maar daar kom ik er niet eens mee in.
    Helaas, heb een bonus aanstaan zodat ik 6 per veld krijg, had net stol en witte onschuld gegeten en wilde er suzi overheen gooien. Dan had ik namelijk om 22.30uur een mooie oogst.
    Maar nu...

Borkie vindt dit leuk.
  14. Yzaura

Yzaura Forum freak

Oh, gelukkig, ik ben niet de enige!

Borkie vindt dit leuk.
  15. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

16. gmeel

gmeel Forumbeginner

nieuwe inlog poging: helaas wit scherm

Borkie vindt dit leuk.
  17. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Lees even de link die ik bij reactie#75 heb geplaatst.

Borkie vindt dit leuk.
  18. WilmaV

WilmaV Forumleerling

Pfff, het is me eindelijk gelukt om weer in te loggen, maar helaas gebeurt er helemaal niets: oogsten werkt niet, veld wisselen lukt niet en doorlinken naar het contactformulier van support gaat ook niet :(
    Ik had 2 velden met eventgewas met supermest klaar aan het begin van de avond, zodat ik vanavond nog 2x eventgewas kon maken en dan voor de nacht een lang gewas erop om de broodnodige drops te bemachtigen.

Dus 400 supermest voor niets gebruikt en zeker 320 dropitems misgelopen (uit 2x eventgewas en 1x lang gewas)
    Ik klaag niet snel, maar ben nu 'not amused' >:(

Borkie vindt dit leuk.
  19. Vitani94

Vitani94 Forum-expert

Ik heb eindelijk veld 0 kunnen oogsten en klaarmaken voor de nacht, ik heb niet kunnen zien of ik dropitems kreeg want nadat ik water probeerde te geven viel de server er helemaal uit. Ik hoop dat dit morgen als ik wakker word weer allemaal voorbij is en dat de dropitems als compensatie makkelijker uit de grond gaan komen.

Borkie vindt dit leuk.
  20. popje4

popje4 Levende forumlegende

tja alles ligt er uit he....jammer van mijn twee bonus....met meer oogsten ....

Borkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.