Praatgroep Halloween Sprookje

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 24 Oktober 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trudymeurs

trudymeurs Junior expert

Ik heb de wolkenrij binnen, en ben op mijn gemak bezig met level 5 van de quest. Ik zie wel hoe ver ik daarmee kom, ben halverwege het 2de item.

2. madegroot

madegroot Actieve auteur

moet nog 23 stappen tot de wolkerij. is nog 4 keer de huisjes oogsten. Gebruik per huisje nu 1 versneller heb ze toch genoeg op vooraad.

De prijzen die ik heb gekregen zijn echt super. 2 kattenfee huisjes :inlove::inlove: 1 slijmmonster kuil en 2 tentakelwilg en een berg mest,bd en ep.

Geweldig event vindt ik dit

BoerAnnelies, daisy17858, eevee60 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik weet niet of je dit nog op tijd leest, maar zeker niet het 3e huisje op gaan hogen. Huisje 2 is heel verstandig om nog een keer op te hogen. De eerste keer ophogen krijg je alleen betere cadeaus door, geen grotere stappen. Als je dan nog steeds twijfelt of je de wolkenrij gaat redden, kun je de eerste 2 huisjes nog een keer ophogen.
    Verder zou ik inderdaad liever de wolkenrij zeker stellen dan voor dubbele sieritems met wat supervoer gaan.
    Je zegt dat je nog 8x moet oogsten met 4 stappen.
    Wanneer je gisteravond de eerste 2 huisjes hebt opgehoogd van het gewas wat ook in fase 5 kon, dan zit je vanaf vanochtend op 6 stappen, dan is het maar 6x meer. De oogst van vanmorgen nog een keer huisje 2 van upgraden en je zit aan 7 stappen. na het huisjes oogsten vanochtend is dat 32-6=26 Die delen door 7 is 4 oogsten. Dat moet volgens mij lukken als je morgen tijd hebt, dus kun je de rest van de oogsten dan nog gebruiken voor de bomen.

daisy17858, eevee60, Toos123 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  4. Eleonore_84

Eleonore_84 Regelmatige auteur

Oh wauw, ik heb nog geen kattenfee huisje gezien en ook nog geen tentakelwilg. Is nog wel waar ik op hoop. Al heb ik ook mooie prijzen gehad, net een griezelig vuurvliegjesverblijf erbij gekregen :)

5. -Coco1968-

Om de 3 uur oogsten komt je beter uit? Ik zou de versnellers liever inzetten op het moment dat dat qua tijd goed uitkomt, en anders op het eind nog.

daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  6. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Komt vast goed Miekje, dank je wel.:)
    Ik heb deze keer gewoon te weinig tijd om me er echt in te verdiepen, ik zie wel waar het schip strand.
    Heb 2 huisjes op 3 en 1 op 2 en nu verder met de quest.
    Ik begrijp eigenlijk niet wanneer je stappen maakt, zie het gebeuren maar weet niet waarom:oops:

7. -Coco1968-

Dan moet je op de boomstam erboven klikken, daar zie je de sieritems en wolkenrij. In 100 stappen heb je de wolkenrij verdiend.

8. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Je maakt stappen wanneer je de huisjes oogst. En hoe hoger je de huisjes hebt opgehoogd, hoe meer stapjes je iedere keer krijgt.

daisy17858, leni1955 en eevee60 vinden dit leuk.
  9. madegroot

madegroot Actieve auteur

klopt inderdaad wat je zegt dat je de versnellers anders moet inzetten. Maar voor mij komt het qau tijd en planning beter uit om om de 3 uur te oogsten.

en aangezien ik versnellers genoeg heb en de wolkerij zeker is komt het allemaal goed.

daisy17858, eevee60 en -Coco1968- vinden dit leuk.
  10. mamiagk

mamiagk Forum-expert

heb ik wel gedaan, maar deze werkt niet op het eventveld....baal ik wel van, was zeer welkom geweest

11. -Coco1968-

Ik weet dus ook niet goed wat ik er mee moet, dus nu van schrik ook de gewone velden geoogst zonder te activeren. Je kunt deze inzetten tot morgenavond, en volgens mij werkt deze dan net niet meer bij het volgende event, wat ook nog eens een event lijkt waarbij je boomvruchten in moet leveren, dus leuk cadeau wanneer je 2 akkers met grote velden hebt. De weekprijs ben ik een stuk gelukkiger mee, ook heel blij dat ik die kan gebruiken wanneer het mij uitkomt.

BoerAnnelies, daisy17858, Toos123 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. FarmerJuline

FarmerJuline Regelmatige auteur

Ik ben aan het zoeken tot hoelang dit cadeautje geldig is. Weet iemand dat?

13. jkantenzn

jkantenzn Gevorderde

nog 39 uur

14. farmermikkie

Bij mij maar 36 uur
    Wanneer je met je cursor boven zo'n kadootje hangt (zonder aan te klikken), zie je precies wat het doet.

15. jkantenzn

jkantenzn Gevorderde

dat is niet de griezelkalender

16. FarmerJuline

FarmerJuline Regelmatige auteur

ik heb nog niet geklikt. dus cadeautje is nog gesloten. tot wanneer uiterlijk kan ik dit openen? En geldt dit alleen voor velden of ook voor stallen en bomen?

17. Toos123

Toos123 Junior expert

Dank je wel Daxter:)

18. farmermikkie

https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/griezelkalender-17-31-oktober-2017.27448/
    Hier staat vermeld tot wanneer je de extra kado's kunt openen.

De +1 oogst geldt alleen op gewas op de farm en Baha.
    Dus niet op eventgewas, niet op bomen, en niet op stallen.

FarmerJuline, daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  19. enk52

enk52 Levende forumlegende

Je kan het openen tot 31 oktober 23:59 uur mits alle andere vakjes geopend zijn.

FarmerJuline, daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  20. Toos123

Toos123 Junior expert

Ik ben deze keer nogal gewild op alles dus ben er vannacht uit gegaan om de huisjes te doeno_O
    Hoe fanatiek kan je zijn:p.

Ik heb dus om 2uur en om 6uur de huisjes geoogst en straks om 10uur nog 1 keer. dan vanavond nog 1 keer en dan morgen de laatste 4 keer. Ik denk wel dat ik het ga redden zo :D;)

Dank je wel Coco:)

Laatste bewerkt: 30 Oktober 2017
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.