Praatgroep Halloween Sprookje

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 24 Oktober 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Super zeg, ik snap het nu voor het eerst helemaal geloof ik :D
     
    riekje111, daisy17858, knoepertje en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    50 aangepast naar 5:music:

    Ik hoop dat dat mijn enige foutje was:music:
     
  3. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Die 50 krijg je uit de coop quest .. ik dacht ...dat het juist klopte:oops:
    en dat andere had ze op het engelse forum gelezen..

    Waarom staat dit dan gewoon niet in onze FAQ of andere FAQ 's . maar wel die achterlijke hoeveelheden van aantallen-.-
    das dan de basis waar je mee aan de slag kan..

    Dank je wel Miekje....het is stuk helderder
     
  4. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Die rare aantallen komen uit het duitse forum


    en uit de quest komen er 210 totaal
     
    Laatste bewerkt: 24 Oktober 2017
  5. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Snapt er iets van:sleepy:, weet in ieder geval hoe ik moet starten en daarna zie ik wel weer verder. Kan in ieder geval op de volle-maans velden bezig.
     
  6. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    tip al gelezen?????
     
  7. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Volgens mij wel. En een mooie aanvulling op de FAQ.

    Nu ik weet dat ik bij de 2e uitbreiding ook het 2e huisje krijg, ga ik dat zo snel mogelijk vrijspelen.
    Dus eerst fase 1 inleveren in de quest, dan de eerste uitbreiding van het veld, dan zo groot mogelijke velden leggen en daarop allemaal gifkruid. In de hoop dat dat ook weer 25 veldjes zijn, ga ik daarna gelijk de volgende uitbreiding doen. Dan heb ik 20 gewas over op zoveel mogelijk grote velden, aangevuld met maanlichtgewas.

    Op die manier kan ik morgen het eerste huisje 2x oogsten en het 2e huisje ook een keer. Ondertussen fase 2 en 3 ook inleveren en zoveel mogelijk grimoire maken zodat ik de huisjes kan uitbreiden. In de nacht ook maanlicht erop omdat die er langer over doet, en dan de volgende ochtend weer verder met het gifkruid. Met een beetje geluk 4x, en in de nacht weer maanlichtgewas.

    Wel jammer dat er deze keer geen plattegrond bij de FAQ zit met hoeveel vakjes welke velden zijn.
     
    LadyFamerieke, rikmark, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. hoppetje

    hoppetje Regelmatige auteur

    ppppphhhffffff he... wat gaan we nu weer doen. Nu ja zie het morgen wel als het event start. Wel gave beloningen vm bomen.

    Iedereen veel suc6 en meer.
     
  9. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Zo ik ben er klaar voor het heeft voor mij geen geheimen meer.
     
  10. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Bedankt Jasper, voor je post bij de speculaasjes. Dit komt rechtstreeks uit de Poolse FAQ van het event. Die hier omstreeks hetzelfde tijdstip is geplaatst.
    Maar deze keer heeft ieder land weer zijn eigen gegevens. De Poolse FAQ geeft aan dat alle uitbreidingen 25 vakjes zijn, in totaal 125.
    En dat er alleen water en mest te gebruiken is, en geen suzi en supermest of ambachtsproducten.
     
    LadyFamerieke, voesje, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Dat had je ook uit het filmpje kunnen afleiden
    Het is het zelfde als vorige keer op event veld dus alleen water en mest

    maaltijden pas geven aan de huisjes als ze in fase 3 zitten dat heeft het meeste effect omdat ze dan 3 stapjes in de balk geven
     
  12. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik vind het prettig om zaken te kunnen lezen ipv alles moeten afleiden. Ik zie een pijltje door een filmpje bewegen en plaatjes erbij openen, en er was inderdaad al gezegd dat supermest grijs bleef. Zelf geef je in je tip ook al aan dat je er vanuit gaat dat er geen WAC te gebruiken is, omdat dat vorige keer op het eventveld ook zo was. De Poolse FAQ geeft zekerheid.
    En verder ben ik blij dat ik nu weet hoe groot de uitbreidingen zijn.
     
  13. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Ja, vandaar dat ik er nu ook iets van snap ipv niets. Blijft een ingewikkeld event, zo van te voren.
     
  14. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Miekje ik heb niet vaak je tips nodig maar nu ben ik er blij mee bedankt.
     
  15. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    graag gedaan Leo
     
  16. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Bedankt Miekje. Ikg a je tabel zeker gebruiken. Zal het ook hard nodig hebben:inlove::music:
     
    LadyFamerieke, rikmark, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. riekje111

    riekje111 Forumkenner

    Jammer Mieke want mijn hoop was op jouw gevestigd :)
     
    LadyFamerieke, daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  18. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Gewoon het draadje verder lezen, ze heeft haar tip al weer klaar.
     
    riekje111, LadyFamerieke en daisy17858 vinden dit leuk.
  19. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Ik had uit dit plaatje van de faq ook opgemaakt dat je de huisjes waarschijnlijk vrijkrijgt bij het openen van de velden.;)Maar heel duidelijk is het niet..
    [​IMG]
     
  20. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Door dat plaatje had ik wel door dat het met gifklieren moest gebruiken, niet dat je ze automatisch kreeg bij het openen van bepaalde velden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.