Praatgroep Helemaal dol op dieren

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 23 Mei 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boesje46

    boesje46 Forum-commissaris

    Het helemaal dol op dieren event afgerond .
     
    blackscorpion64, eevee60 en farmermikkie vinden dit leuk.
  2. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Hier ook event afgerond - nu de molen weer op topsnelheid aan.
     
    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  3. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Hier druk aan het fokken. Heb de 4 brulapen die ik nodig had voor kastelen in het zand binnen. Die kan ik afvinken. Nu hard aan het werk voor de dansende panda's en de mummie kamelen :(.

    Kreeg net uit 4 wollige scharkens (2de dier van de koekoek) een arbeiderskoekoek en later nog 2 x een punky. Dat zijn mooie uitkomsten!

    En uit 4 gewonen kreeg ik een heldenkoekoek :).

    Zoujuist weer 45SV uit de quest weten te halen van de koekoeks. Komt eindelijk een einde in zicht :)
     
    Laatste bewerkt: 24 Mei 2017
  4. stroopje1

    stroopje1 Actieve auteur

    Ik vond in eerste instantie de in te leveren tegenwaarde aan (fok)dieren wat veel, maar als je van de vogels en zoogdieren de sterren bekijkt vind ik het best snel en makkelijk verdient.

    Van de zoogdieren en vogels is zelfs voor de gemiddelde beginneling t/m stap 4 goed haalbaar.
     
  5. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Helaas geen enkele badge van de reptielen gehad bij de vogels en zoogdieren, daar nu de fokstallen mee gevuld. Ik heb zonder nadenken het fokhotel ook met zoogdieren gevuld, daar nu 26 van over. Van de vogels had ik met een volle stal eerst een paar te weinig, maar na het fokken met de zoogdieren had ik er eentje over. Voor de verandering een 3-uurs coupon geactiveerd, krijgen we tenslotte ook terug bij dit event. Roze gelei en parfum genoeg, dus straks ook bijna klaar met het event, ligt eraan hoeveel kameleons ik terug krijg, ik ben er nu helemaal door. Op mijn hoofdaccount. Op de andere doe ik het met de hand en een stuk rustiger. Weet daar nog niet of ik wel voldoende dieren heb, en weet ook niet goed waar ik mee wil fokken.
     
    blackscorpion64, DarkDevilDude en eevee60 vinden dit leuk.
  6. -elvira101-

    -elvira101- Forum-expert

    hier afgerond tot de basisstal verder kan ik niet want dan heb ik niet genoeg supervoer voor.
    In totaal heb ik 7 keer een extra badge gekregen dus 7 keer minder hoeven fokken.
    Nu precies alle badges op dus ik had het goed ingeschat.
    Nu weer voer gaan sparen voor een volgend fokevent.
    Iedereen die nog bezig is succes
     
  7. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Bier bijna klaar. Moet nog 10 donderblauwe badges hebben. Die heb ik met een paar min
     
  8. pino460

    pino460 Forum-hertog

    Het het event ook afgerond .
     
  9. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Heb je zo'n dorst, dat je aan bier denkt? xD
     
    blackscorpion64, Batsheba, annigjen en 7 anderen vinden dit leuk.
  10. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hier ook afgerond tot de basisstal, mijn molentje staat weer op volle toeren te draaien, de molen draait momenteel zoveel ik heb de lagers al moeten vervangenxD
     
  11. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Deze farm alles klaar en op de andere nog 14 badges van de reptielen nodig, helaas is daar mijn supervoer op maar heb wat tg gespaard en morgen maar eens kijken of het genoeg is voor het kleinste pakket en dan heb ik daar de basisstallen gehaald.

    Ben weer mooi verder met de panda's, ik heb nog 2 circuspanda's nodig en dan is de quest kastelen in het zand ook af.
     
  12. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Hier het event helemaal klaar. Heb nog 1 dansende panda nodig en helaas geen mummie gekregen. Dat word nog een lang project. Gelukkig valt ie onder zoogdieren, dus in de toekomst kan ik mij daar mee bezig houden.

    Heb nog 10 badges van de zoogdieren over, wilde graag de dansende panda's bij elkaar krijgen, maar toch niet gelukt.

    Event technisch zou het mij dus 616 SV hebben gekost.
     
  13. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Hier van 132 keer fokken een extra badge:eek:

    @Opa dat is jammer.
     
  14. rikmark

    rikmark Forum freak

    Vogels en zoogdieren klaar, nu alle kamers bezet van het hotel met kameleons :p over een uurtje klaar en inleveren maar.

    Makkelijk zo'n fok event :music:
     
    blackscorpion64, eevee60 en leni1955 vinden dit leuk.
  15. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Lol Zie nu pas dat ik bier had neer gezet in plaats van hier:music:
     
    blackscorpion64, eevee60 en leni1955 vinden dit leuk.
  16. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Bier? Raar bier hoor met blauwe badges. xD

    Hier van alles stallen de basis af. Ga nu kijken of ik bij de vogels de rode stal kan halen. De Pinguïn dus, die is wel errug leuk. De andere 2 laat ik maar lopen of ik moet veel andere badges krijgen dat ik daar niet zoveel hoef te fokken. Anders komen deze 2 rode ooit misschien nog wel een keer op de trein.
     
    blackscorpion64, eevee60, annigjen en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Ik heb het ook af. Het is ergens niet helemaal goed gegaan. Ik heb 22 zoogdierenbadges en 35 reptielenbadges over.:oops:
     
  18. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb de rode Pinguïn ook binnen. :inlove: Helemaal blij. Van de zoogdieren nu 11 badges over en de reptielen 7 badges over. Deze kreeg bijna allemaal in de laatste ronde fokken voor de Pinguïn. Voor de zoogdieren totaal nodig 35 dus dan zou ik nog 24 x moeten fokken en bij de reptielen is er 25 nodig, dan nog 18 x keer moeten fokken. totaal fokken 42x fokken is 84 sv. Krijg er dan nog 8 dus dan nog 76 sv nodig voor de 2 rode stallen. Misschien iets minder als je nog een paar badges krijgt. Ik heb de molen weer aangezet voor 72 uur sv draaien, dat is 8 sv. Ik denk er nog even over na, misschien as weekend nog wel een BBD. xD
     
    blackscorpion64, Batsheba, eevee60 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. marliza1

    marliza1 Forum prof

    Hallo, klopt het dat ik geen schildpadden kan fokken?
    Of heb ik iets gemist?
     
    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  20. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.