Praatgroep Heel Farmerama bakt (januari 2019)

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 2 Januari 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marliza1

    marliza1 Forum prof

    Ik heb nu 6 pogingen gedaan en twee keer 1 taartje goed gehad, uiteraard niet in het zelfde spelletje.
    Dit geeft veels te veel stress en ergernis.
    Ben er klaar mee.
    Ik speel dit spel vanaf 2010 en dit geeft nu geen ontspanning of plezier.
    Een heel slecht begin van 2019 BP.
    Rendieren sla ik ook over.

    Het is nu over en UIT!
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Nouh Joh ,das toch zonde ...en dit is helemaal gratis ...alles wat je binnen kan halen is toch mooi ..je hoeft er niks speciaal voor te doen .

    Ik doe het ook niet met me foon ...ik heb pen en papier bij de hand ...dan klik ik op taart en schrijf heel snel

    bijv : R voor roze topping C voor choco topping ..K voor Kers topping en V voor vruchten topping en A voor aardbei topping..
    Dan de laag er tussen G voor geel R voor Roze C voor Choco BL voor Blauw W voor Wit
    De onderste laag C voor choco B voor beige R voor roze D voor de dubbele laag W voor wit ...

    Met een paar keer oefenen zit je in dat ritme en lukt het jouw ook vast ...Succes en niet opgeven hoor :)
     
    leni1955, jolanda13, Margreeth en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. harriejose

    harriejose Forum freak

    Met 2 taarten lukte het nog net, maar met 3, nee ,dus ben nu bezig aan het maken van taarten boosters.Duurt even maar dan heb je ook wat.Iedereen veel succes.Is weer een pittige voor oma.
     
    jolanda13 en Katinka1700 vinden dit leuk.
  4. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Hier speel ik het spel met de iPad of de mobiel, werkt perfect. Doe het wel in de avond als er geen kinderen om mij heen lopen :p. Tot nu toe elke keer de max gehaald.
     
    jolanda13, Katinka1700 en hwjstolwijk vinden dit leuk.
  5. NJW3

    NJW3 Junior expert

    waar staat de eventkalender, bedoel je gewoon rechtsboven klikken en dan naar event?
     
    jolanda13 en Katinka1700 vinden dit leuk.
  6. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    jolanda13 en Katinka1700 vinden dit leuk.
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Vanmorgen vroeg weer een poging gewaagd met mijn telefoon. Vergat ik de flitser uit te zetten, dus mijn foto leverde een mooie witte vlek op waar ik geen chocola (of aardbeien, of bosbessen) van kon maken xD

    Ik heb nu maar een paar van die boosters in de molen gezet, dan zal ik jullie morgen verslag uitbrengen van de voortgang xD
     
    jolanda13, schaapje52 en Katinka1700 vinden dit leuk.
  8. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Lijstje Ron opgezocht. xD Alleen kan je die verkleinen zodat ik deze ergens rechts in scherm kan zetten????
    Ik heb geen printer. :oops:

    Update:
    Ik heb het, ik heb het, pffff. Ik maak een foto van het voorbeeld van Ron. Leg ik die er naast. :D

    Ik heb echt geen vierkantje en ook geen smartphone. :oops:
     
    rikmark, jolanda13 en Katinka1700 vinden dit leuk.
  9. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Opgelost dus super
    Daar worden we blij van
     
  10. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ikke ook. :music: 60 puntjes met hulp lijst van Ron. :D
     
    rikmark, jolanda13, Margreeth en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nou, zonder flits gaat het een stuk beter. Ik heb zojuist 5 rondes foutloos gedaan xD

    Die andere 7 taartbonnen die ik nog heb staan bewaar ik maar tot morgen, want ik word er wel een beetje zenuwelappig van :wuerg:
     
  12. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik word helemaal nerveus van de telefoon en foto maken en dan de foto zoeken in archief. Dat lijstje van Ron geeft rust want die ligt naast mijn pc en hoef ik alleen maar te schrijven. Had zelfs tijd over met schrijven. xD
     
    leni1955, rikmark en jolanda13 vinden dit leuk.
  13. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Fijn toch, dat we nu allebei toch een manier hebben gevonden om een beetje mee te kunnen doen! Ik ga er nog steeds niet van uit dat ik die malle rij ga halen, maar ieder prijsje is meegenomen en die dropjes zijn gratis.
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  14. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    De rij ga ik ook niet halen. Zijn leuke prijsjes en daar ga ik voor. :music:
     
    janniekwak, jolanda13 en kakelot69 vinden dit leuk.
  15. Margreeth

    Margreeth Forum-expert

    Gelukkig kan het zo ook, daar worden we blij van toch ;)
     
    jolanda13, kakelot69 en schaapje52 vinden dit leuk.
  16. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    :music:Lijstje is super.
     
    jolanda13, Margreeth en kakelot69 vinden dit leuk.
  17. sprookje

    sprookje Regelmatige auteur

    heb net "het klokje rondbakken" behaald en de taartendief staat ook al tussen de sieritems.
    wel veel taarten moeten we bakken. gelukkig ben ik dol op taarten bakken. ben benieuwd hoever ik kom.
     
    jolanda13 en Margreeth vinden dit leuk.
  18. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Doe het hier met pen en papier, gaat bij mij een stuk beter dan met de telefoon. Heb wel een paar boosters gemaakt maar tot nu toe niet nodig gehad. 1 taart was fijn, de rest gaat helemaal goed. Of ik de rij gaan halen, dat weet ik niet, maar hark al wel een hoop leuke prijzen binnen.
     
    jolanda13 en Margreeth vinden dit leuk.
  19. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Ik heb nu ongeveer 1600 van de 2775 punten. Gaat hier dus goed komen met die wolk. Ik kon tot nu toe wel iedere keer (behalve 's nachts) om de 3 uur de bakkerij oogsten en 9 bonnen per dag maken uit drops van gele erwt. (3x per dag oogsten).
     
    jolanda13 en Paddington28b vinden dit leuk.
  20. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Helemaal gemist dat ik dit item ook kan versnellen, nu direct maar gedaan, levert toch mooi extra bonnen op:music:, wordt de haalkans weer groter.
     
    jolanda13 en -matthias1952- vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.