Praatgroep Hart en Ziel

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 13 Februari 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Rozenbottel doet er alleen erg lang over. Met water volgens mij nog 15uur, dan kan ik morgenvroeg niet oogsten voor ik weg ga en dat vind ik jammer. Heb er nu rozen en munt opgezet, ben benieuwt.
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  2. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik weet dat het duur is, maar je kunt 2 alchemistproducten inzetten voor samen 10% en mest is 10%, en dan doen de gewassen er nog 12,5 uur over. En dat vind ik dus wel acceptabel.
    Voor vertrek niet kunnen oogsten is inderdaad geen optie.
    Een WAC en knechten inzetten wanneer er geen event is, vind ik ook duur, dus zo kan ik het wel mooi combineren. Al schrok ik gisteren wel van de prijs van 6% snellere bloemen, bijna 400.000 BD. Gelukkig kan ik die zelf ook maken. Maar doordat de bloemenrij ook geactiveerd was, was ik toen geen mest meer nodig. Dus morgenavond weer gentiaan en dan even bedenken hoeveel tijd ik daarvoor heb.
     
    blackscorpion64 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  3. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    He he, eindelijk snap ik hem. Je hebt 1 min om 8 ballen te gooien, na 2x goud te hebben geraakt komt deze niet meer terug, dan daarna nog 6x een wit hart. Haal nu elke keer 24 punten. Liet me onder tijdsdruk zetten terwijl dat helemaal niet nodig was:oops:
     
    rikmark, FarmerJuline, eevee60 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Bijna goed, je hebt 10 ballen, dus 2 x goud en 8 x wit raken
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  5. mamiagk

    mamiagk Forumkenner

    dan zou ik toch een beetje oppassen met die Kitty bij jou, die staat dan toch voor en dan krijg je niet de extra prijs....
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  6. klakje

    klakje Oudgediende

    Bij mij gaat het beter. Bijna elke keer 24 punten stand nu Jullie 385 Kitty 322. Dus niet bang voor Kitty
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  7. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ben net ook gaan gooien, na hier de tactieken gelezen te hebben, maar lukt nog niet. Probeer op de dieren te letten (panda is goud), maar kreeg 1 spel toch maar 1x panda, dus dan lukt het nooit om max. score te halen :oops:
     
    blackscorpion64 en Farmer121965 vinden dit leuk.
  8. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Das vreemd krijg toch echt elke keer 2x goud te zien ongeacht of ik eerst 8 x wit gooi of eerst 2x goud. Doe relaxed ik wacht vaak eerst op 2x goud dan ga ik voor 8x wit lukt tot nu toe steeds met vaak nog 10-20 sec over.

    Blijf proberen en succes ;)
     
    blackscorpion64 en voesje vinden dit leuk.
  9. voesje

    voesje Oudgediende

    ik heb 337 tegen 285 voor Kitty. Gaat dus prima hier. Nu zijn de dropjes weer op hoewel ik er vanochtend veel kreeg met koolraap en uien.
     
    blackscorpion64, hildemarc en mamiagk vinden dit leuk.
  10. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Hier ook lekker bezig met Valentijn.
    In het begin had ik veel moeite met de ballen goed schieten, maar nu is het toch meestal wel 24 punten.
    Ik zit nu op een gemiddelde van 22,8 punten, en de wolkenrij en het 1e sieritem zijn binnen. Vandaag verder met de andere 2 sieritems.
     
    mamiagk, blackscorpion64 en hildemarc vinden dit leuk.
  11. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    dank je voor de tips het helpt al een paar keer 24 punten top.....
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  12. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Ik vind het een zenuwslopend spelletje en haal echt niet altijd de 24 punten, net zelfs een keer maar 12 (18 krijg je dus) had 5 ballen over ik had echt het idee dat het spel haperde :(...maar goed we gaan gestaag door en ik heb inmiddels 443 punten en Kitty heeft er 398...dus ik lig iig geval op voorsprong.
     
    blackscorpion64, lonnie57 en -Coco1968- vinden dit leuk.
  13. Lieve

    Lieve Halfgod

    Hawel sinkieboy heb ook die indruk dat het soms hapert
     
    blackscorpion64 en sinkieboy vinden dit leuk.
  14. wolters63

    wolters63 Regelmatige auteur

    hier hapert het vanaf het begin al, verder in het spel is er niks aan de hand met de muis , maar zo gauw je ballen word schieten word het zoooooo sloom
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  15. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Nadat het vanmorgen zo slecht liep, toch maar even alles opgeschoond op de computer. Nu haal ik meestal 24, soms iets minder, maar dan komt het doordat ikzelf te ongeduldig ben o_O Loop nu ruim 60 punten voor
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  16. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    De drops komen wel erg mondjesmaat, net uit 3 velden met eventgewas maar ca 60 drops, dat schiet niet op zo. Vannacht met 2 velden veredelde anjers ook maar 130, ik vind het weinig.
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  17. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Veredelde anjers kun je het beste op comfortvelden zaaien, dan komt er echt uit ieder veld een dropitem!
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  18. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Had ik ook maar vond het nog weinig.:(
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  19. Lieve

    Lieve Halfgod

    ja de drops zijn weer triest met event gewassen heel weinig en met lange gewassen in evenredigheid vind ik ook weinig, toont meer maar je kan bijna 2 keer event gewassen oogsten en dan is het hetzelfde
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  20. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Uit ieder veldje een dropitem is echt niet weinig, dat is het maximale. :wuerg:
     
    -Coco1968- en blackscorpion64 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.