Praatgroep - Hemels gebak

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 4 Juli 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anita-144

anita-144 Regelmatige auteur

Verhip... ik zie nu pas dat ik bomen had moet neerzetten voor de drops....
    Nou ja, maar even kijken hoe het gaat en wat het gewas zelf dropt...

jolanda13 en Borkie vinden dit leuk.
  2. thea1963

thea1963 Forum freak

De di's die de bomen geven als je ze op de woelige weide had gezet (in principe zet je er nu eventgewassen neer) die gaven alleen maar di's (klokje) waarmee je wat meer tijd hebt om de minigame te spelen, de roze doos krijg je alleen maar als di van de hoofdakker

Laatste bewerkt: 5 Juli 2023
    jolanda13, Boeretrien1 en Borkie vinden dit leuk.
  3. anita-144

anita-144 Regelmatige auteur

Ow.... Met een beetje geluk heb ik die helemaal niet nodig... Dan valt de schade mee ;)

jolanda13 vindt dit leuk.
  4. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Gezien ik nooit meer voorbereid, maar standaard lange gewassen zet met in de hoekjes hier en daar bomen heb ik net 95 taartdozen binnen gehaald met het oogsten. Dat gaat dus nog knap lastig worden vrees ik.
    Ik ben wel van plan om deze te halen. Vind het taartjes bakken altijd leuk om te doen (wel met mobiel in de aanslag).

Zijn er nu al tips over hoe ik dit event het beste kan halen zonder heel veel extra's in te zetten?

5. thea1963

thea1963 Forum freak

Hier heb ik op de hoofdakker maar hortensia neergezet, heb geen zin om nog extra met 1.000 tot 1.200 SM te moeten gaan smijten om de wolkenrij te kunnen halen, maar even kijken wat ik voor oogstbonussen ga inzetten dit event om de eventgewassen binnen te harken.

Voor de wolkenrij heb je minimaal 71 spelletjes nodig, dat zijn 26.980 eventgewas en 2.272 di's ( de di's om het molenproduct te maken komen alleen vanaf de hoofdakker), als je dit event wilt halen dan s'nachts lange vereeldeelde gewassen zetten op de hoofdakker en eventgewassen op de woelige weide en tijdens het event oogstbonussen gebruiken of draaien aan het rad voor de eventgewassen :oops:

6. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Helemaal mee eens is gewoon niet te halen van maar 1 veld brrr

7. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ik heb een leuke meevaller voor jullie: je krijgt voor drie correcte taarten 60 punten in plaats van 45.

Uit de Engelse faq: [​IMG]

Ik heb het niet tot op de cent uitgerekend, maar als je die eerste 180 punten bij elkaar hebt moet je nog 47 spelletjes en dat is 15 keer oogsten. Moet je wel elke keer maximaal scoren maar dat is met de telefoon in de hand niet zo'n probleem (vind ik dan).

Laatste bewerkt: 6 Juli 2023
  8. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Dat word dus kinderarbeid voor de molen ;)

9. marknicole

marknicole Forum-overlever

Fijn om te horen.

10. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Het eventgewas dropt waardeloos helaas, vannacht met lang gewas wel wat drops binnengehaald maar nu van 1 veld 56, hard werken dit event.;)

11. kakelot69

Ik ga gewoon verder met eventgewas. Daar ben ik (op basis van 4 oogsten per dag) zondagavond mee klaar en dan is er nog best wat tijd om de ontbrekende drops uit de grond te stampen. En mocht het allemaal helemaal niet willen kan ik altijd nog een rondje sm doen op de veredelde krokussen, maar ik verwacht niet dat dat nodig gaat zijn.

jolanda13 en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  12. thea1963

thea1963 Forum freak

Dit is inderdaad een meevaller, ik wacht hier nog met molenproducten maken dus kan het zelf niet checken maar dan hebben we voor de 3000 punten minimaal nodig:

20.900 eventgewas (17 oogsten van je beide velden met kwartakkers, zou s'nacht op de hoofdakker een lang vereedeeld gewas zetten)
    1.760 di's (nog steeds veel van maar 1 veld :oops: )

Ja xD

13. kakelot69

Ik heb het al gecheckt en ik krijg inderdaad 60 punten voor drie taarten.

Oh en nog een meevaller: in de faq staat dat je voor iedere correct uitgevoerde opdracht 10 stermuntjes krjigt of een ander prijsje, maar je krijgt de 10 stermuntjes altijd en dan nog één van de andere prijsjes erbij.

jolanda13 en GerwinenElise vinden dit leuk.
  14. jolanda13

jolanda13 Teller

al met al word het een zware kluif,
    ik hoor hier over veredelende gewassen neer zetten,
    nu heb ik de anjers bijna helemaal veredeld ,
    welke kan je dan het beste er van gebruiken,
    sorry snap er geen snars van

Laatste bewerkt: 7 Juli 2023
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  15. popje4

popje4 Levende forumlegende

tja hier al heul veel plantjes over de 6000 helaas veel te weinig dropjes die komen toch echt voor geen meter uit de grond/bomen....heb er nu 17 hahahaha das niet echt in verhouding...

16. Boeretrien1

Boeretrien1 Keizer van het forum

Jolanda,
    Als je van de anjers de SM liefde erin zet met supermest, dat zijn die groene druppels met het tijdklokje erbij) en je zet er een stol en een witte onschuld bij aan dan duurt het gewas nog maar heel kort. Ik weet zo ff niet hoelang de tijd dan nog is. Je kunt er even 1 op een veldje proberen.
    Als je de speciale wolkenrij hebt en die er ook bij aan zet zijn de anjers meteen klaar.
    Succes ermee.
    En dan op naar het volgende gewas dat je kunt veredelen met die SM liefde van 25% want daar gelden dan dezelfde regels voor.

17. jolanda13

jolanda13 Teller

hoi Boeretrien1,laat ik nu net de laatste 3 nog niet veredeld hebben,dus de eerste 6 wel,en welke wolkenrij bedoel je dan.

Boeretrien1 vindt dit leuk.
  18. thea1963

thea1963 Forum freak

Hier afgelopen nacht weer hortensia op de hoofdakker gehad en heb nu 7.760 eventgewas en 868 di's

19. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Dat wordt inderdaad vannacht lang gewas erop. Ik heb genoeg gewas voor 10 spelletjes, maar mis de drops.

20. Boeretrien1

Boeretrien1 Keizer van het forum

Wolkenrij oogstfeest 2014, die met o.a dat kanstanjepoppetje

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.