Praatgroep - Heel Farmerama bakt

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 21 Februari 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Vanmorgen met het oogsten van de knechten, voornamelijk stallen en wat extra bomen, weer 15 taartbonnen gekregen. Nu zijn de stallen er af, ben benieuwt wat ik morgen aan DI krijgt. Alles is mooi mee genomen. Kost niks en het levert wel op, daar hou ik van :inlove:

daisy17858, jennie79, .babouska. en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. jannieke72

jannieke72 Gelegenheidsauteur

Vanmorgen met het oogsten helaas maar één ticket eraf terwijl ik toch voldoende bomen en stallen er op heb staan. Maar gelukkig hebben we nog even te gaan, ik zit nu op 300, hoop dat er bij de volgende oogst iets meer tickets uit de grond komen

daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  3. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Ik heb geen bomen staan :) Enkel lange stallen. Mijn ervaring is dat ( op mijn account tenminste ) ik veel meer DI e.d. krijg uit stallen dan uit bomen. Ik heb het nu weer geprobeerd met dit event en de bonnen uit de bomen zijn bedroevend ;)

Ericaatje vindt dit leuk.
  4. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

vanmorgen maar begonnen .Bij gebrek aan smartphone de iPad gebruikt om te fotograferen en dat werkte niet zo goed-.- o_O.Toen de letters op gaan schrijven en heb de wezel nu binnen . Die methode werkt prima:D .Straks maar weer verder gaan nu effe pauze nemen en gaan huishouden . Ik heb net de plantage volgezet met werkstallen zodat ik nog wat extra prijsjes in de wacht kan slepen:p

daisy17858, eevee60, jennie79 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. CorinneB

CorinneB Forumkoning

Die ga ik onthouden. Volgende keer stallen, stallen en nog eens stallen. o_Ok minder werk en ik ben niet lui maar wel erg gemakzuchtig.

6. Ericaatje

Ericaatje Forumleerling

He he, van al mijn accounts heb ik de eindstreep gehaald :) nu leuke prijsjes rustig oogsten :) ik ben helemaal happy, vooral met de wezel wat een mooie stal is dat :)

daisy17858, _Jeanie_, jennie79 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

En ondertussen het event afgerond en al een aantal maal extra gespeeld .De extra beloningen zijn ook zeer welkom .Top event:D

hildemarc, daisy17858, schaapje52 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. Fladdertje7

Fladdertje7 Forummeester

Event gisterochtend al uitgespeeld.
    Met stallen krijg je de meeste taartbonnen. Met fotootjes lukken alle taarten, dus bak je razendsnel door het event heen.
    Nu lekker nog doorgaan met extra prijsjes. Meest makkelijke event tot nu toe.

daisy17858, jennie79 en farmermikkie vinden dit leuk.
  9. .babouska.

.babouska. Forum-baron

Topevent, leuke prijzen al binnengehaald. De tg mag wat mij betreft wel vaker als prijs terugkomen.

owl., daisy17858, jennie79 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. klakje

klakje Oudgediende

Ik krijg genoeg taartbonnen, ik heb wel veel werkplaatsen en rode en roze stallen staan. Ga pas ombouwen voor volgende event als ik de knechten krijg, spaar ik werk uit. Hopelijk de laatste dag 4 keer de knechten of zo. Ik ga hier zelf voor duimen

jennie79 vindt dit leuk.
  11. m.kreuning

m.kreuning Regelmatige auteur

op 5 velden de 20-uurs bomen geoogst........ 0 bonnen Pfffff............... >:(

12. annigjen

annigjen Keizer van het forum

IK dacht dat vandaag om 18.00 uur BBD zou beginnen. Maar niets te zien:eek:

Is wel begonnen:music:

13. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

0??? Misschien wel bijgeteld maar niet te zien bij het pop upje of heb je ook al gecheckt op het eventplein? Want dat is wel heeeel droevig....

14. Reggaefeeks

Reggaefeeks Forum-baron

Zo meer dan 30 tickets uit de fokstallen..bakken maar!!

jennie79, hendrika73 en -Coco1968- vinden dit leuk.
  15. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Hier ook weer taartjes gebakken en kreeg veel supermest en andere mest. Daarnaast ook 2x 3 sv en 1x 12 uur knechten. Ik had 17 bonnen gekregen. :music:

jennie79, Daxter1966, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Ik bak me suf maar geen knechtje meer te bekennen.
    Wel sv en ep enz. ook zeer welkom.

hildemarc en daisy17858 vinden dit leuk.
  17. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Dat gevoel heb ik vandaag ook. Ik was gisteren blij dat ik er nog een keer knechten bij kreeg, waardoor ik nu nog een half uur knechten heb. En dan is het dus toch afgelopen, ondanks al het bakken van vandaag. Ik heb ondertussen meer dan 19.000 supermest, dus zit ik daar niet echt op te wachten, net zo min als op de andere soorten mest.
    Supervoer zie ik helaas ook niet veel voorbijkomen, al krijg ik van alle prijzen wel wat.

18. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Nu je het zegt... donderdag kreeg ik 6 x de knechten (van 70 bonnen), vrijdag 3 x de knechten (van 50 bonnen) en vandaag 0 x knechten (van 30 bonnen tot nu toe).
    Op het kuikenaccount kreeg ik vandaag van een paar bonnen gelukkig wel 12 uur knechten.

19. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik ben op mijn kuikenaccount nog steeds met de eerste 1000 punten bezig, al heb ik er wel vertrouwen in dat dat gaat lukken.

farmermikkie, hildemarc en beereekhoorn vinden dit leuk.
  20. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

ben door het event heen, net nog even de laatste 4 bonnen, krijg ik voor 12 uur alle knechten, in gaande per direct.....net de hele boerderij geoogst en morgen is de 12 uur weer voorbij:cry:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.