Praatgroep Helemaal dol op dieren

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 23 Mei 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik heb al mijn gekleurde kameleons opstaan (24) en laat die ook opstaan, en dan kijken hoever ik kom.
     
  2. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Bedankt voor het uitrekenen dit moet zeker lukken met mijn voorraadje kameleons. Dan alleen nog de badge's.
    Weet iemand ook toevallig of er een rekenhulp is voor fokdieren. Kan wel vinden voor gewassen, dieren etc.
     
    rikmark, eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  3. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Ik ga er ook weer helemaal voor. Weer 3 nieuwe stickers -.- Ik heb geen plek meer in mijn fotoalbum!
     
    eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  4. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Ik heb 415 SV dus moet keuzes maken .Als je tot en met fase 6 inlevert heb ik volgens mij 230 badges nodig en 460 Sv .
    Hopend op overslag en extra badges is het misschien mogelijk om fase 7 ook nog in te leveren en toch de basis stallen binnen te halen

    Edit ik heb 0 kameleons -.-:wuerg:op voorraad dus laat ik eerst maar es wat stalletjes opzetten
     
    blackscorpion64, rikmark, eevee60 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. klakje

    klakje Oudgediende

    Heb genoeg supervoer. Vorige keer niet meegedaan vanwege te kleine prijzen. Nu ga ik voor alle 3 maar niet alles tot het einde heb niet alle stallen nodig in rood zeker niet de bokshandschoenen, ik hou niet van vechten. Als je alleen meer ep krijgt hoeft het niet meer voor mij.
     
    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  6. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Op deze boerderij dieren en sv genoeg en ga voor alles, op de andere farm maar 370 sv dus kijken wat ik daar uit ga halen.
    Iig ben ik van de partij, weer eens wat anders dan verbouwen en oogsten.
     
    blackscorpion64, rikmark en eevee60 vinden dit leuk.
  7. Sidonia99

    Sidonia99 Regelmatige auteur

    Is er ergens een tabel waar staat welke dieren tot welke categorie horen ?
    Zo te lezen kameleon en anaconda reptiel ? Hoe zit het met de kikker ?
    Vogels en zoogdieren zijn natuurlijk wel duidelijk.
    Met 619 SV zit ik wel goed. Helaas morgen late dienst, dus geen BB voor mij. Ben het weekend vrij dus dan maar knallen.
     
    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  8. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/categorie-indeling-dieren.25828/
     
    eevee60, Sidonia99 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  9. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Oh wat leuk, nieuwe stallen. Ik zal zo eens lezen wat ik allemaal nodig heb en welke stallen ik zo op ga zetten. Heb veel op de trein gezet, maar de laatste tijd heb ik mijn kangaroes ook op staan.

    Heb genoeg kameleons in de schuur, ook aan fokdieren. Maar gezien het het enige fokdier is in die categorie ga ik ze toch maar in mijn fokhotel zetten. Bij de vogels ga ik voor de koekoeks, daar komt namelijk nooit een einde aan en voor de zoogdieren ga ik voor baha fokdieren. Heb nog wat open staan bij kastelen in het zand.
     
    Laatste bewerkt: 23 Mei 2017
    blackscorpion64, eevee60 en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  10. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Ik wil wel meedoen maar te weinig supervoer.
    Dus buurtjes, allemaal kopen en naar opa sturen xD
     
    janniekwak, rikmark, eevee60 en 9 anderen vinden dit leuk.
  11. 1974birdman

    1974birdman Forum-overlever

    jij bent handig ik heb daar nog niet aangedacht
     
    eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  12. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Goed plan maar wij zijn geen buurtjes;) en deze ronde ga ik ook niet kopen, heb genoeg.:D
     
    rikmark, eevee60, -Coco1968- en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  13. -elvira101-

    -elvira101- Forum-expert

    ziet er leuk uit allemaal. heb nu wel genoeg SV om de basisstallen te halen dus we gaan er weer voor!!
    Iedereen succes en hopen op mooie overslagen.
     
    eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  14. 1974birdman

    1974birdman Forum-overlever

    de werkplaatsen zijn weer leuk kan ik toch weer een paar producten extra maken in de stallen die ik nog niet had jammer dat de hangmatten er niet bij zitten en wel de zeilmaker die men met de trein kon winnen en ik het geluk had om er een paar te krijgen
     
    eevee60, Reggaefeeks, -elvira101- en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. omaatje75

    omaatje75 Forum-ambassadeur

    Ja, birdman dat vind ik ook. k Lag in t ziekenhuis verleden jaar.
    Dus kom ik niet meer aan een skateboard en hangmat :cry:
     
    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  16. 1974birdman

    1974birdman Forum-overlever

    skateboard zit nu er bij
     
    blackscorpion64, eevee60 en -Coco1968- vinden dit leuk.
  17. Sidonia99

    Sidonia99 Regelmatige auteur

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik ´bewerk´als je iets toe wil voegen
    Dank je, ik was wel aan het zoeken maar zonder resultaat. Wist dat dit snel zou werken :D
     
    Laatst bewerkt door moderator: 23 Mei 2017
  18. 1974birdman

    1974birdman Forum-overlever

    Het is wel jammer dat de badge van de vorige fok niet bewaard zijn gebleven is voor iemand die dan minder supervoer produceert een mooie gang maker je moet toch tegen waarde inleveren en je moet dan toch fokken
     
    boermars, blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  19. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Je kunt er ook op letten dat je niet teveel fokt. Het doel is om iedereen te stimuleren te gaan fokken, niet om er een nieuw spaarsysteem bij te krijgen.
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  20. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Heb mn fokstal volgezet 30 reptielen, 37 zoogdieren en 65 vogels nu maar zien wat er morgen uit gaat komen.
    Ben benieuwd, iedereen veel succes morgen en laten we hopen op ook nog wat extra badges en overslaan :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.