Praatgroep Hart en Ziel

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 13 Februari 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Uhu lees dit net pas , zoveel:cry:
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  2. boemer49

    boemer49 Oudgediende

    veel plezier allemaal en succes natuurlijk ....
    maar wat hebben we weer een berg met gewas en di,s nodig...
    ik begin gewoon en zie wel waar ik eindig .....ik ben nog maar net begonnen ,maar heb er ook zin in ....:D;)
     
    blackscorpion64 en bjorke-annika vinden dit leuk.
  3. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    dat ben ik ook van plan we zijn toch weer leuk bezig
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  4. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    36 gewas in de schuur en de 3 velden vol comfort. Morgenavond maar weer verder.xD
     
  5. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Voor de nacht was ik van plan om er rozen op te zetten voor de DI. Maar rozen geven per kwartveldje 47.88EP en de eventgewassen 48EP. Heb nu 1 veld met rozen en 2 velden met eventgewassen. Morgen kan ik zien waar meer DI uit komt.

    Heb het eerste balletje gegooid, 18 punten. Twee ballen in de maak in de molen. Morgen even goed kijken.
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  6. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Eigenlijk heel simpel .Je activeert de wolk oogstfeest 2014(kastanjewolk).Dan eet je een stol en witte onschuld dan zaai je veredelde anjers (de veredeling sm -liefde).Je zaait de anjers op comfort geeft ze supermest en dan zijn ze direct klaar .Per drop kost het je 1 supermest .Kost wat maar dan krijg je ook wat 8)
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  7. Lieve

    Lieve Halfgod

    heb juist eens geprobeerd om muntjes te verzamelen
    maar ik vind dat de figuurtjes wel heel snel zijn om te verdwijnen
    word er nerveus van, was vorige keer met de pijltjes rustiger
     
    Reggaefeeks, blackscorpion64 en LadyPig73 vinden dit leuk.
  8. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ook ik heb er nu moeite mee, je weet niet waar je moet kijken..het gaat echt snel....kijk nu een beetje scheel..pfff:wuerg:
     
    blackscorpion64 en LadyPig73 vinden dit leuk.
  9. klakje

    klakje Oudgediende

    Ik tel maximaal 2 gele. Dus pak ik telkens 2 gele en 8 witte= 24 punten. Dit is volgens mij het maximaal haalbare
     
  10. klakje

    klakje Oudgediende

    Moet er voor zorgen dat je alleen de witte pakt met tussendoor de 2 gele. geeft meer rust en punten
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  11. LadyPig73

    LadyPig73 Regelmatige auteur

    • Dubbelposten niet toegestaan, gebruik de 'bewerk' knop als je nog iets wil toevoegen.
    Ik krijg de zenuwen van dit event. Eer dat ik goed en wel gezien heb wat voor hart de figuurtjes beet hebben zijn ze al weer verdwenen. Ben benieuwd hoe ver ik ga komen. De wolkenrij lijkt nog héél ver weg. Ik kan wel 3x per dag oogsten, maar dat is voor de drops misschien weer niet zo gunstig. Moeilijk inschatten hoeveel ik uiteindelijk nodig ga hebben. Vannacht in ieder geval maar 1 veld trosgierst.

    Weet je al of de rozen meer drops geven?
     
    Laatst bewerkt door moderator: 15 Februari 2017
    BoerAnnelies en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  12. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Goed bedacht van bp dat we minimaal 18 punten krijgen voor het spel. Dat scheelt een hoop.

    Intussen is de beloning van de sieritems in de faq aangepast :(
     
    Reggaefeeks en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  13. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Ik zag op de Duitse fansite dat daar voor de items een veel lagere ep stond dus dacht toch maar een kopen om te kijken welke klopt. Maar dus jammer genoeg de Duitse :( Wel jammer voor spelers die misschien niet alles binnen halen want er zullen nu veel minder spelers zijn die de items extra kopen dus minder aanbod bij het ruilen. Ga zelf hier nog maar even druk aan de gang om de andere 2 items en de wolk binnen te halen en dan maar kijken wat ik dan ga kopen.
     
    blackscorpion64 en farmermikkie vinden dit leuk.
  14. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Waar kijk ik niet goed?
    Als ik met mijn muis over het event gewas ga in het zaai menu krijg ik 80 EP
    ga ik over de rozen dan krijg ik 96 EPo_O
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  15. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Dat klopt toch?
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  16. Lieve

    Lieve Halfgod

    Laatste bewerkt: 15 Februari 2017
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  17. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Volgens mij ook, maar hoe komt boer Annelies er dan bij dat de eventgewassen meer opleveren dan de rozen?
    Haar ep is evengoed inclusief verschillende bonussen, maar dan nog. Een wolkenrij die meer ep geeft op eventgewas? De bloemenrij geeft meer ep op bloemen en eventgewas, of is die op eventgewas hoger?
    De punten tegen Kitty zijn de punten die je haalt met het ballenspel. Wanneer je geen kat raakt, krijg je het minimale aantal van 18 punten en is Kitty beter. Wanneer je blijft oefenen dan ga je Kitty voorbij. Volgens mij haalt die iedere keer 19 punten.
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  18. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Zou het helpen als je ballen gooit de focus niet op de harten te leggen maar op het Vosje en de Poes zelf?
    Of kom je dan niet uit met de tijd omdat ze te weinig verschijnen.
    Iemand al geprobeerd?
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  19. Lieve

    Lieve Halfgod

    zou kunnen Coco want ze heeft 3 punten meer en ik heb 3 ballen gespeeld:p
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  20. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Succes dan met de volgende ballen. Het is jammer wanneer je het niet van Kitty gaat winnen. Je hebt nu dus iedere keer de minimale score gehaald.
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.