Praatgroep Hart en Ziel

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 13 Februari 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje68

moontje68 Regelmatige auteur

het hele event ga ik toch niet halen niet genoeg tijd meer en niet genoeg di dus ik denk dat ik stekjes en stallen van de muntjes

2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Op mijn kuikenaccount 2 oranje kippenhokken gekregen met een oranje adelaar en een gele donsverenwerkplaats.
    Als ik eerlijk ben, best wel teleurgesteld. Ik heb ondertussen tot de rendieren vrijgespeeld en had wel graag andere oranje stallen gehad.
    De adelaar is helaas ook net een dier waar je de boomvruchten van moet kopen, een lijsterbes kom je niet zomaar aan.

Vanmiddag wel net gekeken dat ik een donsverenwerkplaats kon bouwen, uitgesteld omdat deze toch niet meer een dropitem zou opleveren, dus die hoef ik nu niet meer te bouwen. Toch had ik daar ook wel graag een oranje van gehad.
    Bij de Farmerama bomen zat geen exclusieve boom, maar wel allemaal bijzondere bomen en vooral xxl versies. Dus daar wel blij mee.
    Op Bahamarama 3 bananenbomen xxl gehad en 3 andere bomen, waarvan ik 2 de vruchten met veel winst kan verkopen.
    De bananen ben ik als beginner wel veel nodig, dus erg vind ik dat niet.

3. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

De 3 ballen voor vandaag gemaakt en gegooid, de laatste stekjes zijn ook binnen. Vanavond bouw ik de boerderij om en dan zie ik morgen wel hoeveel DI ik binnenhaal en of ik nog tijd heb om te spelen. Afhankelijk van de aantal DI, ballen, muntjes kijk ik wat ik uit de shop kan halen.

jennie79 vindt dit leuk.
  4. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Ik heb met een volgend ruilevent wel een lijsterbes met de XXL voor je kuikenaccount .
    Bedankt voor de sprintscreen van de roze boerderij ik ben nog steeds aan het twijfelen of ik hem wel wil of toch ergens anders voor ga

-Coco1968- vindt dit leuk.
  5. catootje65

catootje65 Junior expert

Heb een aantal dagen goed kunnen gooien en nu is het ... >:( muis floept alle kanten op, niet normaal meer. Hoop dat het morgen nog gaat lukken met de laatste paar keer mikken

Farmer121965 vindt dit leuk.
  6. klakje

klakje Oudgediende

morgen vroeg afwachten als ik 1 of 2 keer de bomen nog kan pakken. Geluk met de stallen. Er zat 1 wezel bij, die had ik nog niet.

7. voesje

voesje Oudgediende

Heb de wolkenrij binnen kunnen halen en alleen genoeg muntjes om een sticker extra te kopen.
    @Coco, ik heb wel een lijsterbes xxl voor bij het volgende ruilevent. Stuur maar duifje tegen die tijd.

8. FarmerJuline

FarmerJuline Regelmatige auteur

wie o wie wil mij nog een stenen hart sturen? :inlove:Dan kan ik misschien nog een balletje draaien...:music:

eevee60 vindt dit leuk.
  9. -Coco1968-

Leuk, dit soort reacties. Ik heb ook 2 duifjes gehad. Bedankt allemaal. En zelf 10 lijsterbes xxl in de schuur met 14 gewone.

Op dit moment weet ik helemaal niet of ik met een ruilevent nog met mijn kuikenaccount aan het spelen ben.
    Met mijn vorige reactie wou ik alleen maar mijn resultaat delen en mijn gevoel daarbij.

Straks kan ik op dat account nog kiezen tussen supervoer, sterretjes en de partytickets. Wat zouden jullie doen? Ik vind het best wel moeilijk kiezen.

Daxter1966 vindt dit leuk.
  10. arie32

arie32 Gelegenheidsauteur

Wie o wie wil er nog een stenen hart kwijt? ik hou me graag aanbevolen aub

11. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Jammer maar het is niet anders. Kom nog 18 DI te kort voor nog 1 bal (dat is wel erg veel). Dan had ik het SV kunnen nemen, nu heb k 96 punten. Ga zo even naar de winkel kijken wat het word. Voor 14uur kom ik namelijk niet meer op het spel.
    Staak, stekjes en stallen zijn binnen. Uitslag:
    2 x konijn oranje, broedplaats geel, paard oranje. Behoorlijk dramatisch dus :(.
    Peer XXL, sleedoorn XXL, olijf XXL, kowhai XXL en een sneeuwspar (super blij mee, mijn 2de)
    Achacha XXL 2x en een XL, grapefruit XXL :), cashew, palm XXL, langsat XXL :inlove: Er zat nog 1 boom bij van een quest, wie wat en waar weet ik echt niet.

Maar 2 bomen waar ik echt super blij mee ben. Een mooie staak en gewonnen van Kitty. Ondanks de storingen een top event!

Je bestaat niet! Ik ben nog 15 minuten op het spel, als je mij een duifje stuurt komt er een DI jou kant op.

12. FarmerJuline

FarmerJuline Regelmatige auteur

o_O

stuur je een duifje

*ik besta*ik besta*

13. farmer(2011)

farmer(2011) Regelmatige auteur

Heeft er nog iemand een stenen hart voor mij? ga het net niet redden anders.
    alvast bedankt!!!

14. truitje302

truitje302 Forumleerling

zo event afgesloten, de wolkenrij niet gehaald, wel de stallen, de stekjes, gouden bananen, supervoer, 1 sieritem en de sterretjes.
    Ik ben tevreden :music:

15. jannynijenbrinks

jannynijenbrinks Doorzetter

Heb niet gelezen dat het event langer zou gaan duren.Waar stond dat dan?
    Heb aldoor zonder belemmering met rechts geschoten maar haalde aldoor maar 14 soms 18:cry:
    Denk dat het ook aan de muis ligt of je goed raak schiet, mijn zus had hetzelfde probleem.
    Was ook teleurgesteld dat het zo slecht ging.
    Wij hebben de staak niet binnen gehaald, maar ik vind het knap dat het jou wel is gelukt.
    Sterkte met je arm.:inlove:

16. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Wolk, items, stallen, stekjes, supervoer én 5 gouden bananen binnen. Ik vind het wel welletjes, heb alles wat ik echt graag wilde hebben dus een heel geslaagd event voor mij :D

truitje302 en -Coco1968- vinden dit leuk.
  17. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Wolk, items, sticker, stallen, stekjes, GB en nog 38 muntjes nodig voor het SV...
    Ik kan nog 3 ballen maken met m'n eventgewassen en heb nog 4 DI op voorraad...ik heb nu een rondje veredelde anjers op staan en hoop dat ik daaruit voldoende DI krijg om nog 2 ballen te maken om zo het SV nog aan te kunnen schaffen...

18. -Coco1968-

Als je anjers op alle velden hebt staan, zou dat toch moeten lukken. Ik hoop het tenminste voor je. Hoe laat heb je ze klaar?
    Ik hoop de laatste stekjes nog binnen te krijgen, moet daarvoor nog bijna 60 drops uit 2 velden margrieten en 1 veld eventgewas.

sinkieboy vindt dit leuk.
  19. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Gaat wel lukken volgens mij...ze zijn om 12.10 uur klaar...

20. maansteen8

maansteen8 Forum-baron

ik heb de wolkenrij gehaald en de partytickets maar ik vond het een hele klus poe poe en de hele tijd haperde de ballenschieter ik vond het niet zo geweldig dit event

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.