Praatgroep Halloween Sprookje

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 24 Oktober 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Geertrui59

Geertrui59 Forum-expert

Wolkenrij is binnen en quest is af, alles dankzij alle tips van hier :inlove:. Ik ga nu gewoon nog verder met de huisjes oogsten, wie weet wat voor leuke prijzen ik nog binnen sleep :p

-mikmak-, Toos123, blackscorpion64 en 7 anderen vinden dit leuk.
  2. vinc051

vinc051 Forum-overlever

Op beide accounts klaar met quest en wolkenrij ook binnen.
    Nu voor de leuk bezig net als een heleboel anderen denk.

-mikmak-, Toos123, blackscorpion64 en 7 anderen vinden dit leuk.
  3. thea1963

thea1963 Forum freak

Hier net fase 4 klaar van de quest en nu alleen nog maar bij fase 5 goud en diamant
    en net als prijs me 2de stal gekregen (Griezelige Vuurvliegjesveblijf ) en 5 susi sm en 5 sv :)

-mikmak-, Toos123, blackscorpion64 en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

De staak is binnen. Nu de laatste boom en het laatste dubbele sieritem nog.

Update: laatste boom uit de quest ook. Ga dus voor het extras waaronder het laatste sieritem nog.

Laatste bewerkt: 30 Oktober 2017
    -mikmak-, daisy17858, Toos123 en 7 anderen vinden dit leuk.
  5. irene257

irene257 Gelegenheidsauteur

Hier is alles binnen, ben in het afgelopen event wel een aantal keer mijn bed uitgegaan, mede omdat ik een paar keer verkeerd gezaaid had. Was een ingewikkeld event, maar de basis punten uit de discussie oppakken, was het te doen. Groet Henk&Irene

daisy17858, Toos123, Katinka1700 en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik heb nu 40/100 en kan vanavond rond 11 uur nog de huisjes een keertje legen. Ik heb over een uurtje nog 100 gewassen om 1 huisje omhoog te krijgen. Als je dit doet begint de tijd dan weer met 4 uur of loopt de tijd dan gewoon door. Als ik morgenavond vroeg thuis ben kan ik dan heel misschien ook 2 keer de huisjes oogsten en haal dan waarschijnlijk 50/100 om nog een sieritem te halen.

-matthias1952-, -mikmak-, Toos123 en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. thea1963

thea1963 Forum freak

De tijd van het huisje loopt dan gewoon door :)

8. schaapje52

Dank je wel voor het antwoord. Dan ga dit vanavond nog doen en haal dan misschien de 50/100 nog. :music:

9. hanweij

hanweij Gevorderde

Gaat spanning worden..
    Kan nog 3x oogsten.
    Heb nog 171 gifklier nodig. Elke oogst levert 46 gifklier op. Plus 5 als ik direct na zaaien alles inlever. Heb er 19 gebruikt als zaaigoed.
    Ofwel ik krijg er uiteindelijk 3x51+19=172. Ofwel 1 extra.
    Heb ook nog 280 maanlichtkruid nodig. Elke oogst levert er 78 op. Plus 5 als ik direct na zaaien alles inlever. Heb er 29 gebruikt als zaaigoed.
    Ofwel ik krijg er uiteindelijk 3x83+29=278. Of 2 te kort.
    De 1 extra gifklier kan ik opofferen voor 1 extra maanlichtkruid. Maar ja, dan kom ik er nog steeds 1 te kort.
    Kom morgenavond rond half zeven thuis. En ga dan voor de laatste keer oogsten.
    En vervolgens hopen dat dan ergens in de resterende 3,5uur nog een keer mij voorraad aangevuld wordt tot 5?

Weet iemand of dit aanvullen (elke 5 uur) gesynchroniseerd is ten opzichte van de vorige keer aanvullen. Of gesynchroniseerd aan het leegmaken van de voorraad? Hoop niet het laatste want dan gaat het niet lukken. Indien het eerste waar is heb ik een kans van slagen van 3,5/5 = 80%, ofwel het wordt duimen...

10. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Mijn ervaring dit event, is dat je heel snel 5 zaadjes krijgt als je alles inlevert. Als je die ook weer snel inlevert, duurt het wel heel lang voor je er weer 5 krijgt, of je krijgt ze zelfs niet, omdat je binnen 5 uur al oogst. Even uitloggen wil nog wel eens helpen om snel nieuwe zaadjes te krijgen.

11. mamiagk

mamiagk Forum-expert

voor mijn gevoel is het heel krap allemaal, maar met een beetje mazzel (lees : als er niet teveel onverwachte dingen gebeuren)red ik zowel de wolkenrij als de quest tot en met level 4. level 5 gaat het niet meer worden, maar dat is jammer maar ok. erg weinig tijd gehad de laatste tijd, tenminste voor de farm. vandaag even een inhaalslag en rekenwerk gedaan. echt wel een ingewikkeld event die ik normaal met voldoende tijd erg leuk zou vinden!

daisy17858, eevee60, Katinka1700 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

yes...de wolkenrij is binnen....:music:

13. schaapje52

Huisje 1 is nu naar 3 en huisje 2 staat op 1. krijg straks 4. Dan kom ik op 44/100. Dan morgenavond bij thuis komst 4 dan zit ik op 48/100. Ik heb alles weer gezaaid en nog 61 gewas over. Dan met de extra gewas huisje 1 versnellen, dan kom ik uit 51. xD Deze moet dan sowieso voor 10 uur klaar zijn. Dan heb ik het sieritem. Er mag dan geen fout gemaakt worden door schaap. :wuerg:

14. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

feli mikmak

ik heb nog een vraag iemand een cainito vrucht in de schuur liggen
    Ik zou graag de tegen waarde weten....

eevee60 en Katinka1700 vinden dit leuk.
  15. janniekwak

janniekwak Levende forumlegende

Je wordt nog een heel rekenwonder:D
    Succes morgen.

16. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Morgenvroeg nog 1 x de huisjes oogsten dan de wolkenrij binnen :)
    En de quest heb ik al afgerond :)

hildemarc, -Coco1968-, daisy17858 en 5 anderen vinden dit leuk.
  17. schaapje52

1 + 1 = 3 toch? xD

daisy17858, -mikmak-, nenek43 en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. janniekwak

janniekwak Levende forumlegende

:)

daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  19. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Helaas.

daisy17858 vindt dit leuk.
  20. -Dobbertje-

-Dobbertje- Forummeester

cainito is tegenwaarde in de schuur 45

eevee60 vindt dit leuk.