Praatgroep - Hanami-festival

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 18 April 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Dat kan nog niet zijn nieuwe stallen komen alleen maar uit deze quest of heb je een mandje gekocht ?
    Grt Tineke en s6

knoepertje vindt dit leuk.
  2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Heb ze ook al binnen...4 stuks ... In het midden en dan 150 zijde bloemen leveren ...

Je hoeft dus niet eerst te zaaien en te oogsten...Kijk waar de vakjes groen zijn en alst een leuk prijsje voor jouw is..leveren die hap...

3. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Zo hier ook net de velden gelegd en ingezaaid. Nu rustig wachten tot het klaar is.

Kan je dan ook links klikken en inleveren uit de schuur? Hoe doen jullie dit dan met die zijden bloemen? Ah ik snap het. Is groen. Maar dan moet je wel die helemaal doen toch? Je kan niet alle 3 groen inleveren toch?

Laatste bewerkt: 19 April 2023
    knoepertje en HofvanDromen vinden dit leuk.
  4. HofvanDromen

Weet ik het xD:oops: ...
    ik wou die stalletjes en de m stekkies, die heb ik nu opgehaald...Hoe het verder moet ...Zou niet weten:wuerg:xD
    Volgens mij is er 1 keuze per rijtje ofzo ...

Boeretrien1, knoepertje en schaapje52 vinden dit leuk.
  5. schaapje52

xD Ik weet het ook niet hoor. Heb het ook maar gedaan. Zie het wel. xD

6. HofvanDromen

8)Schaapje8)

Binnen is binnen zal'k maar zeggen ...nu hopen dat er iets moois uit mag komen

knoepertje en schaapje52 vinden dit leuk.
  7. schaapje52

Staan bij mij al op het land. :music:

Als het inderdaad kan dat je kan wisselen bij alle 3 dan ga ik eerst gewas maken voor de dingen die ik graag wil halen. Bij de Pagode had ik keurig alles van de rechter al ingeleverd want daar wil ik graag de stekjes en de sterretjes. Dus daar maar het zekere voor het onzekere genomen. xD

8. HofvanDromen

Snap er geen bal van hoe het werkt :wuerg:xD... hier nu braaf 40 gewas maken om de Bama m stekkies er uit te halen ...Die zitten links ...:music:Daarna zie ik wel hoe of wat ...

knoepertje en schaapje52 vinden dit leuk.
  9. schaapje52

Ik dacht dat ik het snapte. :wuerg:xD Bij de Pagode alles bijvoorbeeld van de vlinder, helemaal rechts. Ik dacht dat dat alleen maar kon, maar nu weet ik het ook niet hoor. Daar zitten ook 6 stekjes voor 40 gewas. Die bedoel jij waarschijnlijk ook.

10. HofvanDromen

Ja die bedoel ik, maar dan kun je volgens mij niet die 15 sterretjes er daar uithalen...Die zitten bij de "vogel" ... maar dan wel weer verderop ergens van die vlinder ding 30 sterren voor 121 gewas ... Snap je het nog ??? Hofje inmiddels niet meer o_O:wuerg:

Lig hier helemaal in een deuk, Hofje kluns is weer lekker bezig xD...Wat erg ook weer xD

GerwinenElise, knoepertje en schaapje52 vinden dit leuk.
  11. schaapje52

xD De stekjes en 30 sterretjes zitten bij elkaar daarom had ik daar het zekere voor het onzekere genomen en alleen bij de vlinder ingeleverd. Snap je het nog? :wuerg:xD Maar we komen er wel. Er moet gewoon ergens iets worden ingeleverd en waar, dat is nog de hamvraag. :music:

12. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Nou ik heb de stallen alvast gemist hoor, maar ik lig er niet echt wakker van want bij mij komen er toch meestal oranje kamelen uit xD

Voor de rest ga ik gewoon lekker rustig aan doen. Ik heb becijferd dat de rij met een keer of 16 oogsten wel te halen moet zijn, als ik genoegen neem met de minst interessante prijzen. Ik ga dus gewoon zo vaak mogelijk oogsten, en dan zie ik aan het eind van het liedje wel welke prijzen ik kan nemen. De rij lijkt me in ieder geval geen probleem.

Oh ja, en misschien nog een tippie voor mijn geliefde medespelers: aangezien er twee eventgewassen zijn bestaat het gevaar dat je één gewas in je enthousiasme per ongeluk helemaal op maakt. Doe dat niet, want dan moet je eerst wachten op vijf nieuwe gewassen en daarna het hele zooitje weer vermeerderen, en dat kost een heleboel tijd!

13. knoepertje

knoepertje Oudgediende

Weet iemand ook hoe je aan de Helena Olijfboom komt ????

14. Lieve

Lieve Halfgod

kwam uit tiki raadselboom "Faroe"
    nu in het event bij Pagoda onder C

15. schaapje52

Weet iemand waar de nepsnor bij hoort.
    Zoek de werkstal maar kijk er vast over heen. Ik kan deze niet vinden.
    Ze vragen 10 nepsnorren. Ik bezit deze niet, maar ja ben ook een schaap natuurlijk.
    Als ik de werkstal niet heb dan moet ik even 10 snorren kopen.

16. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Werkplaats van de Koekoek en is gewoon te maken in dit is de weg naar de stad/werkplaats.

S6

schaapje52 vindt dit leuk.
  17. schaapje52

Dan ga ik even naar de werkplaats. Even een werkplaatsje bouwen. Dank je wel hoor.

18. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Graag gedaan.

En btw. De wasbeer stallen/werkplaatsen vind je voor de koekoek terug in het rijtje.

schaapje52 vindt dit leuk.
  19. schaapje52

Gevonden :music:

20. knoepertje

knoepertje Oudgediende

Dank je wel , nu maar hopen dat er een bij zit :music:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.