Praatgroep Helemaal dol op dieren

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 23 Mei 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik dacht al buur, daar is een prijs gewonnen. Zag de slingers hangen en de vlag hangt uit.xD Toch mooi 2 kippen per keer. :music:
     
  2. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Ik heb alle 3 de dieren tot fase 6 ingeleverd. Vind het voldoende zo.
    De baby boom is ook niet meer wat het was. Vroeger kreeg je altijd leuke overslagen, maar nu niet meer. Jammer, zo is de pret eraf. :'(
     
  3. Lieve

    Lieve Halfgod

    ja wacht ik speciaal op de baby boom maar zo schitterend is die niet meer zoals bij introductie toen sloeg hij toch geregeld over en al eens een jackpot maar nu triestig
     
  4. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Is al tijden zo. Vroeger wel eens jackpot gehad en leuke overslagen. Maar nu is het extra basisdier of extra fokdier van hetzelfde en zelden een rang omhoog. Hoogste uitschieter was uit normaal de 5e rang gekregen en dat was dus 1x op de meer dan 200 fokken. Vind ik niet leuk op die manier is Baby boom niks spannends meer. Juist leuke overslagen deed je het voor dat was leuk. Dit niet.
     
  5. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Het event was de 1e dag klaar, en bij de kleine boerderij is 1 x level 8 en 2 x level 6 gehaald. Schrapen voor het supervoer, maar het is weer gelukt :)
    Beginners (nou ja, level 80 inmiddels) kunnen toch leuk meedoen aan de events.
     
  6. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Maar liefst 2x roze stallen waarvan mijn 1e voor Baharama! Leuk toch! Verder niet veel spannends. Nog steeds geen Axlotl, Bizon, Hertje en andere nieuwe dieren. Maar maakt niet uit, komt vanzelf! Ik ben altijd blij ermee haha vind het altijd leuk! :D

    Uitslag stallen en stekjes van dit event:

    Konijn roze! :inlove:
    Kameleon oranje
    2x vos geel

    Perzische zijdeboom
    Den xxl
    Duindoorn xl en xxl
    Jeneverbes xl
    Zwarte Wily xl
    Olijf xxl
    Kwee xxl

    Cashewnoot xxl
    Wampi xl

    Panda roze :inlove:
    Panda oranje
    Miereneter
    Luiaard classic ++
     
  7. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Rolde bijna van mijn stoel, bij de bomen 5 mooie:inlove:

    2x blauweregen , had ik al wel maar 2 extra is nooit weg.
    2x Perzische zijde boom , had ik nog niet:inlove:
    1x sequoia , ook helemaal nieuw:inlove:

    De stallen niets bijzonders maar de bomen maken alles goed.
     
  8. jannieke72

    jannieke72 Gelegenheidsauteur

    Een leuk event. Al veel leuke prijzen binnen gehaald. Voor de eerste keer tg's gekocht, en het gaat direct mis. Het is niet bijgeschreven.:( Hopelijk wordt dit snel hersteld, zodat ik nog sv. kan kopen. Heb het vanmorgen gemeld bij Support, nu hopen dat ze snel reageren.
     
    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  9. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Ik kreeg een roze aap :inlove: Die had ik nog niet! En ook een chocoladewingerd, had ik ook nog niet:D
     
  10. boogschuttert48

    boogschuttert48 Forumleerling

    Waar kan ik de bokshandschoenenfabriek vinden?
     
    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  11. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    In het kistje bij alle stallen op de farm. Je kan ook bij werkplaatsen kijken
     
    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  12. boogschuttert48

    boogschuttert48 Forumleerling

    Dank je voor je reactie maar daar staat hij niet bij. o_Ok niet na opnieuw inloggen
    Upgrade ook niet. Berichtje naar support gestuurd, afwachten maar.
     
    Laatste bewerkt: 27 Mei 2017
    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  13. Wiendslipper

    Wiendslipper Forumbeginner

    Iedereen in de voetbalwereld is enthousiast over de prestaties van dit jonge team. Maar jij bent een echte kenner, jij weet het beter.
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  14. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Vond het weer een leuk fokevent met mooie nieuwe stallen en heb zelfs op mijn tweede account de pinguïn binnen kunnen slepen! Ben daar wel door mijn SV heen, dus dat wordt weer sparen:wuerg:xD
     
    Sanham, Daxter1966, annigjen en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. kabouterboer666

    kabouterboer666 Forumleerling

    Even off topic: Mocht iemand nog een buur ergens nodig hebben, op dit account heb ik nog plek voor een aantal buren. Dagelijks probeer ik hier te zijn en dus een cadeau te sturen.

    Fokevent is hier klaar, heb ik helaas geen kameleons meer en ook amper SV. Heb de bokhandschoenen binnen gehaald, de rest red ik helaas niet :(.
     
    eevee60 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  16. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik heb op mijn 2e account eergisteren de lychees vrijgespeeld, gauw voer gemaakt en een paar oranje stallen opgezet, maar dat schiet natuurlijk niet op. Ik had 11 roze badges gekregen bij de andere fokken, en ik hoopte voldoende waarde te krijgen om dan toch de eerste 2 fases in te kunnen leveren.
    Vervolgens gisteren toch een stel kameleonverblijven erbij gekocht en gisteravond de anaconda ook nog vrijgespeeld.
    Vandaag tot 2x toe kameleons bijgekocht om daar mee te fokken, anaconda's heb ik gekocht om in te leveren voor de eerste fase.
    Ondertussen probeer ik nu voldoende te fokken voor de laatste ronde. Het lijkt erop dat dat gaat lukken.
    Natuurlijk helemaal blut, vandaag eerst behoorlijk gewassen verkocht om voldoende BD te hebben om nog meer kameleons te kopen.
    Maar ik vind de stallen wel de moeite waard.
     
    DarkDevilDude, eevee60, Sanham en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. LadyFamerieke

    LadyFamerieke Forumkoning

    Alles ingeleverd, heb alles binnen. Yep het is eigenlijk te duur en normaal doe ik dat dan niet, maar ik was in een jolige bui en dacht ach wat kan mij het bommen, deze keer zijn ze van MIJ! Bham, zo das effe lekker! Maar nu even rust met die events he, tjonge jonge kan het bijna niet meer bijbenen. Trouwens ook nog 2 leuke boompies gewonnen die ik nog niet had.:music: Klinkt alsof ik een zonnsteek heb of zo....8)
     
    DarkDevilDude, eevee60, schaapje52 en 7 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.