Praatgroep - Heel Farmerama bakt

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 21 Februari 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dacht dat het event vanmiddag afgelopen zou zijn, maar we hebben nog een dag. Heb inmiddels wel 4 bonnen er bij gekregen. En als laatste vanmorgen toch nog een keer knechten. Tot morgen 11uur dus knechten, lekker hoor zomaar kwart veldjes met WAC. Heb nu 4 of 5 keer knechten gekregen, ik ben er erg blij mee. Netzo als alle andere cadeaus die ik nu binnen bak.
     
    astrid1960 vindt dit leuk.
  2. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Weet je dat zeker? Ik denk ook tot vanmiddag 15:00 uur.
     
  3. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Zij heeft het gisteren gepost dus zowel jij als zij hebben gelijk;)
     
    hendrika73, BoerAnnelies en -Coco1968- vinden dit leuk.
  4. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Pfft niet gezien, bedankt.
     
  5. kato-62

    kato-62 Gevorderde

    Heb ik weer, gister bezig met meer dan 150 tickets aan het foto's nemen. Slaat mijn hond in zijn enthousiasme de telefoon uit mijn handen. Tja en dat op een tegelvloer, het laat zich raden. Dikke barsten in het scherm. Duur spelletje dit. Kon het afmaken met de telefoon van mijn mannetje, maar is nu aan het werk. Nog 20 te gaan plus nog een kleine oogst. Ach het is wel allemaal extra, mijn supervoer weer aangevuld, drie keer knechtencoupon van 12 uur etc., mag niet klagen. Ga maar ff beginnen met brainstormen, heb nog een klein uurtje. Lees nu net dat we een uurtje extra hebben.
     
    Laatste bewerkt: 28 Februari 2017
    farmermikkie, hendrika73 en Sanham vinden dit leuk.
  6. -Mandy-

    -Mandy- Gelegenheidsauteur

    Wanneer krijgen we de bakkerij sieritem? Nog even geduld? Word onzeker van die items die pas verschijnen na een event..
     
  7. klakje

    klakje Oudgediende

    Als je hem verwijderd hebt kun je hem meteen plaatsen.

    toch weer fijn geweest en ja hoor net op tijd mijn eerste knechtencoupon gewonnen. kan ik vanavond op mijn gemak ombouwen
     
    -ZombieGirl- vindt dit leuk.
  8. .corrie.

    .corrie. Teller

    nou ik heb het ook gehaald, maar voor mij geen knechten weggelegd ondanks dat ik wel 50 tickets over had na de 1000 punten.
    en hierboven wordt over coupons geschreven, maar die knechten gaan direct aan het werk.
    wel een spelletje waar te veel tijd in ga zitten op deze manier en voor de ouderen niet te doen.
     
  9. m.kreuning

    m.kreuning Regelmatige auteur

    Hier hebben we het toch gehaald en zijn superblij met de wezel, knechtencoupons en de TG!
    Met de extra had ik 3x knechten, maar zoonlief geen één. Hij dan wel weer meer SV.
    Vond het niet echt leuk 'spelen'.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.