Praatgroep - Heel Farmerama bakt

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 21 Februari 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Ik wil geen domper op de taartvreugde zetten maar onderschat het maken van de taarten niet.
    Bij de test heb ik tweemaal foutloos gedaan, en de vele andere keren het minimum aantal punten.
    Dus een systeem waarmee je de taart(en) onthoudt lijkt me wel aan te raden.

    Gelukkig is de wolkenrij al aan het einde van fase 1 compleet.
     
    rikmark, voesje, blackscorpion64 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Oeps.
     
    blackscorpion64 en farmermikkie vinden dit leuk.
  3. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Of je bent slecht in memory:pxD
     
    katbla, BoerAnnelies, voesje en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  4. klakje

    klakje Oudgediende

    Oh kan niet rustig aan gaan doen, moet ik eerst peperkoek eten en naam veranderen in snelle jelle.
     
    herma1234 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  5. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Geweldig. Ik had de eerste kookschool over het hoofd gezien en dacht dat we dus een behoorlijke kans op een grijze wolkenrij hadden.
    Ik hoop de wezel te halen, dus het voer ga ik zo aanzetten. En verder zie ik wel hoe het spel gaat, dus maar wel de verlengingstijd gebruiken en eerst oefenen op de andere accounts.
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  6. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Ongetwijfeld.
    Zelfs met 1 taart bak ik er niets van.
     
    eevee60, katbla, duiveltje58 en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. speedy4

    speedy4 Forumleerling

    nu vraag ik me toch af wat is wijs heid doe je alleen de stallen of doe je de up grades er op die geven meer ep
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  8. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    Oei......als zelfs de BA het maar 2x foutloos doet :wuerg:
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  9. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Met upgrades is meer kans op drops.
    Met alles fout kun je met 3x per dag het sieritem oogsten nog steeds de wolkenrij halen.
    Dit lijkt me dus een leuk event voor iedereen.
    Het is ook leuk dat de spelers die wel goed zijn in het spel na de 1000 punten nog oneindig door kunnen gaan.
     
  10. speedy4

    speedy4 Forumleerling

    begrijp ik het nu goed dat je alle punten niet bij elkaar hoeft op te tellen
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  11. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Ik moet het eerst eens zelf aan de lijve ondervinden denk ik want het is voor het eerst dat ik het echt helemaal totaal beslist zeker niet geen ene moer van begrijp :). Ergens las ik dat je iets van het veld moet halen? Dat item of zo? Kun je die dan niet gewoon laten staan...

    Heb wel alles vol met bomen nu en langdurende stallen en werkplaatsen.. Dat begrijp ik dan weer wel :D

    Edit: Nogmaals gelezen en het kwartje begint te vallen.. Zo ver ik kan zien kan dat item gewoon blijven staan die die bonnen geeft, met een "boost" die je maakt in de molen ( kan onbeperkt? ) halveer je het tot 3 uur... En met die " boost" kun je langer nadenken over je keuze als je hem inlevert bij de mini game..
     
    Laatste bewerkt: 21 Februari 2017
  12. Geertrui59

    Geertrui59 Forum-expert

    Zo heb ik het nu ook begrepen, eens zien hoe het in de praktijk gaat :oops:
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  13. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Volgens mij is het halveer je de tijd OF kun je langer nadenken
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  14. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ja, per 40 komkommer, 40 tarwe en 10 appels moet je een keus maken. Maar je kunt als je meerdere boosts maakt wel allebei doen.
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  15. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    IK moet er ook nog even rustig voor gaan zitten. Heb alles nog niet goed door gelezen. Ik zie het wel op me af komen
     
    blackscorpion64 en rikmark vinden dit leuk.
  16. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Na de Faq wel een keer of 7 te hebben door gelezen verschijnt er eindelijk een lampie boven mijn hoofd ( willy wortel )
    De tijd die je krijgt om te zien welke taart er gevraagd word is erg kort ! Dus heb ik op een A 4tje alvast de Basis en daarvan alle kleuren naast elkaar geschreven. Het zelfde met het glazuur en de versiering gedaan. Het is nu aan mij om zo snel mogelijk aan te vinken hoe de taart moet worden. Dan lijkt het mij een piece of cake. Of is er iemand met een slimmer plan ? Lijkt me een leuk event te worden. Veel succes iedereen ;)
     
    blackscorpion64, rikmark en LadyPig73 vinden dit leuk.
  17. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Volgens mij is het echt een spelletje wat je uit je hoofd moet doen. Voor de eerste keer heb je bijvoorbeeld 4 sec voor het kijken en 15 voor het maken. In die 4 sec heb je geen tijd, moet je goed kijken, en in die 15 sec kun je hem beter maken dan eerst aanvinken.
    Tenzij je dus zelf kunt bepalen wanneer het 2e deel van het spel ingaat, maar ik vrees van niet.

    Ron gaf aan dat het wel handig is om een systeem te hebben, dus zal er ook een systeem inzitten.
    Zo verwacht ik de kleuren steeds in dezelfde volgorde als in de FAQ.
    Je begint steeds met basis, dan glazuur en dan de topping, dus denk ik dat het handig is om ook in die volgorde naar het plaatje te kijken. Je hebt de neiging van boven naar beneden te kijken.

    En dan is de vraag of je het gemakkelijkst opslaat met nummers of met kleuren. Voor mij is de volgorde bruin,wit, roze, geel, overig.
    Dit telt voor zowel de basis, glazuur als topping. Ik heb die 5 kleuren al aardig in mijn hoofd zitten.
     
  18. LadyPig73

    LadyPig73 Regelmatige auteur

    Ik ga op kleur spelen. Van onder naar boven moet ik dan 3 kleuren onthouden. Als ik dat hardop zeg en als een mantra herhaal moet het lukken.
     
    annigjen, blackscorpion64, voesje en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Geweldig bovenstaand te lezen. Nrs, kleuren onthouden om een taart te maken. xD

    Helaas moet je op volgorde werken met inleveren, dus voor mij gaat het niet worden om ver te komen met 1x oogsten op een dag. Maar het sieritem met de 3 schaapjes is weer geweldig. Ik ben nu al blij. :D

    Ik zie wel waar het schaap strand en op nrs, kleuren, ga ik echt niet aan beginnen. Zo uit het blote schaapjes hoofd. xD Ik heb er weer zin in en begin zoals gewoonlijk weer later.
     
  20. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Het was maar een idee. Die volgorde heb ik ook opgeschreven. En als ik eenmaal het plaatje heb gezien zit dat wel in mijn hoofd en vink dat daarna direct aan zo is mijn plan. En dan later kan ik de taart maken via mijn kladje. Ik zie wel hoe het morgen loopt. In het begin denk je vaak dat het moeilijker is dan je denkt .
     
    Kabouter_1 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.