Praatgroep Hart en Ziel

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 13 Februari 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Wat is de meerwaarde al s je wint van Kitty? Behalve de punten natuurlijk.
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  2. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Uit de FAQ:
    Wie aan het einde van het event meer punten heeft behaald dan Kitty krijgt het sieritem 'Voor liefde moet je vechten'.

    Voor liefde moet je vechten (2x2 veldje)
    [​IMG]
    Geeft elke 22 uur 4.800 EP
     
    blackscorpion64, eevee60 en -Coco1968- vinden dit leuk.
  3. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Pffff, ik vind het wel een stressgedoe, ben Kitty nog wel voor en let alleen op de witte en gele harten.

    Zal wel zien hoever ik kom, komende dagen ook druk met het verhuizen van mijn moeder.
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  4. jolars

    jolars Gevorderde

    Voor mij werkt deze tip van klakje als een tierelier en ik sta ver voor op Kitty.

    Succes iedereen!
     
    blackscorpion64 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  5. kato-62

    kato-62 Gevorderde

    Ga zo maar een poging wagen.
    Heb nu 19 ballen verzameld. Eerder hadden ze nog wel eens zo'n testding. Kon je even op uitproberen.
    De eerste keer is altijd spannend. En als ik de verhalen lees durf ik bijna niet meer.:oops:
    Maar voor alles is er altijd een eerste keer nodig. Het alleen houden bij : alle ballen verzamelen schiet ook niet op.
     
    blackscorpion64 en LadyPig73 vinden dit leuk.
  6. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Het lijkt er toch op dat de rozen meer DI geven, ondanks dat ze minder EP geven. Ik had met 1 veld rozen rond de 30DI en met een veld vol eventgewassen rond de 20-25 stuks. Komende nacht probeer ik het nog een keer.

    Vind het ook een druk spel, moet mij richten op het meisje met het gele hartje en verder de zilveren. Dit gaat nu goed, maar het vraagt wel even opletten. Een bal misgooien gebeurt niet zo snel.
    Mijn DI is inmiddels al wel op, dus voor de nacht moet er echt wat anders op, wat veel DI geeft. Iemand tips?

    Die van mij staan op kwartveldjes en ik had misschien nog wat huisdieren lopen. Voor een heel akker klopt dit wel. Ik heb een vliegende eekhoorn, die geeft extra EP op alleen eventgewassen. De staak van de bloemen heb ik helaas nog steeds niet compleet :(

    Ik mis in de winkel de knop om het complete pakket te kopen: de staak en de passende sieritems. Dan kan het namelijk ook niet mis gaan.
    Gezien deze knop er nu niet is, ga ik voldoende muntjes sparen en schaf ik de staak met de bijpassende sieritems aan, dan kan het hier niet mis gaan.

    Het gooien gaat goed, 2 keer de rode panda en de rest witte hartjes = 24 muntjes. Helaas de eerste keer ging het wat minder en ik gooide net een bal mis.
     
    Laatste bewerkt: 15 Februari 2017
    blackscorpion64 en LadyPig73 vinden dit leuk.
  7. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Rozen geven meer drops.
     
    blackscorpion64 en LadyPig73 vinden dit leuk.
  8. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    het advies om je te richten op wit en geel is een goede, heb nog geen 24 gehaald, maar zit nu wel op 21 per keer en sta een punt voor op Kitty. Blijft een wat zenuwachtig spel met weinig overzicht....
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  9. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Dit spel is ook niet mijn ding, meestal 21 of 22 hier.
    Maar we zullen zien kan straks vast wel iets uitzoeken.
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  10. Lieve

    Lieve Halfgod

    eindelijk heb het door
    en ja ze hadden ons even mogen laten oefenenxD:p
    maar toch redelijk zenuwachtig spel
     
  11. LadyPig73

    LadyPig73 Regelmatige auteur

    Ik denk dat we daarom bij aanvang 1 bal hebben gekregen, om te oefenen ;)

    Ik wilde eigenlijk 1 veld trosgierst zaaien, maar heb net automatisch eventgewas erop gegooid. Dus ga ik vannacht de rozen ook proberen.
     
    blackscorpion64 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  12. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    zo maar eens een balletje gegooid.....wat gaat dat snel....kan niet zo snel klikken en zo tja....voor je er erg in hebt is de tijd om....kom ook niet hoger dan 18 sterren.....best goed vind ik zelf hihihi.....
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  13. Lieve

    Lieve Halfgod

    popje ik heb de eerste 5 zelfs 8 punten of zo
    maar ineens had ik het vast ik mijd wel de kat dan gaat het wissel vlugger
    maar witte sterren en de gele is doel en dan ga je hoger probeer maar
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  14. klakje

    klakje Oudgediende

    Elke keer heb ik 24 punten en ongeveer 20 seconden over. Focus op wit en tussendoor 2 gele vergeet je de gele komt hij weer terug tot je twee keer raak hebt geschoten. Dus elk rondje 5 punten meer dan Kitty
     
    blackscorpion64, BoerAnnelies en schaapje52 vinden dit leuk.
  15. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier ook met ballen gegooid. xD:wuerg: Ik word er helemaal zenuwachtig van, gaat zo snel. Ga mij morgen dus ook maar focussen op eerst 8 witte en dan 2 gele. Kitty koopt al flink voor, die ga ik echt niet meer inhalen. xD
     
  16. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Zo begon ik ook, als een gek op de muis klikken. Nu doe ik het rustig, tijd zat. En inderdaad 2 gele en 8 witte. Gaat goed, ik loop al flink voor op Kitty. Succes
     
  17. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik ga ongeveer gelijk op. Zit niet heel veel verschil in, Jullie 427, Kitty 437
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  18. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Heb er wel echt een verschil tussen zitten, Jullie 328 tegen Kitty 267

    Kan geen ballen meer maken, geen DI meer. Heb nog 20 min knechten, ben even de tuinkers aan het verbouwen, gaat lekker snel elke minuut haha.
     
    annigjen en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  19. Lieve

    Lieve Halfgod

    zal vannacht ook iets anders moeten zaaien want zo komen er niet veel DI
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  20. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik heb gisternacht gentiaan gezaaid en nu rozebottels. Die gewassen ben ik nog heel veel nodig, en dan kom ik net ongeveer uit met de drops.
     
    annigjen en blackscorpion64 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.