Praatgroep - Heel Farmerama bakt

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 21 Februari 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. theav71

theav71 Levende forumlegende

Denk eerder dat BP ze liever aan ons verkoopt, toen er nog geen aanbieding van knechten was kreeg je ze regelmatig maar nu dus zoals je al zegt heel erg weinig.

Farmer121965 en sanne22334 vinden dit leuk.
  2. jannynijenbrinks

jannynijenbrinks Doorzetter

bij mij is de staak ook binnen.
    had veel te veel stallen gezet.
    Ik vond het een leuk event.
    Hoe kom je aan de bonuscode?

3. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Hier veel geluk met de knechten. Gisteren middag en avond mijn taartjes niet meer gebakken, nu na 4 keer kreeg ik weer knechten van 12uur. Erg fijn, kan ik gewoon de hele dag met knechten werken. Direct een WAC gegeten en de velden naar kwartveldjes omgebouwd.

Nu nog 10 keer taartjes bakken en dan ben ik er doorheen. Voor ik weg ga krijg ik er nog 1 van het sieritem, dan kan die op de staak en is het event voor mij klaar :).

hwjstolwijk vindt dit leuk.
  4. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Nog geen knechten gekregen, wel heel veel supervoer, ben ik ook heel blij mee:)
    Verder vooral veel supermest en nog wat ep's.
    Vind het wel een leuk event om zo tussendoor te spelen. Gewoon voorraden aanvullen, bomen- en dierenquesten spelen en alvast pauwenstallen voor het fokevent erop en zonder moeite dit erbij doen.:music:

BoerAnnelies en Farmer121965 vinden dit leuk.
  5. -miekedo-

-miekedo- Regelmatige auteur

Naar de nieuwspagina gaan,op de megafoon klikken en groene pijl rechts aanklikken tot je hem ziet! succes

6. irma991

irma991 Forumbeginner

nieuwspagina met megafoon aan klikken

7. hihi64

hihi64 Gelegenheidsauteur

bonnen in aanbieding zeker?
    2 stallen en nu 2 bonnen?? goed goed maar toch raar

farmermikkie vindt dit leuk.
  8. fairie

fairie Commandant van het forum

Ik denk het niet. Komen ze alleen maar van bij en hebben ze meer moeite om hun werk te doen. ;)

Je bent niet de enige. Mijn zus heeft volgens mij al meer ingeleverd dan jij en nog geen knechten en sv als extra prijs gekregen. Ikzelf heb nog geen tijd gehad en ben nu druk bezig. Heb er nu 30 rondjes op zitten van de 90 kaartjes die ik sinds het begin heb opgespaard. Ben benieuwd wat ik nog ga krijgen.

9. klakje

klakje Oudgediende

heb je nog geluk. Ik heb al ruim 100 keer gebakken en nog geen knecht gezien, wel veel wac. Wachten denk ik tot morgen. Kan ik alles weer ombouwen

voesje vindt dit leuk.
  10. voesje

voesje Oudgediende

Knechten krijg ik ook bijna niet maar mijn WAC wordt lekker aangevuld. Zit nu op 12 stuks....Jammer dat er geen Pinky tussen zit.

BoerAnnelies vindt dit leuk.
  11. Fam.Farmer

Fam.Farmer Forum-overlever

o_Ok hier geen knechten en gb meer na 50 tickets, kan geen toeval meer zijn, hebben de winkans afgeknepen kan statistisch toch niet wat er nu gebeurd.

Heel raar :(

eevee60 vindt dit leuk.
  12. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Als je een Pinky nodig hebt stuur maar een berichtje. Ik heb er genoeg:)

voesje en eevee60 vinden dit leuk.
  13. fairie

fairie Commandant van het forum

Ben nu een half uur klaar met mijn 90 taartbonnen. Misschien doordat er mensen zijn die aan het eten moesten beginnen maar ik heb net voor het einde 2x de 12 uur knechten gekregen en 1x sv. In totaal 3x de knechten gehad. Bij de 40e, de 83e en de 86e. Net nog het e.e.a. binnengehaald maar daar heb ik maar 1 bon uit gekregen. Zie morgenochtend wel wat ik weer heb opgebouwd en ga dan weer taarten bakken en laat mij verrassen wat ik dan ga krijgen.

14. voesje

voesje Oudgediende

Super! ga ik zeker doen. Bedankt

15. okaview

okaview Forumleerling

Heb alles voor elkaar en alle taart bonnen gespeeld met nog 7 over. Staat bij het laatste dat je 30 tulpengulden krijgt en bakschool
    maar niks ontvangen dit is met kerst ook al gebeurd dat het laatste niet komt. Zo krijg ik mijn rij nooit werkende.
    Wat doe ik fout?

16. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Weet je heel zeker dat je die prijs niet hebt ontvangen terwijl deze wel is afgevinkt?
    Het laatste sieritem is de bakkerij, waar je tijdens dit event de tickets uit kreeg, die kun je pas na het event op de wolkenrij zetten.
    De andere 2 sieritems zou je nu dubbel moeten hebben.

17. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Dat dacht ik dus ook. Had donderdag 6 x knechten uit 70 bonnen, vrijdag 3 x knechten uit 50 bonnen, zaterdag 0 x knechten uit 40 bonnen, zondag 0 x knechten uit 30 bonnen, en tadaa, vandaag toch weer 4 x knechten uit 40 bonnen. Ze zitten er dus toch nog wel in.

BoerAnnelies en -Coco1968- vinden dit leuk.
  18. astrid1960

astrid1960 Forum-analist

ik heb al een meerdere keren ook 3 SV gekregen, en WAC erg blij mee.

farmermikkie vindt dit leuk.
  19. Marianne632

Marianne632 Junior expert

om anderen een hart onder de riem te steken ... heel wat taarten gebakken en GEEN knechtencoupon, wel 1 WAC en 2 gouden bananenn en een boel suziemest. Ik ben niet jaloers want ik maak wac zelf en suziemest kan ik ook gebruiken. Dus als er meerderen zijn zonder "luxe" prijzen, join the club.

astrid1960 vindt dit leuk.
  20. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Een knechtencoupon zat ook niet tussen de prijzen, alleen direct ingaande knechten.
    Ik weet niet precies hoe vaak ik GB en sterretjes heb gehad, iedere dag wel. En iedere dag ook wel knechten, maar toch 2x met de hand geoogst omdat ik de tickets pas inzet na de ochtendoogst. Ik heb anders niet het geduld om het spel te spelen.
    Voor de rest ook volop BD, alle soorten mest die ik van de bomen krijg en de WAC die ik uit de wolkenrij krijg.
    Toch blijf ik het leuk vinden om het spelletje te spelen.

astrid1960, farmermikkie en catootje65 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.